Mam prośbę. możecie sprawdzić w Waszych Capo czy korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego da się zakręcić na maxa, bo u mnie się nie da. Przeskakuję jakby był gwint zerwany, a to przecież powinno być szczelne.
Logan Gość
Wysłany: 2009-04-29, 01:26
ja mam ten sam problem i na ciepłym silniki wycieka mi tam płyn chłodzący i kapie na osłonę i silnik
Sprawa jest znana tez na zagranicznych forach...
Należy wyjąć uszczelkę z korka i wyciąć z gumy
cienszej np. dętki od ciężarówki taką samą.
Tak zrobiłem, dokręca się do oporu nie przeskakuje
i jest szczelnie.
Przynajmniej było przez cały czas mojego użytkowania.:)
Taki mały tuning - nowy właścicel nawet o tym nie wie...
_________________
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2009-04-30, 23:44
Hmm, pokombinuję z tą uszczelką, bo swego czasu drażnił mnie ten korek, ale z lenistwa olałem temat :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum