Założenie jest takie żeby przy odpalaniu nie obciążać aku światłami.
Ten majstersztyk co miałem częściow zdawał egzamin ale wyglądało to tak:
światła mijania zaplały sie po 10sekundach tak ustawiłem
długie OK
mijanie znów n\zanik pradu na 10s
Teraz szukam jak najprostszego rozwiązania.
Światła mają gasnąć na czas rozruchu i tyle.
Czarny84, nie chciałbym się powtarzać ani specjalnie reklamować mojego patentu ale rozwiązanie Ci podałem "na tacy" sprawdzone na kilku sprzętach 2oo i 4oo
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
hej
robert1973
czy mógłbyś zapodać jakoś konkretniej ,jakiś odręczny schemacik ,co do jakiego kabelka?
i gdzie znaleźć kabelek taki a taki? czy przekaźnik, bo jestem świeżakiem przy capo i nawet nie mam pojęcia gdzie jest listwa z bezpiecznikami
i czy musi aku być super naładowane bo u mnie kręci ale wolno ,nawet jak podładuję aku to światła ostro przygasają i nie chce zagadać
i czy EFI ma mrugać przed odpaleniem?
jak odpali to przestaje mrugać
postoi 3 dni ,cztery razy zakręci i lipa ,trzeba znowu ładować bo nie odpala
gdzieś wyczytałem ,że capo pali na dotyk?
hej
robert1973
czy mógłbyś zapodać jakoś konkretniej ,jakiś odręczny schemacik ,co do jakiego kabelka?
i gdzie znaleźć kabelek taki a taki? czy przekaźnik, bo jestem świeżakiem przy capo i nawet nie mam pojęcia gdzie jest listwa z bezpiecznikami
i czy musi aku być super naładowane bo u mnie kręci ale wolno ,nawet jak podładuję aku to światła ostro przygasają i nie chce zagadać
i czy EFI ma mrugać przed odpaleniem?
jak odpali to przestaje mrugać
postoi 3 dni ,cztery razy zakręci i lipa ,trzeba znowu ładować bo nie odpala
gdzieś wyczytałem ,że capo pali na dotyk?
trza to trza
wymienię aku
gorzej jak bierzesz moto i wszystko ma być gicio bo płacisz więcej
a z tą resztą to jak jest?
czy kapeć po odpaleniu ma chodzić ,oczywiście na wyższych obrotach ,ale równiutko?
ile musi się nagrzewać ,do jakiej temp. żeby można było odkręcic i pogonić?
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 420 Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-03-18, 22:17
Ja bym na początek naładował aku i sprawdził testerem u jakiegokolwiek mechanika. Wtedy będziesz miał jasność, ale wszystko wskazuje na to, że to aku. Może Ci np. prąd uciekać "bokiem", więc to też warto sprawdzić.
Mój kapeć po odpaleniu nie zawsze chodzi super równo, ale jak się rozgrzeje, to jest ok. Ja tam go jakoś specjalnie nigdy nie grzeję, tylko wsiadam i jadę.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-19, 16:00
Dobry akumulator to podstawa , dobry = wysoki prąd rozruchowy , powtarzam się i będę Yuasa YTX14H-BS, wydajesz raz i masz święty spokój. Ja użytkuję taki aku od ok 4 lat lub więcej, nie pamiętam , nigdy nie wymagał ładowania, motocykl odpala bez zająknięcia. No ale ponad cztery stówki trzeba wyłożyć.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 52 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1574 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-03-19, 23:25
Sławek głowy nie dam, ale to coś takiego http://allegro.pl/akumula...6065781549.html jak kupowałem parę lat temu to był delikatnie tańszy:))
Nie chce mi się już dzisiaj schodzić do garażu ale jutro Ci sprawdzę
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum