Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Kapryśna Włoszka
Autor Wiadomość
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-25, 08:21   

Ale nie padłą ci cewka całkowicie tylko ma przebicie tak jak ja miałem, później powiedziałem o Maćkowi, sprawdził i miał tak samo jak ja przebici ale efi nie diagnozowało błędu bo nie padła całkowicie na wolnych chodziła normalnie a jak próbowałem przygazować iskra skakała.

Więc odkręcanie zbiornika mija się z celem, jakby padła całkiem to można tak sprawdzić odkręcić świece lub nie odkręcać i dać drugie i zobaczyć czy jest iskra, ale w twoim przypadku zrób tak jak ja ci mówię ;-)
 
   
Jacek 
Ciechocinek Jacek

Wiek: 39
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 69
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2013-05-25, 08:27   

Tak czy siak oznaka ze lepiej wymienić bo nie da się normalnie latać na capo i nie jest bezpieczna taka jazda na szarpiącym motocyklu :mrgreen:
_________________
Caponord 2004
 
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-05-25, 18:14   

eterum napisał/a:
Filmik juz powinien byc dostepny. Iskra przeskakiwala a efi nic nie pokazywal.
Mozna popsikac rozpylona woda na wlaczonym silniku i wtedy powinno juz byc wiadomo. Objawy mialem takie jak ty.

Dzięki Eterum, filmik już działa, ale z Tą wodą to trochę nie czaje...


Jacek napisał/a:
Jeśli podczas dodawania gazu manetką przednia lampa przygasa tak jak przepalająca się żarówka to cewka padła na bank. Zdejmij bak i wykręć świece. Fajki z założonymi świecami połóż na silniku i zakręć rozrusznikiem. Zobacz która nie ma iskry i sprawa jasna która cewka jest na wymianę. Ps. miałem identyczny problem u siebie ;)

Po wykręceniu świec wszędzie iskra jest.

aprilia napisał/a:
Ale nie padłą ci cewka całkowicie tylko ma przebicie tak jak ja miałem, później powiedziałem o Maćkowi, sprawdził i miał tak samo jak ja przebici ale efi nie diagnozowało błędu bo nie padła całkowicie na wolnych chodziła normalnie a jak próbowałem przygazować iskra skakała.

Generalnie też obstawiam, że cewka nie padła całkowicie i dlatego nie świeci Efi, ale że cewka, przewody lub świece mają przebicie.

aprilia napisał/a:
Więc odkręcanie zbiornika mija się z celem, jakby padła całkiem to można tak sprawdzić odkręcić świece lub nie odkręcać i dać drugie i zobaczyć czy jest iskra, ale w twoim przypadku zrób tak jak ja ci mówię

tzn jak?? Chodzi Ci o wymianę świec o której pisałeś?

Jacek napisał/a:
Tak czy siak oznaka ze lepiej wymienić bo nie da się normalnie latać na capo i nie jest bezpieczna taka jazda na szarpiącym motocyklu

Zgadzam się z Tobą, zwłaszcza, że w czerwcu mam zaplanowaną trasę na prawie 4000km :mrgreen:
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-25, 18:54   

Świece i tak wymień na irydowe raz na zawsze.

Z wodą to spryskaj np. płynem do mycia szyb i zobaczysz czy będzie większe przebcie ;-)
 
   
Jacek 
Ciechocinek Jacek

Wiek: 39
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 69
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2013-05-25, 19:37   

Tak zgadzam się z aprilia, świece irydowe to jest to ja wstawiłem denso iridium power ixu27
_________________
Caponord 2004
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-25, 20:03   

Ja ngk i nie narzekam miałem taką w pegaso.
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-05-27, 11:42   

zrobiłem bypass łądowanie wzrosło o 1 V na akumulatorze natomiast napięcie na gniezdzie pod nawigacje które jest umiaszczone obok zegarów jest troszke niższe mniej wiecej o 0,4v. Ogólnie na wolnych obrotach na akumulatorze jest 14,3v podczas jazdy nie spada poniżej 13v,. Zobaczymy jak teraz bedzie z wolnymi obrotami. na nowo wgrałem mape catfish z 2011roku. troszke wolne obroty zaczeły falować. Zobaczymy co bedzie jak zrobie kilkadziesiąt kilometrów.
_________________

 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-27, 13:16   

Masz sonde czy nie? Z którego roku masz moto?
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-27, 18:08   

Co do tego ładowania lichego, ale nie najgorszego, to pod koniec sezonu wymień sobie wiązkę kabli trójfazowych od alternatora, do regulatora na 1,5mm2 i powinno się uspokoić.
Pozbądź się kostek i innych zbędnych połączeń.
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-05-28, 11:20   

TAk mam sonde lambda rok 2005
_________________

 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-28, 18:34   

To wgraj sobie mapę starszą bo z 2011r. nie są za dobre dlatego ci falują obroty.
 
   
Lukasz_fa 

Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 45
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 2013-05-28, 19:54   

I się narobiłem , ciąłem lutowałem i wyrzuciłem te brzydkie brązowe złączki :mrgreen:
I do tego bypassa się dorobiłem a w zasadzie poprawiłem bo już takowy był . I ładowanie mam na wolnych 14,2 v a na 4k 13,8v.
Ale za to mam stracha co do regulatora . Ponieważ po odpaleniu po paru minutach jak go dotykam to czuje że jest gorący :evil: i teraz nie wiem czy to ja coś spartoliłem czy tak było wcześniej a po prostu tego nie zauważyłem??? No i kolejne pytanko te trzy przewody które wychodzą z alternatora mają jakąś kolejność czy to nieważne który kabel idzie z alternatora do regulatora ,
pozdr
_________________
Metaloplastyka :) Cięcie , gięcie , spawanie , Gmole , stelaże i inne bajery :)
 
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2013-05-28, 20:31   

Regulator zwykły jest gorący i tak ma być. Ja swojej włoszce wstawiłem regulator mosfet (honda cbr600rr lub kawasaki 600 - pisałem o tym kiedyś) który nie nagrzewa się tak mocno.
Lukasz_fa napisał/a:
te trzy przewody które wychodzą z alternatora mają jakąś kolejność

Nie, nie mają.
Lukasz_fa napisał/a:
I ładowanie mam na wolnych 14,2 v a na 4k 13,8v.

Na światłach? Jeżeli tak to masz dobry wynik aczkolwiek z reguły na niższych obrotach napięcie jest mniejsze i wzrasta wraz ze zwiększaniem się obrotów. Obiło mi się o uszy że takie działanie może zwiastować rychły koniec regulatora ale to musiałby ktoś potwierdzić.
aprilia napisał/a:
To wgraj sobie mapę starszą bo z 2011r. nie są za dobre dlatego ci falują obroty.

Potwierdzam. Dzięki poradzie Kamila wyleczyłem mojego Capo z falujących obrotów i słabej mocy. Przed zmianą map odepnij tylko złączkę od sondy lambda. Ja jej nawet nie wyjmowałem tylko rozłączyłem.
_________________
Ostatnio zmieniony przez eterum 2013-05-28, 20:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-05-28, 20:31   

Lukasz_fa napisał/a:
I się narobiłem , ciąłem lutowałem i wyrzuciłem te brzydkie brązowe złączki :mrgreen:
I do tego bypassa się dorobiłem a w zasadzie poprawiłem bo już takowy był . I ładowanie mam na wolnych 14,2 v a na 4k 13,8v.
Ale za to mam stracha co do regulatora . Ponieważ po odpaleniu po paru minutach jak go dotykam to czuje że jest gorący :evil: i teraz nie wiem czy to ja coś spartoliłem czy tak było wcześniej a po prostu tego nie zauważyłem??? No i kolejne pytanko te trzy przewody które wychodzą z alternatora mają jakąś kolejność czy to nieważne który kabel idzie z alternatora do regulatora ,
pozdr



u mnie też regulator jest bardzo gorący - spokojnie można by na nim jajecznicę usmażyć... :)
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-28, 20:44   

Taki ma być gorący.
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10