Jak w temacie, troszkę pojeździłem i wydaje mi się że 4 tysi obrotów przy 120 km/h to trochę za wysoko jak na.latanie po trasie . Ja wiem że to adwenture no ale myślę o wymianie wydechu by moment obniżyć i wtedy 1 lub 2 żeby mniej na kole dać ... Ktoś coś robił w tym temacie ? Ile zębów na kole w oryginale jest bo może jakiś magik coś kombinował ??
https://www.gearingcommander.com/ tu możesz "kombinować" z zębami na zębatkach przy okazji kombinacji polecam zaznajomić się przebiegiem krzywej momentu dla naszego silnika. Rozumiem że dysponujesz hamownią lub dostępem że chcesz "modzić" wydech dla osiągnięcia celów innych niż dB
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2018-07-26, 10:30
Gra nie warta zdrowia ,jak chcesz mieć moment od dołu to przesiadka na gejesa albo armaturę i wtedy będziesz jechać 130 przy 2000 obr/min.
Nikt nie zabroni Tobie próbować ale to jak upalac Caponordem po torze crossowym w pełnym błocie . Na chwile da się tylko po co skoro to kloc. Tak jak napisałem kombinować możesz z zębatkami ale przy pełnym załadunku i w momencie wyprzedzana odczujesz moc czarodziejstwa zębatek .
_________________ B2,V8,R5
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2018-07-26, 10:34
KKK napisał/a:
ale przy pełnym załadunku i w momencie wyprzedzana odczujesz moc czarodziejstwa zębatek .
Zmień na 14-tke lub 15-tke. Troche lepsze odejscie ale spadek predkosci.
Z 15-tką jest fajnie :)
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-07-26, 12:46
janciovodnik napisał/a:
Z 15-tką jest fajnie :)
Janku , Janku . Może i fajnie ale 15-tka to jeszcze nielata
Nie myślałeś żeby do seminarium wstąpić ?
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Ostatnio zmieniony przez mr_soze 2018-07-26, 19:15, w całości zmieniany 1 raz
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2018-07-26, 14:25
Stiopa napisał/a:
Nie myślałeś żeby do seminarium wstąpić ?
Ale ja jestem hetero ;)
Stiopa
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 58 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 313 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-07-26, 14:50
Aaa... to się nie nadajesz
_________________ "Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Myślałem że ma ktoś już jakiś sprawdzony mod napedu , czyli pozostaje zmienić wydech bo kosiarki mam Już dosyć , filtr na k&n i po zabawie . Ogólnie fajnie się lata i łuki robi tylko prędkość do obrotów za niska
Moim ostatnim motocyklem było rsv z 2002 roku , wydech kr, k&n, mod napędu nie wiem jaki bo niedociekałem ale przy prędkości około 200/220 km/h miałem około 4,5 tysi obrotów/min . Wiem kapeć to nie ścigacz ale po ostatnim tripie na Atomówkę 90% trasa przydało by się przy tych 130-140 km/h tysiak albo półtora niżej lub 7 bieg ;) poniżej tej prędkości to zamulanie . Nie wiem może tak ma być bo przy tych 140 silnik cichnie nie wiem może prędkość naddźwiękową osiągam 😜
Zmień na 14-tke lub 15-tke. Troche lepsze odejscie ale spadek predkosci.
Z 15-tką jest fajnie :)
i zwiększysz spalanie i zmniejszysz prędkość max
S1lesiu napisał/a:
ale przy prędkości około 200/220 km/h
Kolego nie ten typ motocykla.... niestety
S1lesiu napisał/a:
bo przy tych 140 silnik cichnie
dostaje "dobrych wibracji" :) 140-160 dla mnie najlepsze prędkości "przelotowe"
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2018-07-26, 22:47
RESPIRATOR napisał/a:
Janek, po pierwsze skąd wiesz jak Ty masz 16-stke, a po drugie kolega chce większej prędkości przy niskich obrotach a nie odwrotnie.
Jacek bo widze różnicę pomiędzy 16-tką a 17-tką.
Przyznaję się... z ta 14-tką to odleciałem trochę... bo jest 15,16 i 17 :P
A co do prędkości... Więcej anizeli 160 nie jest potrzebne do normalnej jazdy Kapciem.
No ale moze mi juz trociny z wydechu lecą :P
uruchomiłem proces myślowy w robocie ( tak zdarza mi się) i tak se pomyślałem że RSV-ka ma przecież zupełnie inne przełożenia skrzyni niż Kapeć( pomijając inne różnice w V990) to są zupełnie inne moto.... w Kapciu możesz iść bardziej w "moment" niż prędkość zresztą sama konstrukcja moto nie zachęca do prędkości pow 180 choć nie powiem że się nie da...po prostu jest to mało komfortowe
janciovodnik napisał/a:
Więcej anizeli 160 nie jest potrzebne do normalnej jazdy Kapciem
jedno zdanie ....uwierz mi jest
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Janku co kto lubi...i na którą ma być u celu...i o której mógł ruszyć...... to kanony których nie da się ruszyć prędkość przejazdu jest uzależniona od odległości do przebycia *(razy) chęć wypicia, w kwadracie do chęci byciu " na miejscu" i tyle w temacie :D
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum