Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
gasna zegary i motor
Autor Wiadomość
dzoszla 
dzoszla

Wiek: 33
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: lubaczów
Wysłany: 2014-09-01, 19:50   gasna zegary i motor

Czesc mam problem jade na chorwacje jestem w senj w chorwacji i ptzez droge zaczely mi zegary swirowac pokazywac ze jade 200 i full obroty i gasl zaswiecila sie kontrolka i co to moze byc ?? Pisze z telefonu wiec sory za bledy hehe
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-09-01, 21:05   Re: gasna zegary i motor

dzoszla napisał/a:
Czesc mam problem jade na chorwacje jestem w senj w chorwacji i ptzez droge zaczely mi zegary swirowac pokazywac ze jade 200 i full obroty i gasl zaswiecila sie kontrolka i co to moze byc ?? Pisze z telefonu wiec sory za bledy hehe

regulator napiecia...
mialem to samo .. na słowacji..:)
tyle ze poźniej zdechł całkowicie, jak ugotowął aku...
no chyba ze jakiś kabelek od masy... np silnika...
Szukaj...
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
dzoszla 
dzoszla

Wiek: 33
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: lubaczów
Wysłany: 2014-09-02, 07:38   

Czy to jest normalne ze po 10 min regulator jest goracy ? Teraz mi nic nie swiecl zadna kontrolka
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-09-02, 08:25   

tak normalne, twój problem leży w zegarach o ile dobrze zrozumiałem ? tzn. wariują ci zegary tak ? w takim razie wypnij kostki od zegarów, pomacaj, zobacz , może coś przy śniedziało.. masz wyświetlacz biegów ? może coś ci zaburza sygnały, ogólnie jest co robić :-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1090
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-09-02, 10:07   

jagiel napisał/a:
tak normalne, twój problem leży w zegarach o ile dobrze zrozumiałem ?




..... ale zaraz... to co... Zegary gasną czy motocykl gasnie? bo nie jest to jednoznaczne..
U mnie po wariowaniu zegarów, gasł motocykl...a w zasadzie ZGASŁ.. i koniec..:)
Jak same zagary.. to .. zaiste szukaj we wtyczkach... lub masach... może gdzes gubi..:)

jagiel napisał/a:

masz wyświetlacz biegów ? może coś ci zaburza sygnały, ogólnie jest co robić :-)


O.. widze ze Pan doświadczony??????:)
Sorry Tomek, tak po prostu, po przyjacielsku, nie mogłem sie powstrzymać :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
dzoszla 
dzoszla

Wiek: 33
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: lubaczów
Wysłany: 2014-09-04, 00:06   

Bylo tak ze gdy jechalem raz mi zegary zavzely swirowac i przy pretkosci 130 mniej wiecej motocykl zgasl lecz po chwili dalej odpalil i iechal dalej :) juz zrobilem po tym przypadku 400 km i jest spoko nic sie nie dzieje ale co to moglo byc ;/
 
   
sosnos 


Wiek: 38
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2014-09-04, 09:19   

Hejka,

sprawdź, ładowanie, - miałem pierwsza trase motocyklem po zakupie i miałem to samo, okazało się słabe ładowanie - a to za sprawą usmażonych kabli we wtyczce koło regulatora, styki śniedzieją i się grzeją. Dodatkowo zrobiłem bypass i poprowadziłem masę na silnik z prawej strony. Poszedłem dalej i wyciąłem te kable co idą od alternatora pomiędzy cylindrami do regulatora (k.. idiotym prowadzić w ten sposób kable) położyłem nowe i popuściłem po lewej stronie silnika, o koło mocowania amorka pod tyłkiem i teraz wszystko hula.
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
dzoszla 
dzoszla

Wiek: 33
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: lubaczów
Wysłany: 2014-09-07, 18:02   

Dobra powiem tak mój capo dojechał juz do celu jestem w domu i moge juz zaglądac co sie mogło stac ;) w drodze powrotnej nic a nic sie nie działo gdzie od tamtej pory zrobiła 1600 km
ale wyswietka mi serwis i efi 1 i 11. Troche poczytałem na naszym forum i od jutra postaram sie z tym cos działac lecz na dzien dzisiejszy musze jej dać odpocząc hehe
w najbliższym czasie opis i filmiki z naszej Wyprawy ;D
A i wielkie dzieki za pomoc w trasie :))

[ Dodano: 2014-09-08, 09:27 ]
zapomniałem dodac ze jechałem cały ten feralny dzien w deszczu

[ Dodano: 2014-09-08, 10:50 ]
kurde i teraz to mam problem chciałem przeczyścic te styki od regulatora popatrzec jak to wygląda i wypiąłem wtyczki i juz od tej pory nie mam zapłonu ;/ co to moze byc ;/ moze ktos cos takiego miał
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 11