Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Awaria
Autor Wiadomość
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2010-11-20, 15:51   

Mnie się pokazywał podczas podłączenia złącza diagnostycznego, ale na niepracującym silniku i przy włączonym "wyłącznikuawaryjnym".
Ostatnio kasowałem inspekcję olejową i nie zauważyłem pojawienia się żadnego z wymienionych kodów na wyświetlaczu.Niezależnie od tego w jakiej pozycji był wyłącznik awaryjny.
Być może jest tak jak mówisz. To by się w sumie zgadzało, bo robiłem synchro przepustnic i były pomiędzy nimi różnice w wartościach podciśnień.
Po regulacjach zaden kod nie pojawia się.

Ale sam nie wiem co o tym myśleć.
 
   
maciejwu71

Dołączył: 11 Sty 2009
Posty: 238
Wysłany: 2010-11-20, 16:50   

Mi osobiscie EFI-1 wyswietlalo zawsze po odpaleniu sprzeta. Miewamam do tej pory takie przypadki jednak bardzo rzadko. Np. gdy po miom bledzie zgasl mi motocykl podczas jazdy( znaczy przy ruszaniu ;-) ) i natychmiast odpalalem maszyne taki kod potrafil sie pojawic. Wiec silnik musial sie krecic aby kod sie pojawil ale tez kiedy po takim przypadku wylaczylem zaplon i ponownie odpalalem rowniez jeszcze potrafilo swiecic EFI-1.Nigdy nie potrafilem tego polaczyc z jakas konkretna usterka czy awaria...jak to zwal tak to zwal. Tyle mojego...pozdro.
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2010-11-20, 19:10   

Tak się może dziać jak komp nie zrobi całego chek'a.
Wtedy łapie błędy do pamięci.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Bravo Jasiu 
Capo 2002


Wiek: 48
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 140
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2011-04-04, 15:03   

u mnie strzeliły dwie cewki jednocześnie na tylnym cylindrze , kupiłem japońską cewkę z katalogu larssona z dwoma wyjściami na przewody wysokiego napięcia ( 120 zł ), w metalowej obudowie, zatopioną w gumie i podpiąłem ją w miejsce uszkodzonych cewek, poprawiłem parametry ustawień w kompie na takie jak są w Capo Maćka ( 2006 rok ) , u mnie wszystko było poprzestawiane coś grzebali w Italii na serwisie. Teraz motocykl super jeździ, bardzo płynnie przyspiesza od 2000 obr , jutro lub pojutrze jeszcze założę taką cewkę na przednim cylindrze i zobaczymy jak będzie to wszystko działało. Sprawdzę świece jak wyglądają na tylnym cylindrze.
Na razie minus tego rozwiązania - świeci się czerwona kontrolka EFI , komputer traktuje obecną cewkę jako błąd . Od wymiany cewki mam zrobione ok 150 km.
Będę na bieżąco pisał jak działa całość po wymianie cewki na przednim cylindrze i wrzucę foty.
_________________
Aprilia Caponord 2002
Aprilia Caponord 2006
 
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2011-04-04, 17:09   

Potwierdzam- przejechałem się w sobotę Tomkowym Kapciem i przyspieszenie i piękne od dołu - bardzo płynne (kurna lepsze jak u mnie :evil: )
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
Karaluch 
No to jazdaaaa...

Wiek: 47
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 289
Skąd: Sompolno k/Konina
Wysłany: 2011-04-04, 23:16   

Bravo pokaż link do zdjęcia tej cewki.
_________________
Nie ten jest motocyklistą kto o motorach dużo mówi a ten, który wsiada na motocykl i jedzie przed siebie.
 
 
   
Bravo Jasiu 
Capo 2002


Wiek: 48
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 140
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2011-04-05, 07:53   

http://www.larsson.pl/ind...DE2OA==&t=cewka

to mam założone, zastanawiam się czy można oszukać kompa, żeby się nie świecił EFI


jak widać z wykazu cewka jest od starszych modeli Hondy , w tym GL 1100
_________________
Aprilia Caponord 2002
Aprilia Caponord 2006
 
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-09, 13:10   

Ja jestem ciekaw, czy po zamontowaniu cewki z Renault, też wyświetla jakiś błąd??
Miałem ulepić sobie taką na zapas, brakło czasu i teraz się zastanawiam, czy własnie nie będzie takich problemów jak wyżej.
 
   
pumex 

Wiek: 51
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-04-10, 13:02   

Nie , jest wszystko w jak najlepszym porządku . Jeżdżę już dwa lata :mrgreen:
 
   
asior100 
Adam

Wiek: 51
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 163
Skąd: SZAMOCIN
  Wysłany: 2011-04-10, 16:07   

Potwierdzam słowa Pumexa - mam dwie z Reno też od około dwóch lat i nie ma problemu (zresztą dzięki Pumexowi bo skorzystałem z jego doświadczeń) :lol:
_________________
Capo 2003
 
   
danio 
danio

Wiek: 46
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 269
Skąd: wlkp
Wysłany: 2011-04-10, 16:16   

a jakiego renaulta?
_________________
capo capo(-:

http://pl.fotoalbum.eu/xl1100/a591172
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-04-10, 16:29   

Znalazłem też jak przerobić polecaną cewkę BERU dla naszych potrzeb: http://www.apriliaforum.c...ad.php?t=223997
_________________
Caponord 2003
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2011-04-10, 22:07   

danio napisał/a:
a jakiego renaulta?

Chyba gdzieś na początku tego wątku, jest podane jaka cewka jest odpowiednia.
 
   
KoDy 

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 140
Skąd: EMEA
Wysłany: 2011-04-11, 11:08   

Takie pasują, a prznajmniej powinny po lekkim modzie:
OE CITROEN, PEUGEOT - 597077
OE FIAT, LANCIA, RENAULT - 9633001580
BREMI - 20306
JANMOR - JM5027
TESLA - CL135
VALEO - 245094
BERU - ZS347

Pumex możesz skomentować poniższe?
http://www.apriliaforum.c...ad.php?t=223997
http://www.engenia.com.au...ValeoCoils.html
 
   
pumex 

Wiek: 51
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-04-11, 16:57   

Ciekawe materiały , zawsze można podejrzeć jak inni majsterkują .
Przed moją przeróbką , kontaktowałem się z CAPO , który podesłał mi kilka linków , na ich podstawie zrobiłem "swoją" cewkę . :-) Starą rozebrałem z czystej ciekawości , oprócz diody były identyczne .
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10