Dziubek - sam to robiłeś czy ktoś, Ci to dziergał? A jakie ładowanie miałeś przed tą operacją? Ja chyba muszę to też zrobić u siebie......
Więcej niec nie trzeba robić z instalacją, żeby poprawić ładowanie?
Kolega mechanik z serwisu aprili mi to robil, ale to prosta jest rzecz.
Przed zabiegiem mialem ladowanie 12V (po wymianie regulatora na nowy)
eterum napisał/a:
Słynny brown connector. U mnie sam z siebie nie sprawiał problemów. Za to regulator napięcia umarł ze starości.
Wymieniłem na ten z Kawasaki ZX6R 2007 i odpukać wszystko chodzi bardzo ładnie. Dodatkowo mam puszczony kabel od regulatora od Ładowanie 14.1 V na światłach mijania i 14.0 V na mijania + halogeny (2x35W). Na wolnych obrotach przy pełnym obciążeniu prądowym spada mi do 12.5 V ale tym akurat najmniej się przejmuje.
Moj stary regulator padl (prawdopodonie przez ten dodatkowy kabel)
U mnie tez kuca napiecie jak wlacze halogeny (2x55W) to mam napiecie 12,4V
_________________ Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI
U mnie tez kuca napiecie jak wlacze halogeny (2x55W) to mam napiecie 12,4V
Na wolnych? Bo jeśli przy 4 tyś obrotów to zmień żarówki na 35W.. Na papierze wygląda że to dużo mniej ale w rzeczywistości świecą podobnie a co najważniejsze u mnie skończył się problem z małym prądem.
14.0V mam już powyżej 2 tyś obrotów.. Nawet przy włączonym świetle STOPu, światłach długich i kierunkowskazie nie spada poniżej 13.5 V co znaczy że cały czas ładuje.
Dodatkowo mój cud woltomierz cały czas pokazuje mi czy nic złego się nie dzieje ;)
Tak. Wpiąłem go do przekaźnika a ten bezpośrednio do akumulatora. Sprawdzałem z odczytami woltomierza na multimetrze i wychodzi że jest tak samo dokładny.
Tak. Mam dwa osobne. Chciałem mieć jak najbardziej precyzyjne odczyty na woltomierzu a nie znam się na elektryce na tyle żeby wykluczyć że gdzieś byłoby wtedy przekłamanie.
Odświeżam temat. Czy ktoś z Was potrafi lub zna kogoś kto potrafi zrobić coś takiego?
Dla tylnej lampy
i kierunkowskazów
To ponoć bardzo proste jednak ja nie posiadam nawet podstawowej wiedzy układach elektrycznych.
Ciekawa jest też ta konstrukcja wpięcia się w instalację poprzez końcówki zwykłych żarówek. Dzięki temu nie trzeba kombinować z wpinaniem się w instalację i zawsze można wrócić do oryginałów.
Jeśli nikt z was mi nie pomoże to popytam u profesjonalnych macherów. Jeśli ktoś byłby zainteresowany niech da znać. Ewentualne zakupy hurtowe wyjdą taniej.
no fajna sprawa. Trochę jest zabawy ale efekt jest na pewno super. Mam taka lampę w VFR i efekt oraz światło jest bardzo ciekawe. Jeżeli ktoś podjął by się tematu również byłbym zainteresowany:-)
Ja mam zamiar to zrobić ale do kufra centralnego.. Stop i kierunki... W V46 są akurat fajne miejsca. Jadąc za motocyklem 150km w nocy napatrzyłem się i stwierdziłem że super wpływa to na widoczność pojazdu.. Tylko trzeba uważać żeby nie przesadzić, żeby choinka nie wyszła z tego. Jak opanuje temat to dam znać, w końcu schemat powinien być taki sam. Trudne to na pewno nie jest.. Stabilizator, opornik i diody... + montaż.
Tylko jest jeszcze coś takiego jak "taśmy led" - wydaje się że jest to gotowy moduł do wpięcia w instalacje, to chyba najprostszy sposób.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum