Gdzie "wsadziłeś" sondę? w tłumiki czy w inspekty w kolektorach ?
Gość wsadził w tłumiki, ale widać był wg w szoku, że TAKIE coś sobie zażyczyłem ;)
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2017-02-28, 21:50
No jak ja byłem, nie w Warszawie, to kolesie chyba po raz pierwszy w życiu odpalali ten miernik spalin, a to była jedna z najpopularniejszych stacji w mieście i okolicach. Bite pół godziny błądzili po ustawieniach, ale przynajmniej nie wzięli kasy. Nie mieli bladego pojęcia co robią.
No jak ja byłem, nie w Warszawie, to kolesie chyba po raz pierwszy w życiu odpalali ten miernik spalin, a to była jedna z najpopularniejszych stacji w mieście i okolicach. Bite pół godziny błądzili po ustawieniach, ale przynajmniej nie wzięli kasy. Nie mieli bladego pojęcia co robią.
Mi też w gratisie zrobił, ale zaprosił na przegląd ;), a że mam do nich 500m to podjadę z resztą i tak tam samochodem jeżdżę. Moto na przegląd w połowie marca.
Wracając do analizy mam jeszcze jedną zaprzyjaźnioną stacje i z ciekawości i nudów też tam zbadam czym plują kominy ;)
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-01, 19:01
elefant napisał/a:
No to trochę zamieszam :)
Ja już swoje ori kominy przerobiłem - mapę wgrałem, skład mieszanki ustawiłem, moto przeszło pomyślnie hamownie i jestem zajebiaszczo zadowolony. Dźwięk piękny basowy podobny do dzwięku jaki wydaje Capeć Asiora, stonowany, moto chodzi równiutko jak maszyna do szycia (zero falowania obr). Moto wkręca się jak by mu ktoś korek z dupy wyrwał.
A i jeszcze jedno: Zadawane są pytania ile będzie palił po zmianie na wolne wydechy - Koledzy w dupie to mam 0,5-,07/100 więcej to tyle co kot napłakał.
Elefant masz jakiś filmik jak one pracują ?
1 - robiłeś przelot czy bawiłeś sie z komorami?
2- duzo głośniejsze od ori czy takie same tylko basowo chodzą
3 - wywaliłeś cały ori wkład i robiłeś od podstaw rura perforowana, wełna nierdzewna
włókno szklane, mata silikatowa.
Jakoś nie mam weny zabrać się za swoje kominy.
A może zapodaj ceną ile za przeróbke u ciebie razem ze zestrojeniem motka.
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
Robi - nie mam żadnego filmiku, nie mam też sprzętu który nagra to w jakości godnej odsłuchania i komentowania późniejszego.
Z tłumików wywaliłem wszystko co było. Została sama puszka ,wstawiona perforowana rura fi 40 z otworami o średnicy 2 mm, owinięta na całej długości perforacji wyciszeniem stalowym. na koniec wata Athena gr 0,7cm odcinek 50cmx50cm. Większa nie wejdzie w puszkę.
Rura fi 40 to dokładnie taka jak w LeoVincach nawet srednica otworów ma znaczenie dla późniejszego dźwięku.
Całkowity koszt to około 150 pln za oba tłumiki.
Nie liczę spawania bo mnie pospawał Endriu.
Robiłem to u Andrzeja (Endriu) w warsztacie korzystając z jego narzędzi. Tak więc raczej nie podejmę się zrobienia.
Dzwięk basowy jak dla mnie piękny.
Jak będzie okazja to pewnie to forumowicze pewnie skomentują :)))) czy dobrze zrobione.
Mnie się podoba.
Powiem tak : jeśli masz sprzęt, chęć do roboty, troszkę pojęcia nie zwlekaj - warto
Miałem przyjemność niedawno posłuchać tych Elefantowych wydechów i chodzą bardzo przyjemnie. Jest basowo i głośno.
W swoim moto mam wydechy przerabiane przez EdHaust i dźwięk jest bardzo podobny.
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-01, 20:09
elefant napisał/a:
Robi - nie mam żadnego filmiku, nie mam też sprzętu który nagra to w jakości godnej odsłuchania i komentowania późniejszego.
Z tłumików wywaliłem wszystko co było. Została sama puszka ,wstawiona perforowana rura fi 40 z otworami o średnicy 2 mm, owinięta na całej długości perforacji wyciszeniem stalowym. na koniec wata Athena gr 0,7cm odcinek 50cmx50cm. Większa nie wejdzie w puszkę.
Rura fi 40 to dokładnie taka jak w LeoVincach nawet srednica otworów ma znaczenie dla późniejszego dźwięku.
Całkowity koszt to około 150 pln za oba tłumiki.
Nie liczę spawania bo mnie pospawał Endriu.
Robiłem to u Andrzeja (Endriu) w warsztacie korzystając z jego narzędzi. Tak więc raczej nie podejmę się zrobienia.
Dzwięk basowy jak dla mnie piękny.
Jak będzie okazja to pewnie to forumowicze pewnie skomentują :)))) czy dobrze zrobione.
Mnie się podoba.
Powiem tak : jeśli masz sprzęt, chęć do roboty, troszkę pojęcia nie zwlekaj - warto
Odpwoiem od tyłu :D Sprzęt mam, pojęcie manualne, chęć do roboty. Wcześniej brakowało konkretnego info. Od Krzyśka KKK dostałem foty jak wygląda ori tłumik. Dzięki Krzysztof :) .. znalazłem przekrój Leośiów ale bez konkretnych danych. Czyli tak ja ty napisałeś fi 40 , srednica otworów 2mm. No i główkowałem jak to będzie chodzić. Przelot zrobiony byle jak to masakra i nawet bez konkretu nie ruszam puszek.
Masz jakiś namiar na czesći ?
Czyli rura perforowana 50cm + otuliny ....bo kwota 150pln za dwa to tanio.
A powiedz mi czy po przeróbce tłumików można do ciebie, was Endriu podlecieć żeby ustawić mapy ?
Elefant myślałem ze te tłumiki oleje , ale jednak dostałem powera :D
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
- rura perforowana 25,00 x 2szt allegro
- wata Athena 20,00 x 2szt (myślę że mogę jeszcze załatwić w tej cenie u siebie w firmie )
- wata stalowa inox 25,00 x 1szt (wystarcza jeszcze zostaje)
115,00 pln + ewentualne koszty przesyłek
Jak zrobisz daj znać to się jakoś zgadamy na resztę :)
[ Dodano: 2017-03-01, 20:42 ]
zapomniałem o najważniejszym - 8szt kwaśnych nitów + dobra nitownica :)))))))))))
Wiek: 47 Dołączył: 23 Mar 2016 Posty: 141 Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-01, 21:40
Dziękuję bardzo za info... czesci poszukam w necie. Dobrze wiedzieć ceny bo u mnie w Katowicach za 50cm rury chcieli 100zł a w Kraku jest za około 30zł... przepaść spora... już mam niej więcej poszperane gdzie tanio. Jak ogarnę kominy to się odezwę bo wyjazdów się trochę szykuje w tym roku a nie chciałbym coś popsuć przez moje widzi mi się ....
_________________ Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
Robert, jak chcesz to mogę Ci podesłać kilka zdjęć z przeróbki takich wydechów, które kiedyś ktoś mi podesłał również i które mi posłużyły do własnej modyfikacji.
To idę zobaczyć ile z tym roboty i w związku z sprzyjającą aurą chyba się za to wezmę ... Potem podjadę na analizator i jak nie będzie tragedii to tak polatam
No i jedna strona wymieniona, oby z drugą tak poszło :)
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum