Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Tlumiki przelotowe - tutorial
Autor Wiadomość
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2015-06-16, 21:27   

moj akcesoryjny do lc4 na 100% przelot - światłość widać , dźwięk piękny głęboki bass
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
don Vito 


Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-06-16, 22:19   

Stiopa w Yamaszce XTX miałem MIVV`y i był to pełny przelot jak rura ze sracza. Bez dB killi darł mordę na ponad 120 dB i walił marchewy na 20 cm.
Każdy producent akcesoryjnych wydechów robi indywidualny produkt, tak bym to nazwał.
Jeden komin jest jak rura setka, a inny ma jakieś delikatne komory, a ty wybierasz taki jaki daje dźwięk pasujący tobie i na jaki budżet Ci pozwala.
_________________
LWG i szacunek do Wszystkich na drodze.
 
   
Wódz


Wiek: 50
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 102
Skąd: Hard River
Wysłany: 2015-06-17, 01:09   

Z swoich doświadczeń powiem tak . Robię kominy z nierdzewki 3mm . Wszystko . Czyli i poszycie i wszystkie bebechy w środku . Efekt jest taki że mało która Yoszka może podskoczyć . Duże firmy też szukają kasy ( oszczędzają ) . Efekt basu i brak odbicia najbardziej dostaje się grubością ścianki . To jak z piecem . Pojemności niczym nie da się zastąpić .
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-06-17, 08:24   

hej, co do GPR Furore Nero to maja DB kiler wewnętrzny (demontowalny) od strony kolektorów i jeden od strony wylotu też demontowalny, dodatkowo masz jeszcze jeden DB kiler który możesz założyc na trase lub przegląd. Montowane są na seger.

Wodzu z tymi wydechami z kwasiaka to tak uważaj, one bedą cięzkie i maja dwukrotnie niższą przepuszczalność temperatury niż zwykła stal, czyli bedą się grzały i przebarwienia powstawały - przerabiałem temat :-(
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
don Vito 


Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-06-17, 11:22   

Wódz napisał/a:
Pojemności niczym nie da się zastąpić .

Pamiętaj tylko że ta sama pojemność w różnym układzie cylindrów gra diametralnie inaczej.
Dla przykładu ta sama klasa moto, CBR 1000 gra jak typowa szlifiera, a VFR 1000 zaciąga ładnym basem jak na sportowe moto oczywiście obydwa testy słuchowe na tym samym producencie wydechu pt. Yoshimura.
Ja jestem tego zdania że dla soczystego dźwięku wystarczy 500 cm3 i jeden garnek z dobrym markowym kominem.
_________________
LWG i szacunek do Wszystkich na drodze.
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-06-17, 12:38   

zgadzam się z przedmówcą
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
kamila12345

Dołączył: 19 Maj 2015
Posty: 2
Wysłany: 2015-06-23, 14:08   

zgadzam się z komentarzem wyżej :P
_________________
artykuły bhp
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-06-23, 15:18   

Hej, każdy robi to co lubi, najważniejsze że jest inwencja twórcza i podoba się temu co je ma. jeśli wydech self-made są ok, to super. Chłopaki nie ma co się denerwować i spinać. grunt że każdy umie sobie radzić w sytuacji.
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
don Vito 


Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-06-26, 17:08   

I don Vito czyli jest zadowolony, bo :
- pasują idealnie, montaż P&P;
- spawy na wysokim poziomie;
- grają naprawdę fajnie, wreszcie słychać że V2 1000 cm3
- u mnie na mapach catfish 2011 jeszcze bardziej poprawiła się charakterystyka dołu obrotów, lepiej ciągnie z podduszonej 2.
- po zmierzeniu sonometrem głośności na stacji diagnostycznej jest jeden wniosek pełen legal wszystko w normie ( wolne 62,6 dB, zakres pomiarowy 3/4 obr. 79,2 dB ).




Filmik nie oddaje dźwięku poprawnie bo robiony telefonem, postaram się niebawem wrzucić filmik zrobiony kamerą HD.
_________________
LWG i szacunek do Wszystkich na drodze.
 
   
mazi


Dołączył: 12 Mar 2015
Posty: 96
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 2015-06-26, 19:09   

Być może to tylko kwestia jakości nagrania ale jak dla mnie słabo to brzmi.
Sorry za szczerość :-)
 
   
don Vito 


Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-06-26, 22:42   

Tak jak napisałem wcześniej mazi, jakość nagrywanego dźwięku jest taka sobie za to obraz żyleta ;) o taki urok srajt fonów. Jutro postaram się zrobić filmik kamerą cyfrową w formacie UHD i myślę że będzie to dźwięk zbliżony do tego co jest na żywo, a już na pewno lepszy niż z nagrania powyżej.
Zresztą pod obciążeniem to też zupełnie inaczej brzmi.
_________________
LWG i szacunek do Wszystkich na drodze.
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-06-27, 11:05   

Jak dla mnie na pewno był piękny dźwięk gwoździ w silniku :)
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-06-27, 19:33   

ech te gwoździe... żeby na to były przeloty to był to silnik cud :D
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
don Vito 


Wiek: 39
Dołączył: 15 Maj 2015
Posty: 31
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2015-07-02, 12:20   

janciovodnik, tosiek, czepiacie się :D słyszałem już silniki z gorszą kulturą pracy. Przynajmniej jest trwały i idiotoodporny.
clooks, jednak muszę powiedzieć że mi jednak spalanie wzrosło. po krótkiej analizie znam powód. Mianowicie dźwięk wydobywający się z odwłoka Kapiszona powoduje nachalny częstoskurcz prawego nadgarstka :D
Natomiast biorąc pod uwagę normalną jazdę bez ceremonialnych zrywów to spalanie nawet lekko spadło, ponieważ jadąc patrolowo po mieście można spokojnie zapiać wyższy bieg i nie ma tendencji do duszności V2 i rytmicznego podrygiwania.
Żadna to z mojej strony krypto reklama, po prostu obiektywne spostrzeżenia, bo do tego służy forum między innymi ;).
_________________
LWG i szacunek do Wszystkich na drodze.
 
   
Wódz


Wiek: 50
Dołączył: 18 Mar 2015
Posty: 102
Skąd: Hard River
Wysłany: 2015-07-03, 13:54   

[quote="”Pozdrawiam grupe malkontentow spod hasla "CH......, KIEDYS ZROBIE LEPSZE TO WAM POKAZE. ALE NARAZIE NIE MAM CZASU, BO PI..... NA FORUM GLUPOTY"..[/quote]

moje kominy jeżdżą w tylu motocyklach że na tylu nie siedziałeś nawet . Nie mam presji na oznajmianie światu że potrafię to i owo , ale jak będę miał chwilę czasu to machne film i ci wkleję . Zobaczysz efekt końcowy i jak powinno to wyglądać technicznie i warsztatowo . Może to cię nauczy trochę pokory w temacie , chociaż szczerzę wątpię bo jesteś niereformowalny .


napisał/a:

Niestety okazalo sie, ze tlumiki sa super jakosci. .


Wyrzeźbiłeś jakieś coś , w dodatku metodą wiejskiego tunera i robisz zaraz tutoriale . Nie będę tego komentować nawet , te filmy mówią wszystko o twojej wiedzy i podejściu do tematu .
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10