Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-10-27, 22:12
Tomek z zaworami jest zabawa , więc niech sprawdzą.
Nie wiem jaka u nich polityka,synchronizacja to pikuś,cewki zapłonowe z doświadczenia wiem że padają wcześniej te pod siedzeniem ale też nie przewidzisz kiedy.
Może wymiana płynu hamulcowego,Tomek wszystko zależy od Ciebie co sobie zazyczysz.
dobra już wiem o co kaman pytałem bo nie chciałem czegos przeoczyć jeśli chodzi o silnik ale chłopaki z HMK chyba nie jednego caponorda robili więc tez zdam sie na ich doświadczenie
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-28, 21:47
zawory
olej w lagach jeśli nie robiłeś
kontrola kiwaczki
kontrola łożysk kół
kontrola łożyska główki ramy
wymień sobie płyn układu sprzęgła
kontrola płynu hamulcowego
kontrola pracy zacisków hamulcowych, tłoczków, jarzma
wymiana chłodziwa jeśli nie wymieniałeś od 4 lat
kontrola świec zapłonowych, polecam od razu irydowe
kontrola CO ale po weryfikacji stanu świec , nie ma sensu gmerać jeśli będą prawidłowo wypalone
wyczyszczenie airboxa z oleju oraz wyczyszczenie odmy airboxa
kontrola złączek regulatora napięcia ( obu ) warto je wypiąć i wpiąć aby sprawdzić czy nie topią się
pomiar prądu ładowania
kontrola silent blocków od zbiornika oleju
olej w silniku ( standard ) , przy olazji warto sprawdzić czy korek spustu oleju ten w silniku nie jest obrobiony ... co by nie było niespodzianki za rok :)
kontrola napędu , na zimę dobrze go umyć jak jest w dobrym stanie
kontrola pracy tylnego amora, stan działania napięcia wstępnego
noo trocha sie tego zebrało a poła to codzienno kontrola i zwykło exploatacja.... oleje, płyny, filtry itd...co do tego ostatniego to miałem przypadek wymiany filtra oleju z..... 2005r :D
fakt jest taki
-zawory..łańcuszki... uszczelki
-kiwaczka
-CO
resztę sam ogarniasz+wiedza forum, ale jeśli nie czujesz się "na siłach" to jagiel dobrze prawi
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
jagiel, takiej odpowiedzi oczekiwałem przy motocyklu robie sobie wszystko oprócz silnika połowa tych rzeczy co pisałem odpad bo już sam to ogarnałem
zawory (do roboty)
olej w lagach jeśli nie robiłeś (zrobiłem)
kontrola kiwaczki (zrobiłem)
kontrola łożysk kół (zrobiłem)
kontrola łożyska główki ramy (do roboty)
wymień sobie płyn układu sprzęgła (zrobiłem)
kontrola płynu hamulcowego (zrobiłem,wymieniłem)
kontrola pracy zacisków hamulcowych, tłoczków, jarzma (zrobiłem)
wymiana chłodziwa jeśli nie wymieniałeś od 4 lat (zrobiłem)
kontrola świec zapłonowych, polecam od razu irydowe (zrobiłem )
kontrola CO ale po weryfikacji stanu świec , nie ma sensu gmerać jeśli będą prawidłowo wypalone(do roboty)
wyczyszczenie airboxa z oleju oraz wyczyszczenie odmy airboxa (do roboty)
kontrola złączek regulatora napięcia ( obu ) warto je wypiąć i wpiąć aby sprawdzić czy nie topią się(są zlutowane na sztywno nowym połączeniem)
pomiar prądu ładowania (zrobione)
kontrola silent blocków od zbiornika oleju (wymienione na nowe)
olej w silniku ( standard ) , przy olazji warto sprawdzić czy korek spustu oleju ten w silniku nie jest obrobiony ... co by nie było niespodzianki za rok :) (jest obrobiony bede go u Ciebie zamawiał)
kontrola napędu , na zimę dobrze go umyć jak jest w dobrym stanie (w tym sezonie kupiony Afam wyczyszczony i zakonserwowany)
kontrola pracy tylnego amora, stan działania napięcia wstępnego (do roboty)
i tak jeszcze się Jagiel będe z Tobą kontaktował o częsci i pewnie zostawie pare stówek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum