Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Awaria
Autor Wiadomość
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-08, 16:03   

To jest kurna faktycznie dziwny kraj.
Zawsze dominują japońskie marki, a te nieco bardziej egzotyczne spychane są na dalszy plan, przez co cierpią użytkownicy tych maszyn.
O ile kwestia części jest do przełknięcia, to z serwisem z prawdziwego zdarzenia jest już gorzej.

Zapewne po części jest to wina samych producentów, np. Aprilii, że traktuje nasz szybko rozwijający sie rynek motocyklowy nieco po macoszemu.
Pewnie winny jest też importer i inne serwisy, które maja autoryzację, ale chyba bardziej ludzie, którzy boją się motocykli innych niż te z kraju kwitnącej wiśni.

No bo jeżeli w rankingach sprzedaży króluje ryż, to po co rozwijać sieć importerską i serwisową motocykli na makaron ??


A tak z innej beczki.
Widzę kolego Capo, że Twoja krolewna wisi już jakiś czas na Allegro czy tam OtoMoto.
Jak tam zainteresowanie motocyklem ??
Na co planujesz zmienić jeżeli mozna wiedzieć ??
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-08, 18:25   

Miałem cichą nadzieję, że w Warszawce w końcu pojawi się serwis Aprili z prawdziwego zdarzenia. Wszystko wskazywało na to, że będzie ale niestety koledzy zmienili barwy i zamiast aprilli jest fajny serwis hondy :-( .
Jeśli producentowi nie zależy, importerowi także to trudno by ludzie się do marki przekonali. Dobrze, że są jeszcze tacy ludzie jak Wy dzięki którym marka APRILIA w Polsce nie jest już tylko kojarzona ze skuterami :-) .
Zgadza się mój kapeć jest na sprzedaż chociaż zainteresowanie jak się można domyślać jest znikome na tydzień ogłoszenia jeden telefon :-) . Planuję zamianę na nowszy model z 2006 roku lub świeższe :-) wszystko zależy od tego co mi kolega znajdzie.
 
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-08, 19:19   

Fajnie, że pozostajesz przy Caponordzie.
Ja przekonalem się do tego motocykla i lezy mi on jak ulał.
Chyba najlepszy sprzęt jaki mialem i na jakim jeździłem
Jak będę zmieniał to właśnie na nowszy egzemplarz.
Ciekaw też jestem co Aprilia wypusci na miejsce Caponorda??
W sobotę trochę rozmawialiśmy o tym z Marcinem.
Mam nadzieję, że będzie to godny następca Caponorda i że być może kiedyś wejdę w jego posiadanie ;)

Jeszcze chodzi mi po głowie FJR 1300.
Ale od kiedy jeżdżę na Capo, to wszystko inne wydaje sie jakieś małe, trzęsie itd ;)
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-09, 17:54   

Dowiedziałem się dzisiaj, że z tym komputerem to się trochę zasady zmieniły odkąd importerem został Euro Moto Trade Sp z.o.o. Kiedyś tak jak pisałem wcześniej był jeden który wędrował po autoryzowanych serwisach a teraz każdy serwis musi sobie sam go zakupić. Proponuję więc zadzwonić przed udaniem się na kontrole i wypytać czy w danym serwisie jest dostępny.
Koszty podpięcia motocykla do komputera to 150 pln a tak przy okazji dowiedziałem się, że regulacja zaworów to 320 pln. Wszystkie ceny dotyczą Warszawskiego serwisu aprilli.
 
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 20:35   

No 320 zł to cena bardzo akceptowalna ;)
 
   
maciekka 

Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 39
Skąd: W-wa Kabaty
Wysłany: 2009-06-09, 20:38   

Kurna mam ten sam problem.
Co odpale Kapcia to smierdzi benzyna, juz sie przestarszylem ze moze gdzies puszcza na przewodach paliwowych ale nic tam jest ok. Kapec strzela przy dojezdzaniu na swiatla. Tez wkoncu dochodze ze jest za bogata mieszanka ale cholera wie kto to moze ustawic. Na obroty tez czesto na postoju wchodzi. Serwis Aprilii mam po drugiej stronie ulicy ale jakos przekonania do nich nie mam a samemu to tutaj nic nie poradze.
 
   
maciejwu71

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 238
Wysłany: 2009-06-09, 20:41   

Narazie zero odzewu z Poznanskiego serwisu czyli od Pana Nadolnego.Polskie serwisy sa piękne
 
   
gumis 
darek

Wiek: 44
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 30
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-06-26, 23:08   

maciekka napisał/a:
Kurna mam ten sam problem.
Co odpale Kapcia to smierdzi benzyna, juz sie przestarszylem ze moze gdzies puszcza na przewodach paliwowych ale nic tam jest ok. Kapec strzela przy dojezdzaniu na swiatla. Tez wkoncu dochodze ze jest za bogata mieszanka ale cholera wie kto to moze ustawic. Na obroty tez czesto na postoju wchodzi. Serwis Aprilii mam po drugiej stronie ulicy ale jakos przekonania do nich nie mam a samemu to tutaj nic nie poradze.


Mam ten sam problem smierdzi mi nie spaloną benzyną z kominów i przy włanczaniu czasami mi kichnie coś w rodzaju jak by chciał strzelic z rury.Co z tym robic ???
 
 
   
maciekka 

Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 39
Skąd: W-wa Kabaty
Wysłany: 2009-06-27, 15:36   

gumis napisał/a:

Mam ten sam problem smierdzi mi nie spaloną benzyną z kominów i przy włanczaniu czasami mi kichnie coś w rodzaju jak by chciał strzelic z rury.Co z tym robic ???


Poki co nie mam pomyslu, juz sie radziloem mojego mechanika i mowil zeby przeczyscic silnik krokowy. Moze podpytam jeszcze w serwisie Aprili.
 
   
Bedzio 
Capo 2001


Wiek: 44
Dołączył: 28 Kwi 2009
Posty: 56
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-06-29, 21:44   

Widzę, że nie jestem sam. Identyczne objawy ma mój Kapec. Co prawda zdarzyło mi się to ze 3 razy ale jednak. Raz strzelił mi z wydechu jak go zapalałem, a 2 krotnie jak po wyprzedzeniu auta schodziłem z obrotów. Po złączeniu kabelka diagnostycznego pod kanapą na wyświetlaczu pojawia się EFI -1. O co kurna chodzi ??
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-29, 21:55   

EFI -1 się nie przejmuj.
 
   
Gość

Wysłany: 2009-07-15, 15:45   

Najprościej będzie wykręcić wszystkie świece i sprawdzić jakie mają zabarwienie.
Co prawda mogą się różnić zabarwieniem świece z przednie a tylnego cylindra ale powinny one posiadać nalot w granicach normy.
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2009-07-15, 15:47   

Sorka wylogowało :D
CAPO radzę Tobie jak admin adminowi wyłącz pisanie postów przez gości. ;)
 
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-15, 22:35   

B3stia mówisz mi masz :-) chyba się udało
 
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-11-19, 18:41   

Szperając, przypadkiem chyba znalazłem coś na temat kodów diagnostycznych EF -1,0,1.

Kody te odnoszą się niedokładnego ustawienia przepustnic, czyli sygnał ten pochodzi wprost od czujnika TPS.

Wyczytałem to tutaj:

EF -1, 0, 1

i tutaj

link 2


A w skrócie to chyba jest tak że jak ma się EF-1 lub EF1 to wypada zrobić sobie regulacje przepustnic :mrgreen:

I teraz pytanie: Czy ten kod pokazuje się podczas pracującego silnika, czy tylko po złączeniu "złącza diagnostycznego"? Wicher?
_________________
Caponord 2003
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10