Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-10-21, 20:18
Własnie jeżeli podwyższasz dajesz dłuższe jeżeli obniżasz dajesz krótsze, jutro zmierzę swoje stare tak mi się wydaje że mam teraz założone o długości 13cm a miałem 10,5 fabryczne.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2013-10-21, 20:20
To w końcu kto ma rację jagiel, czy aprilia bo się pogubiłem.
Moje mają tyle co u vtec-a czyli 10,5 cm więc da się jeszcze coś zrobić żeby było wyżej czy to już jest po zabiegu ???
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-21, 20:39
ktoś chyba zaprzecza sam sobie ja dalej podtrzymuje to co napisałem, zasad fizyki nie zmienisz
[ Dodano: 2013-10-21, 21:41 ]
panowie tak jak napisałem , różnica to niespełna 4mm , więc mierzenie na oko miarka nic nie da , zmierzcie nie rozstaw śrub a długość całego płaskownika, aczkolwiek bez demontażu może być ciężko zrobić prawidłowy pomiar
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2013-10-21, 21:22
Pamiętam z Afriki którą miałem że faktycznie skracanie tych płaskowników powodowało podniesienie zadka.
W Africe mialem tam regulację i można było sobie testować metodą prób i błędów, a tu wolał bym wiedzieć czy 10,5 cm to długość która rokuje zmiany ku górze czy to już koniec regulacji. Może niech ktoś kto ma wersję RR się poświęci, uklęknie pokornie obok swojej ślicznej i dokona rozstrzygającego pomiaru. Moim zdaniem należy zmierzyć właśnie rozstaw śrub, a nie długość całego łącznika. Jeżeli diabeł tkwi tylko w 4 mm to też jest to do wychwycenia banalnym pomiarem chociażby linijką.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-10-22, 08:33
Zmierzone Jagiel masz rację od RR jest krótszy o 0,5cm.Czyli capo zwykłe ma 10,5cm a RR równo 10cm (od środka dziury do środka), długość całkowita w RR to 13,5cm.
Pomieszało mi się z całkowitą długością dlatego trzymałem się wersji że dłuższy podwyższa zawieszenie.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2013-10-22, 09:12
O, teraz już coś wiemy.
Najpierw zanoszę buty do szewca na dorobienie obcasów, a zaraz potem biorę się za operację plastyczną podnoszenia pupki włoszce
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Jeżeli pozwolicie to dodam od siebie. Robiłem wiosną taką operację na freewindzie. Golenie im krótsze tym idzie dupka w górę. Ja zmniejszyłem rozstaw o 10mm co skutkowało podniesieniem w najniższym punkcie czyli przy kanapie o 25mm. Na wysokości bagażnika było już ponad 60mm. Myślę że większe skracanie robi robi z moto crossa a nie o to chodzi. Ja dorabialem nowe kości z blachy Aisi 304 4mm. Po sezonie 0 zauważalnych zmian. Oryginalne są Alu 6mm. Zawsze można wrócić do oryginału :)
Tak z ciekawości spytam. Z tego co się orientuję wysokość siedzenia w Capo wynosi 83 cm, ile ma RR? U siebie w XTZ 750 mam 95 cm i jest idealnie (akcesoryjny amortyzator i dwa razy wyższe siedzenie). Piszecie w tym temacie, że koło 190 cm wzrostu jest trochę za nisko i tym się martwię.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum