Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2011-04-14, 22:33
Jeżeli mogę coś, jako praktyk podpowiedzieć w kwestii połączeń lutowanych, róbcie to niezwykle starannie bieląc lutowiem wszystkie druciki w zarabianych przewodach. Oczywiście nie oznacza to rozkręcenia wszystkich drucików i pobielenia każdego, bo przyniosłoby to większą szkodę niż korzyść. Należy zadbać np. przy użyciu dobrej, penetrującej pasty do lutowania by cały pęczek został nasycony lutowiem. Wówczas takie połączenie jest pewne i pełne w odróżnieniu do posmarkania tzw. cyną po powierzchni.
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
wilku moze , ale sie stracha najadłem, bałem sie nawet kluczyk przekręcić zeby swiatła wlączyc , bo ciemno sie robiło , pchałem ją i klnąłem jak szewc . (((-:
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 126
Wysłany: 2011-04-15, 08:04 ...
Koledzy aby nie było że jedynie pluje na CAPO, otóż zanim kupiłem motocykl na forum wpisałem w wyszukiwarkę, panew* - przez co rozumiałem panewka i wał, szlif wału. Nic nie znalazłem, także wystarczy poprawic elektrykę i dzida.
Na forum XTZ - wydupczona panewka to normalny temat.
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-04-15, 16:17
Wilk stepowy napisał/a:
a propo słynnej złączki:
Podobnie jak u mnie tylko, że prawie cała wtyczka było kłębkiem gorącego plastycznego plastiku i bardziej podgrilowana ;)
Sa dwie. Jedna pod bakiem z prawej strony, druga okolice regulatora napiecia.
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2011-04-25, 21:41
Ja też zajrzałem do tej paskudnej wtyczki :)
Na szczęście była jeszcze w całości, ale styki były zaśniedziałe.
Wyczyściłem, wypsikałem kontakt sprayem i puściłem nieco dalej od silnika
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-04-26, 17:29
Wicher napisał/a:
Ja też zajrzałem do tej paskudnej wtyczki :)
Na szczęście była jeszcze w całości, ale styki były zaśniedziałe.
Wyczyściłem, wypsikałem kontakt sprayem i puściłem nieco dalej od silnika
Moja również była wyczyszczona i wypsikana ;)
Jedyne rozsądne rozwiązanie to usunięcie obu wtyczek.
Kurde nie mogę znaleźć tej złączki.. Ona jest pod zbiornikiem po prawej?
Patrzyłem pod zbiornik i na silniku po prawej stronie mam 3 kostki białe, nie mam brązowej..źle szukam?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum