Wiek: 49 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 96 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-05-29, 13:25
którą mape wgrać najlepiej??? sonde odłączyć na stałe czy tylko do wgrywania mapy?? jest jakas procedura co robić zaraz po wgraniu mapy (np odpalenie motocykla i czekac az sie włączy wentylator czy wyłączyć stacyjke na kilka sekund??)
Wgraj map Catfisha.
http://www.endorphin-express.com/capo/maps.html
Twoja mapa to: wiersz 3 - "Caponord with none of the above." i teraz albo pierwotna albo poprawiona w 2011. Kamil narzeka na tą najnowszą ale u mnie chodziła dobrze. Wybierz może najpierw pierwotną a jak wszystko będzie ok to kiedyś możesz na próbę zmienić na nowszą i porównasz sobie która lepsza.
Odłączasz sonde na stałe. To jest mapa która nie bierze jej po uwagę. Po wgraniu mapy musisz koniecznie odpalić motocykl. Od razu (tzn. bez wyłączania i włączania stacyjki). Po odpaleniu potrzymaj go z minutę lub dwie. To wszystko.
Jeżeli masz oryginalne mapy to spalanie Ci spadnie. "Moc" będzie odczuwalnie większa (inna krzywa momentu). Największym dla mnie plusem tej mapy było zredukowanie do minimum szarpania na niskich obrotach.
Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-29, 20:51
Tylko musisz ustawić ift na analizatorze
Wgraj map bez sondy i odłącz sondę = moc większa, moment większy, brak szarpania z niskich obrotów, brak falowania na wolnych obrotach, mniejsze spalanie.
Jakie miałeś teraz spalanie w jakich okolicznościach?
Po wgraniu odpalasz chwilkę czekasz aż pochodzi i tyle.
a może ktoś na szybko napisać jak wygląda mniej więcej procedura wgrywania owych map? Jutro będę miał odpowiedniego kompa i jęsli uda mi się spotkać z Karpikiem to kabel też.
Wiem że jest osobny temat , ale tam informacje są rozsiane po chyba 30 stronach...
Wiek: 49 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 96 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2013-05-29, 22:27
do tej pory jezdziłem na mapie 050429 z 2011 ift nie dawno ustawiłem na analizatorze mam ustawione na 11,2 spalanie nie wiele ponizej 6 litrów. spróbuje na tych mapach co proponujecie, narazie ift zostawie tak jak ustawiłem na mapie 050429 (nie mam dostepu do analizatora)mam nadzieje ze CO bedzie podobne i zobaczymy co bedzie dalej. Dzieki bardzo za podpowiedzi
Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-05-30, 11:08
Procedura:
- włącz zapłon
- podepnij kabelki
- włącz tuneecu
- na górze w menu wybierz ecu i read map( jest to ściągnięcie starej mapy i zapisanie jej w razie jakby były problemy może do niej wrócić)
- później file, open map file i otwierasz map którą tam chcesz
- następnie naciskasz download i mapa si ładuje
- dalej odpalasz motocykl natychmiast po zakończeniu wgrywania mapy i czekasz nich chwilę sobie pochodzi i tyle
Jak będą obroty ci falowały na wolnych zwiększ ift o 2 %
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-30, 14:12
ważne tylko aby komp nie stracił łączności z ECU podczas ładowania nowej mapy ponieważ uszkadza to ECU nieodwracalnie , taki tam ferment trochę zasiałem a co
w wolnym tłumaczeniu - chodzi o to żeby np laptop nie umarł z powodu słabej baterii i tyle
Jest problem!! Gdzie się zmienia to ift?
Motor po wgraniu mapy odpala ale zaraz gaśnie , jak podtrzymam mu manetkę to pali - ale po przegazowaniu gaśnie.
O co kaman? Nie odłączyłem sondy - czy to może być powód?? Liczę na szybką odpowiedź.
[ Dodano: 2013-05-30, 15:51 ]
odłączyłem sondę - dalej to samo. Chyba że wgrać raz jeszcze mapę...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum