Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Kapryśna Włoszka
Autor Wiadomość
Lukasz_fa 

Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 45
Skąd: Kamienna Góra
  Wysłany: 2013-04-28, 17:44   Kapryśna Włoszka

I masz babo placek ... mój Capek pokaprysił wczoraj. Od czasu zakupu przejechałem ok 800 km . Zawsze pali od "kopa" , czy na zimno czy na ciepło . Aż do wczoraj .... wybrałem się moim maleństwem na spacerek po Polskich i Czeskich górkach , Jeździło się wyśmienicie od startu nawinąłem 0k 100 km więc czas na odpoczynek który wypadł w miejscowości Janskie Laznie. Po ok 10 min od zgaszenia moto czas ruszać i wtedy. No i wtedy nic , przekręcam kluczyk wszystko ładnie się ładuje , naciskam wyłącznik , słychać pompę paliwa i start i .... nic, cholera jakby akumulator siadł po wciśnięciu startera wszystko przygasa rozrusznik po pierwszej próbie wykonał pół obrotu po drugiej trzeciej nic wszystko przygasło. Na szczeście byłem na dość stromej drodze więc odpalił z 2 biegu . chociaż miałem obawy o to czy się uda 1 litr w dwóch garach w końcu. Gdy dojechałem do domu nie było już żadnych problemów kolejnych kilkanaście prób pełen sukces . Dzisiaj również wszystko ok. Jedynie co zauważam to gdy odpalam na zimno zawsze podnosi się lekko wskazówka prędkościomierza na ciepło nie .
Pozdrawiam Łukasz
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-04-28, 18:57   

Słaby aku lub słabe ładowanie, obstawiam to drugie, sprawdź ile ładuje ;-)
 
   
Lukasz_fa 

Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 45
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 2013-04-28, 19:24   

ładowanie sprawdzałem
13.8 v przy wolnych obrotach i 13,07 przy 4 tyś . Aku po kilkunastu godz ma 12,4 V
Dobrze to czy nie bardzo ??
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-04-28, 19:44   

Ładowanie do dupy 13,8 ok ale na szybki to zero ładowania, dlatego po dłuższej jeździe na wyższych obrotach niż 2 tyś. akumulator nie został naładowany.Mierzyłeś na światłach czy bez?

Akumulator ładowałeś prostownikiem rozumiem?Jak tak to też szmelc.
 
   
Lukasz_fa 

Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 45
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 2013-04-28, 20:12   

Mierzyłem na światłach ponieważ mam cały czas włączone i nie da się wyłączyć . A akumulatora nie ładowałem ani razu . Jak pisałem wcześniej po odpaleniu z "górki" i dojechaniu do domu nie był ładowany z zewnątrz I odpalał bez problemu oraz dziś po kilkunastu godzinach napięcie ok, oraz odpala bez problemu . A co zz ładowaniem regulator do d.... czy szukać gdzie indziej ?? Dodam że brązowe złączki w bardzo dobrym stanie ??
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-04-28, 20:42   

Brązowe wtyczki ok, no to sprawdź masę jeszcze i ogólnie wszystkie połączenia,jak nie to zostaje regulator.
Akumulator na razie zostaw jak go nie ładowałeś bo jest niedoładowany właśnie usterką w motocyklu, naładuj go normalnym prostownikiem impulsowym i tyle powinien trzymać.
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-04-28, 20:53   

Czasami jeszcze pojawia sie temat ustawienia wału - ja tak miałem na Węgrzech raz - ni chcu chu - jazda na pych - trochę sie przestawił i sypnął od razu od strzała.........ale jak wszystko przygasa to po prostu akumulator nie doładowany - u mnie np. ładuje aku raz w miesiącu ładowarką Oxforda , bo mi pierzony alarm go wpierdziela - nie wiem czy go nie wypieprzę....

No to się minęliśmy z tymi jazdami - ja byłem w Jańskich też w piątek wieczorem:-), potem Okraj i do domciu :mrgreen:
Jak będziesz śmigał następnym razem daj znać na priv - polatamy razem :-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2013-04-28, 20:56   

a może to padający przekaźnik zrobił jakąś zwarę?
bajpasa do aku masz?
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-28, 20:57   

Nic się nie stało po prostu masz pewnie oryginalny przekaźnik rozrusznika który czasem nie przenosi odpowiedniej mocy na rozrusznik, a że silnik jest w układzie V i tłok jest jak denko od słoika to czasami ciężko jest rozrusznikowi zakręcić. Wówczas wszystko przygasa i słychać taki pół obrót jak by. Akumulator masz raczej ok, jeśli w tamtej chwili byś odpuścił i po kilku sekundach znowu spróbował odpalić to gwarantuje ci że by odpalił. Tak wiem dziwne to ale Włoszki są kapryśne , za to je kochamy :-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-04-28, 20:59   

Mimo to ładowanie ma i tak do dupy ;-)
Mi też alarm rozwala aku i ładuję raz na miesiąc ale to normalne.
No co niektórzy mieli taki moment że nie mógł obrócić, mi się to odpukać nigdy nie zdarzyło mimo że mam już 5 letni akumulator :!:
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-28, 21:03   

jak masz mocniejszy przekaźnik np od virago to nie spotkasz się z tym problemem, co do ładowania to jeśli jest seryjny regulator to wszystko ma ok, większego nie osiągnie
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-04-28, 21:05   

Stara indiańska maksyma - woź przekaźnik zapasowy pod siedzeniem :-)
U mnie już wymieniony na szczęście :-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-28, 21:07   

nie ma co narzekać , dziś zapoznawałem się z katalogiem części od nowego Capo 1200, będzie wesoło :mrgreen:
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-04-28, 21:25   

Tzn???? - jagiel napisz coś więcej- total lipa, nic nie będzie??:-)
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
Lukasz_fa 

Wiek: 43
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 45
Skąd: Kamienna Góra
Wysłany: 2013-04-28, 21:40   

Hmm też myślę że ładowanie powinno być większe ale wydaje się że regulator jest oryginalny. AA a co do przekaźnika to chyba zakupię na zapas . Na Angielskim ebajuu są takowe ze 15 funa więc chyba dość dobra cena. A co do innych "bajerów" w elektryce to zastanawia mnie właśnie przekaźnik o którym pisałem w innym poście do któreko idzie zasilanie bezpośrednio z aku . Nie wiem co to jest jeszcze bo nie grzebałem głębiej ale stawiam na włącznik światła ???
https://picasaweb.google.com/101321050474647471828/Caponord?authkey=Gv1sRgCIXc0L7kjs3KBw#5870868515012120130

Maciek pewnie że się odezwę :) Na razie jednak do 5 maja mnie nie będzie . Ale może w połowie maja polecimy na TT do Horic ???
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11