Koledzy, czy Ktoś przerabiał sprowadzanie motocykla z Włoch "na własną rękę"? Ustalam zakup jednej maszyny i biorę pod uwagę przelot do Italii oraz powrót na tym moto. Zastanawiam się jak z ubezpieczeniem no i jak inne dokumenty motocykla aby mieć komplet niezbędny do rejestracji. Będę wdzięczny za wskazówki.
Ogólnie przeje...e . Przez komis załatwisz szybko i sprawnie. Prywatnie trzeba wyrejestrować.
Około 130 euro. Włoch jedzie osobiście i musi mieć czas i ochotę to załatwić a z tym u nich bywa różnie . Często bywa jak słyszą na export to nie sprzedają. O ile nic się nie zmieniło nie ma czegoś takiego jak tablice exportowe. Tylko bus lub laweta.
Robert - dzięki za cenne wskazówki. Niestety wygląda na to, że dobrnąłem do wspomnianego przez Ciebie momentu ... Problem mentalny:( Kolesiowi nie bardzo się chce kompletować dokumenty:( Nie dość, że ja biję się z myślami bo kilka tys euro mam do wydania "w ciemno" to jeszcze do tego opór materii w postaci biernej postawy sprzedawcy:( Udział komisu też jest przeze mnie rozważany (szkoda kasy na prowizję no ale ...) - powiedz mi czy wtedy oni egzekwują dokumenty i ponoszą konsekwencje czy niewiele to zmienia w moim przypadku?
Między komisem a prywatnym różnica taka że komisowi się chce przygotować dokumenty bo z tego żyją .nic poza tym. Może taniej dogadać się z prywatnym.
jest jeszcze taka
http://www.moto.it/moto-u...2003-04/6327062
Rozumiem - dzięki. Tak tę sztukę też rozważałem - znalazłem ciekawszą (wg mnie) ale jak się nie dogadam to ta jest na drugim miejscu:)
Dodano: 2016-04-14, 09:32
Robert - a orientujesz się może jak kwestie ubezpieczenia? Jak się uda - planuję powrót tym moto (mam nadzieje, że będzie na tyle sprawny) i nie wiem czy ubezpieczenia kupować tam czy w PL?
O ile nic się nie zmieniło nie ma czegoś takiego jak tablice exportowe. Tylko bus lub laweta
Nie ubezpieczysz we Włoszech. Nie zostają żadne tablice po wyrejestrowaniu.
Poważnie?? To by zburzyło cały mój plan - bo słyszałem o tablicach zjazdowych - tymczasowych, tylko podobno czas ich załatwienia dochodzi do tygodnia. Jeśli nie ma takiej mozliwości to zostaje dogadywanie się z handlarzami i transportem ....
Konsultowałem z handlarzami:) Podobno są mozliwości ale wymaga to zmotywowania Włocha do działania a to bardzo trudne. Jakiś rodzaj tablic kartonowych można zakupić ale załatwianie kosztuje i trwa parę dni. W moim przypadku (ten Sprzedający) nie bardzo to widzę:( Szukam jeszcze opcji z transportem tylko takim aby ktoś powrotnie przywiózł mnie i moto. Zobaczymy co z tego wyjdzie ... Bardzo dziękuję Ci za pomoc.
Dodano: 2016-04-20, 13:57
To się nazywa - mieć fantazję:)
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46 Dołączył: 19 Cze 2015 Posty: 457 Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-05-07, 07:41
wojo napisał/a:
Ja się przyznaje. Winny. To moja maszyna.
Wojo a mogę zapytać dlaczego? ---przesiadka na inny okaz "nowszy" czy zmiana upodobania...
_________________ Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum