Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Podgrzewane manetki
Autor Wiadomość
Maciek 
Maciek

Wiek: 49
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2011-02-01, 20:42   

Drobiażdżek :-) . Niech służy ;-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-10-30, 07:03   

Ktoś montował manetki Saito II? Są na promocji za 157 zł
http://www.moto-akcesoria...aito-ii,p,17837
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 09:31   

słabe są, stąd ich cena, kiepsko grzeją ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-10-30, 09:35   

Czyli jedyne dobre to Oxford?
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-30, 10:14   

tosiek napisał/a:
Ktoś montował manetki Saito II? Są na promocji za 157 zł
http://www.moto-akcesoria...aito-ii,p,17837


ja miałem je W Thunderace..:)

dawały rade..:) aczkolwiek nie mogę powiedziec bym je ekstremalnie użytkował... ot pare razy.. bo moto znalazł nowego nabywce...:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 11:57   

nie jedyne dobre to Daytona

http://www.kedo.com/products/41547.html

jak chcesz kupić w dobrej cenie to wiesz gdzie pytać :)

Ja mam takie, wielu moich klientów też , są bezkonkurencyjne ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-10-30, 11:59   

A one mają regulację czy tylko on/off?
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3153
Wysłany: 2014-10-30, 14:30   

tak dla info Tosiek:
http://daytona-global.com...ID=9&categID=13
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-10-30, 14:43   

janciovodnik dzięki! bo właśnie widziałem te dwópozycyjne i stąd moje zdziwienie że są jeszcze jakieś inne. No to teraz wiadomo w czym rzecz ;-)
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 15:02   

były takie na potencjometrze , te nowe są elektroniczne i gwarantuje ci że stopnia 3 i 4 nigdy nie będziesz używał, są dla masochistów :mrgreen:
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-30, 18:56   

jagiel napisał/a:
były takie na potencjometrze , te nowe są elektroniczne i gwarantuje ci że stopnia 3 i 4 nigdy nie będziesz używał, są dla masochistów :mrgreen:

to ześ se teraz antyreklamę strzelił... i z 4 "poziomowych" zrobiłeś 2 "poziomowe" ;-)
zatem jeśli nie widać/czuć różnicy to po co przepłacać :)

Ogólnie te Dytona są spoko... ale IMO ciężko się dopatrzeć "włączenia" i "poziomu" bo diody mikroskopijne... i g... widać.. ( ok może to kwestia kąta pod jakim są zamontowane...), ale takie jest mój subiektywny komentarz po kilku msc używania.. "4poziomowców" Dytona...
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 19:27   

Grzesiek to nie jest antyreklama, daytona na potencjometrze po prostu nie grzała :-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1836
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2014-10-30, 23:04   

witam kiedyś miałem oxfordy ( te sprzed spierd....j seriii) w starym moto i nie narzekałem 4-stopnie regulacji dobrze zestopniowane zabezpieczenie przed rozładowaniem akku( dla zapominalskich) generalnie byłem zadowolony..nawet bardzo. Dzisiaj stoję przed dylematem zakupu manetek....ciepłe łapki by się przydały :) ale "Panie co qpić..." priorytet "ma działać" i nie kosztować za wiele bo w perspektywie jest sprzedać moto a wiadomo jak to jest z extrasami ( fajnie jest jak są ale ceny nie dźwigają) ponoć oxfordy od ver 8.0 się tak nie pier... jak poprzednie a cena...przystępna i działanie "podobno" zacne ma ktoś jakieś doświadczenia????
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 55
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-10-31, 20:12   

Ja mam Oxfordy bez uwag montowałem znajomym żaden nie zgłosił problemów
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-04-08, 19:33   

Właśnie montuje grzane manetki i tak się zastanawiam czy czasem nie uciąć tego rantu na rolgazie (od strony wyłącznika zapłonu) - wtedy manetka głębiej się wsunie, co myślicie?
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 10