Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulator napiecia
Autor Wiadomość
kmicicjg 

Dołączył: 19 Maj 2018
Posty: 13
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-06-16, 19:52   

GrzeTom napisał/a:
kmicicjg napisał/a:

Sorry za tak dluga zwloke ale nie bylo mozliwosci wczesniej. Wiec po wymianie aku na nowe sytuacja sie nie zmienila. Jest normalnie jak jest zimny. Jak sie rozgrzeje to mi spada do 12v. Wiec panowie dla pewnosci czy to na pewno rygiel? Oraz jaki polecacie? Ten z mojego linka sie nada?


Moim zdaniem nie obędzie sie bez wymiany regla..
Kup se FH008 lub FH012 .. i będziesz zadowolony..
CO do tego z linka.. bym odpuścił, bo brak danych a cena kosmos.
I koniecznie nie kupuj tanich chińczyków , bo są w zasadzie jednorazowe... ;-(


Moglbys podac jakiegos linka. Szukam szperam i nic znalesc nie moge.
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-06-16, 20:11   

kmicicjg napisał/a:
GrzeTom napisał/a:
kmicicjg napisał/a:

Sorry za tak dluga zwloke ale nie bylo mozliwosci wczesniej. Wiec po wymianie aku na nowe sytuacja sie nie zmienila. Jest normalnie jak jest zimny. Jak sie rozgrzeje to mi spada do 12v. Wiec panowie dla pewnosci czy to na pewno rygiel? Oraz jaki polecacie? Ten z mojego linka sie nada?


Moim zdaniem nie obędzie sie bez wymiany regla..
Kup se FH008 lub FH012 .. i będziesz zadowolony..
CO do tego z linka.. bym odpuścił, bo brak danych a cena kosmos.
I koniecznie nie kupuj tanich chińczyków , bo są w zasadzie jednorazowe... ;-(


Moglbys podac jakiegos linka. Szukam szperam i nic znalesc nie moge.


LINK
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2018-06-16, 20:15   

GrzeTom napisał/a:
LINK

Szyderca poziom hard :P
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-06-16, 20:49   

janciovodnik napisał/a:
GrzeTom napisał/a:
LINK

Szyderca poziom hard :P

Uczę się od najlepszych;)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
kmicicjg 

Dołączył: 19 Maj 2018
Posty: 13
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-06-16, 21:07   

Dobra zrozumialem :) to chociaz powiedzcie czym te dwa modele sie roznia
FH012 oraz FH008
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-06-17, 13:23   

Ja kiedyś zakładałem od Gold wiga http://allegro.pl/honda-g...ars_rule_id=201
Taki ma Tomek Rzeżuchowski i KKK Ustroń

[ Dodano: 2018-06-17, 13:24 ]
Nowy raczej kup płaciłem 225zł Olek motocykle.
 
   
matek1617 

Dołączył: 23 Maj 2018
Posty: 5
Skąd: Skarżysko Kamienna
Wysłany: 2018-06-20, 13:18   

Panowie mam dosyć proste jak sądze pytanie. Chcę zrobić bypassa w moim kapciu, mierzyłem napięcie na kostce reglera i jest różnica jakieś 0,8-1,2V. Na reglerze przy stopie,światłach i kierunkach 14,2V więc uznaję, że właśnie bypass mu potrzebny. I takie pytanie, mam dwa czerwone oraz dwa zielone przewody przy kostce. Lutuję po jednym kablu do jednego czerwonego i jednego zielonego odpowiednio plus i masa i podpinam pod aku ? Dwa pozostałe przewody czerwony/zielony zostawiam w spokoju ? Dziękuje za wyrozumiałość z góry, lecz w sobotę zabieram Kapcia na rajd i akurat teraz nie chciałbym nic spierdzielić :mrgreen:
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2018-06-20, 14:28   

Dwa czerwone razem z reglera do plusa na akku a zielone razem do minusa na akku i gotowe. Jak coś to pisz priva lub dzwon pomogę
_________________
B2,V8,R5
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-06-20, 22:40   

matek1617 napisał/a:
Na reglerze przy stopie,światłach i kierunkach 14,2V
nie kombinuj, zmierz na akku jak będzie podobnie nawet nie ruszaj szkoda zachodu dla 0,5V
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2018-06-21, 08:12   

Kolego, wazne abyś zrobił pomiar przy 4000 obrotów, wtedy jest prawidłowe ładowanie w Caponordzie. jak juz robisz rewolucję to polecam też wyrzucić kostę regulator=alternator i sprawdzić stan przewodu wychodzący z silnika z alternatora - idzie on pomiedzy cyslindrami i jest palony. Ja wymieniłem na nowy i poprowadziłem z tyłu silnika.
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
matek1617 

Dołączył: 23 Maj 2018
Posty: 5
Skąd: Skarżysko Kamienna
Wysłany: 2018-06-21, 08:41   

Dzięki Panowie za pomoc, wczoraj ogarnąłem tego bypassa i w końcu jest ok ;) Przy 4tys obrotów mam przy włączonych światłach 14,0-14,2V więc uznaje, że jest ok. Wcześniej na aku było ok 13V stąd ten bypass. Stan kostek sprawdzony, jest w porządku natomiast przy lutowaniu kabli widać że już "znudził" im się miedziany kolor (te przy kostce regulatora) więc po sezonie szykuje się rewolucja ;) Stan przewodu z alternatora na oko jest bardzo dobry i raczej tam nic złego się nie dzieje. W zimę zrobię jeszcze większą rewolucje i pociągnę nowe przewody do reglera i z niego żeby być już na milion % pewny ;)
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-06-21, 16:00   

matek1617, radzę zrób jak mówisz. Jak zobaczyłem u mnie kostkę na przewodzie regler/stator pod bakiem to włosy dęba stanęły!
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-06-21, 22:56   

Mondi napisał/a:
pod bakiem to włosy dęba stanęły!

qle wielkie haalooo stopione były i tyle :P pewnie zwarcie poszło między fazowe i upaliło Ci uzwojenie.....
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2018-06-22, 16:13   

robert1973, wyobraź sobie, że altek ok@z@l się good.... Na kablach było zwarcie :-P
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-06-22, 22:56   

czyli jak to się mówi "... ma zawsze szczęście" :P... a że się tak głupio zapytam jak Ty to mierzyłeś???że przy pomiarach nie wyszedł taki zonk?
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10