Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Nowa "czacha"
Autor Wiadomość
Dudley 


Wiek: 55
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 2013-03-11, 14:35   

Wymierna korzyść z wymiany czachy na nowy model, to praktycznie brak jakichkolwiek jej uszkodzeń przy lekkich i trochę większych glebach, co w starej standardowo kończyło się klejeniem "uszu" i pulpitu. Ja mam 170cm i poniżej 70kg i niestety na początku miałem problem z manewrowaniem motonogiem, szczególnie mocno obciążonym bagażami Jest taż niewielka różnica w opływie powietrza w okolicach dłoni i przedramion, ale to mogą być wrażenia subiektywne. Wizualna zmiana to rzecz gustu, jak dla mnie na +
 
   
kiwka67 
kiwaczek


Dołączył: 22 Wrz 2011
Posty: 89
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2013-03-11, 17:57   

Tak też sadziłem, że zdecydowaie lepiej bedzie się sprawowała nowa "czacha" podczas ew. gleb. Jakoś zniosę wszystkie inne dolegliwości typo wiatr czy tez areodynamika. Moje "uszy" są na wykończeniu :))
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2013-03-13, 12:26   

Na poniższym obrazku widać że osłona reflektora (nr 4) jest mocowana do stelaża owiewki. Zagadką jest jednak jak on tam jest zamocowany bo otwory do montażu znajdują się dopiero w modelach po liftingu.
_________________
 
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-13, 12:34   

Zdaje mi się że w starszej wersji trzeba by użyć wiertła.
_________________
Caponord 2003
 
   
Dudley 


Wiek: 55
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 34
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 2013-03-15, 14:02   

Szczegół nr4 dotyczy wersji po lifcie, w wersji przed liftem nie ma punktów montażowych do osłony reflektora. Przed zmianą czachy na nowy model, osłonę tą miałem przykręconą do wspornika zrobionego z 3mm płaskownika poprowadzonego między dwoma dolnymi punktami mocowania czachy. W dolnej części owiewki trzeba jednak zrobić dwa niewielkie otwory aby przykręcić osłonę do dorobionego wspornika. Z doświadczenia wynika że wspornik w postaci płaskownika jest mało sztywny i lepiej zastosować profil L lub C .
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11