Wiek: 69 Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 586 Skąd: Piła
Wysłany: 2010-08-11, 06:55
Oj Wicher, czepiasz się!
Mnie olśniła genialna prostota dziubkowego patentu, bo krew mnie dwukrotnie zalewała kiedy pompowałem oponę i plugawiłem czystość ojczystego języka niegodnymi słowami. Autor napisał - mała rzecz, a jak moze ucieszyć wiedzą ci, którzy już zwątpili
Bóg zapłać Dziubek za dobry pomysł!
_________________ Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
A tak swoją drogą, ja trzymam ciśnienie 1.8-2.0B z tyłu i 1.6 z przodu.. I jeżdżę tak cały czas nawet z obciążeniem. Martwi mnie fakt że instrukcja zaleca dużo wyższe ciśnienie, ale jak tylko dobiję więcej pary to czuje się jakbym jechał na drewnianych kołach. Zrzucam tą winę na opony kostki, ale chętnie się poradzę kolegów, czy to normalne?
Wiek: 52 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 459 Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2010-08-11, 08:56
Ja zalecałbym jednak jeździć z ciśnieniem podanym przez producenta. U mnie jeśli ciśnienie spadło poniżej 2, to odczułem to momentalnie, szczególnie na winklach..
Mniejsze ciśnienie na pewno oznacza zmianę geometrii motocykla, tak samo jak szersze opony a to nie zawsze wychodzi na dobre.
Ciśnienia poniżej 1,8 stosuje sie na torze, wtedy gdy potrzebujemy większą pow. styku opony z podłożem, ale warunkiem jest mocno rozgrzana opona... inaczej to porażka!
Myślę, że na kostkach też może być troszkę mniejsze, ale nie tak niskie żeby w terenia na wyrwie lub korzeniu, nie dobiło do felgi...
Mysle, ze trzeba poszukac w necie, nie wiem skad kumpel wzial te wentyle
ale u niego tanie nie sa, bo za sztuke wychodzi 25CHF = 72zl (ja dostalem gratis)
Wilk stepowy napisał/a:
A tak swoją drogą, ja trzymam ciśnienie 1.8-2.0B z tyłu i 1.6 z przodu.. I jeżdżę tak cały czas nawet z obciążeniem. Martwi mnie fakt że instrukcja zaleca dużo wyższe ciśnienie, ale jak tylko dobiję więcej pary to czuje się jakbym jechał na drewnianych kołach. Zrzucam tą winę na opony kostki, ale chętnie się poradzę kolegów, czy to normalne?
to troche za malo, ale kostka na szose
mnie nie pasuje bo moto jest niestabilne w winklu
_________________ Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI
Ostatnio zmieniony przez Dziubek 2010-08-11, 21:30, w całości zmieniany 1 raz
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2010-08-11, 21:21
Wojtaq napisał/a:
Oj Wicher, czepiasz się!
Mnie olśniła genialna prostota dziubkowego patentu, bo krew mnie dwukrotnie zalewała kiedy pompowałem oponę i plugawiłem czystość ojczystego języka niegodnymi słowami. Autor napisał - mała rzecz, a jak moze ucieszyć wiedzą ci, którzy już zwątpili
Bóg zapłać Dziubek za dobry pomysł!
Nie czepiam się
Fajnie ogląda się Dziubkowego Capo, zwłaszcza jak dostaje nowe frykasy,ale przecież można założyć jeden wątek poswięcony swojemu rumakowi i tam opisywać poszczególne modyfikacje
Już sobie idę
Oj Wicher, czepiasz się!
Mnie olśniła genialna prostota dziubkowego patentu, bo krew mnie dwukrotnie zalewała kiedy pompowałem oponę i plugawiłem czystość ojczystego języka niegodnymi słowami. Autor napisał - mała rzecz, a jak moze ucieszyć wiedzą ci, którzy już zwątpili
Bóg zapłać Dziubek za dobry pomysł!
Tez mam takie wentyle. Wygodna rzecz.Zastanawiem sie nad czujnikami cisnienia.Mam takie w aucie i widzi mi sie cosik takiego w motocyklu. Super sprawa!!
Wentyli w felgach bezdętkowych takich jak w Capo raczej się nie wymienia no chyba, że chcesz sobie zrobić kuku
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum