Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Capo
2013-05-12, 21:49
jak obniżyć moto
Autor Wiadomość
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2014-04-03, 14:14   

Też o tym myślałem bo jednak nie do końca na całych stopach się podpieram :(
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-09-08, 17:07   

Coś takiego wyrysowałem na podstawie oryginalnych dogbones - są wydłużone o 5mm odwrotnie niż w RR, który ma krótsze dogbones od standardowego kapcia o 5 mm właśnie.

https://drive.google.com/folderview?id=0B6TWUdvycqiKMENEWHhiWnhWWkE&usp=sharing
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-08, 17:44   

zestaw obniżający hyperpro, u mnie cena 315zł jak będzie kilku chętnych możemy po negocjować :-)

[ Dodano: 2014-09-08, 17:45 ]
zestaw obniża motocykl o 40mm
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-09-09, 07:36   

Jak wygląda taki zestaw, co zawiera?
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-09, 09:30   

http://www.moorespeedraci...wering-kit.html


dwa płaskowniki i odbojnik amora
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-09-09, 10:07   

To trochę drogo, za 50 zł mam to samo, stal SS400 lub SUS304 (AISI304)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1835
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2014-09-17, 21:57   

ok fajnie 4 cm w dół Plecak się ucieszy że łatwiej się wsiada, kierownik będzie miał niżej do gleby :) 2-a proste i szybkie pytania
1 co na to geometria moto w zakrętach i nie pytam o "ronda".... bo na Bieszczadach trochę "obrobiłem-przeszlifowalem" boczną stopkę jeżdżąc z Plecaczkiem
2 co do stopki bocznej.... nie będzie moto za "krzywo" stało?
to takie proste pytania bo w sumie te 4cm upiękniło by życie(na kapciu)
ps wójkó Jagielu oponki polecane przez Ciebie ( met next-y w końcu znalazłem kasę na tył) zajebiste....czasami miałem wrażenie że kpią z zasad fizyki
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-09-18, 09:31   

robert1973, jak poskładam Kapcia to dam ci znać jak się zachowuje ale z tego co czytałem to nie powinno mieć to prawie żadnego wpływu. RR jest +4cm od standardowego a chyba przód niczym się nie różni.

PS. Te -4 cm to wynika z mojej matematyki - skoro dogbonsy RR są o 5 mm krótsze i podnoszą Kapcia o 4cm, to jak założę o 5 mm dłuższe to Kapeć powinien siąść 4 cm ;-)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-09-18, 10:44   

tosiek napisał/a:
robert1973,. RR jest +4cm od standardowego a chyba przód niczym się nie różni.


RR ma inna zawiechę z przodu... czy dłuższa, nie wiem Na pewno ma "grubszą" i z regulacja :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-18, 12:58   

przednia zawiecha jest taka jak w standardowym, różnią się sprężyny i kartridże z uwagi na regulację, no i ma pokrętki ;-)

zmieniając łączniki amortyzatora nie zmienia się geometrii motocykla, ważne aby z obniżeniem tyłu jednocześnie opuścić przód motocykla wysuwając przednie zawieszenie
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-09-18, 15:13   

RR ma regulację przodu? nie wiedziałem...
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-18, 15:17   

tak odbicia i dobicia ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1835
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2014-09-18, 15:38   

a o ile przód "wypuścić"??? chyba nie o te 4cm?
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-18, 15:46   

nie no bez przesady :-) , na lagach są kreski, wypuść np tak aby kreski były nad półką a nie pod i już
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-09-18, 19:28   

jagiel napisał/a:
przednia zawiecha jest taka jak w standardowym, różnią się sprężyny i kartridże z uwagi na regulację, no i ma pokrętki ;-)

o widzisz.. a ja byłem przekonany ze "zwykły" niewzwkły Capo ma 48mm, a RR ma 50mm... A tu niespodzianka.:) Człowiek sie cały czas dowiaduje nowego o Capo...:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11