Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2014-02-17, 21:52
Tak wszystko dobrze napisałeś luzy też takie jak piszesz.
Ustawienie tłoka nie ma znaczenia ważne jest żeby krzywki na wałkach były pionowo do góry na przeciwko szklanek (zaworów) i tyle. Ustawiasz sobie na ssących krzywki na wałkach do góry i sprawdzasz później na wydechowe i sprawdzasz i tyle.
Tak, miło Cię słyszeć! Też tak myślałem, ale gdzieś wyczytałem, że największy luz nie jest w przypadku wałka obróconego dokładnie pionowo (na przeciwko krzywki), ale gdzieś w położeniu pośrednim. Ponieważ, były to informacje "skądś" domniemam, że masz rację i tak też zrobię
Dzięki Ci dobry człowieku!
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Chętnie bym się przeprowadził do Wawy, żeby mieć bliżej do Ciebie do serwisu
Odpuściłbym sobie te zawory, ale ogarnął mnie lekki wk... jak zobaczyłem co zrobili ostatnio.
Śruby posmykane, a dekle prawdopodobnie nawet nie zdjęte, ale regulacja zaworów zrobiona... tak to jest jak oddasz moto w nieznane ręce...
Więc wolę już sam się produkować.
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2014-02-18, 08:00
AA witam wszystkich ponownie
Tak luz jest większy nie w położeniu krzywki do góry, ale ustawia się do góry bo pomyśl co by się działo jak byś ustawił luz do bocznego ustawienia krzywki tylko w tym miejscu zawory byłyby zamknięte, a tak nie może być bo capo by włączyło wsteczny bieg
Dzięki Kamil za proste wyjaśnienie
Luzy sprawdziłem, szczęśliwie jest ok
Jutro odbieram nowe uszczelki pod pokrywy.
Radzicie położyć je na tawot czy na silikon?
Mam jeszcze pytanie co to za gumowy "pidol" w cylindrze? występuje tylko w przednim. Pytam bo to przy tym gównie najbardziej leciało spod pokrywy...
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2014-02-19, 08:25
Ten pindzel wyjmij odtłuść wszystko dobrze i połóż na silikonie oczywiście nie czerwonym tylko czarnym najlepiej z wurth tam gdzie ta gumka położ więcej, a gdzie uszczelki tylko liźnij i będziesz miał spokój z cieknięciem ja zawsze daję silikon bo po co się denerwować później. Ale musi być wszystko idealnie odtłuszczone
Wiek: 40 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-19, 10:01
i się wtrącę
jak zakładasz nowe uszczelki nie kładź sylikonu, tak robi się w 30 letnich motocyklach a nie w kapciach, nowa uszczelka spokojnie wytrzyma 30tys ( wiadomo że nie jest wieczna ), sylikonu delikatnie kładzie się jedynie w okolicach tej gumowej zaślepki jak i na niej i temat zakończony
Dzięki Panowie za uwagi.
Jak zawsze w tego typu sprawach zdania są podzielone.
A ktoś wie w jakim celu jest tam ta gumka? Jestem dośc dociekiwy-taka moja wada
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 64 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 360 Skąd: Garwolin
Wiek: 34 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2014-02-20, 19:18
Tak impreza jest na której i tak mnie chyba nie będzie.
Szybcy jesteście
To już widzicie filmik jaki jest
[ Dodano: 2014-02-20, 19:31 ]
A Jagiel można i tak tylko jak zacznie sączyć to po co robić znowu to samo. Wszystkie nowoczesne silniki motocyklowe i samochodowe są uszczelniane kitem
z tego co jest tu na forum to mam już trochę ciasno i chciałbym to poprawić .
Teraz pytanie jakiej grubości są oryginalnie tam płytki włożone i jakie teraz najlepiej kupić .Mam też pytanie czy przy odkręcaniu wałków mogę nie ściągać kół zębatych z wałków i spiąć je taśma ? czy dostane sie tak do wszystkich szklanek ?
Ja jest w capo system znaków w celu ustalenia położenia rozrządu gdzie co widać ?
Z góry dziękuje za podpowiedzi
[ Dodano: 2015-11-17, 20:13 ]
aaa i jak tu działa napinacz łańcucha rozrządu i gdzie jest? i co należny zrobić aby go zwolnić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum