Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 47 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-04-06, 17:45
Martinezz napisał/a:
Musze tylko bliżej się zapoznać z "bebechami".
Marcin poslij na pw do Wilka zapytanko to może coś tobie podeśle :) zapytaj, kto pyta nie błądzi, a wszyscy wszystkim pomagają jak potrafią :)) taki klimat mamy :)
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
gigas, wystarczy poczytać forum :) Martinezz, jak chcesz możemy się ugadać na Chudów ewentualnie przewietrzysz włoszkę do mnie i pokażę Ci o co kaman
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Panowie - spotkanie z Wami to będzie zaszczyt :) nie wiem jak jutro z Chudowem - bo moto u mechanika - zmiana opony i wyważenie, ale - co się odwlecze - to nie uciecze :)
_________________ Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994)
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
No i u mnie przyszedł czas na 1 awarię, padł mi regulator napięcia. Zauważyłem, że jak tylko ruszam to napięcie ładowania jest delikatnie powyżej 14V, po przejechaniu kilku km zaczyna spadać aż do kompletnego zaniku ładowania. Jeśli odstawię Kapcia na jakiś czas i ostygnie to sytuacja się powtarza.
Wczoraj u Jacka ( MilosnikCapo) mierzylićmy napięcie międzyfazowe i było ok, więc czeka mnie zakup nowego regulator i tu padło na ten od Hondy GL1200. Dodam, że bajpas był robiony.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-04-08, 19:10
By pas na + i - ,to raz.
Dwa regler ma mieć dobrą masę od strony mocowania.
Trzy po wymianie reglera na zapas sprawdzić akku czy nie dostało po dupie tj.nie ma zwarcia i będzie wykańczać nowy regler.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum