Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-02-17, 15:20
podpinasz je do jednego z przewodów od synchronizacji przepustnic, tego złotego- zółtego z lewej strony pod zbiornikiem, w zestawie scot... masz specjalną przejściówkę
wiesz , widzę że nowy zestaw kosztuje ok 520 zł .... myślałem aby wydać mniej. Mam jeszcze masę innych wydatków. Więc jak co to będę jeździł dalej ze sparyem :)
Pamiętajcie najprostsze rozwiązania najlepsze - jeżeli masz regulację przy kierownicy jest to super rozwiązanie, bo jak np . jedziesz ciągiem między burzą i deszczem a suchą droga , bez postoju możesz sobie dozować ilośc podawanego oleju.
zrobiłem na tym ok 20 tyś i spisuje sie ok - jedyna wada (uniedogodnienie) to regulacja na zaworze, który munieścilem pod siedzeniem - można na zewnątrz, ale nie chciałem mieć tego ciągle usyfionego .
Aż dziwne, że nikt przede mną na to nie wpadł. Ale sądząc po kilku ostatnich telefonach, zaraz ktoś zacznie mnie kopiować na dużą skalę więć będzie coś co fajnie działa i w dodatku profesionalnie wygląda
I może będzie też kosztowało tyle ile powinno kosztować a nie ceny z kosmosu.
_________________ Nie ten jest motocyklistą kto o motorach dużo mówi a ten, który wsiada na motocykl i jedzie przed siebie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum