Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 420 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-08, 16:46 Kilka pierdółek
Cześć,
w związku z tym, że jestem świeżo po pierwszej - względnie dłuższej - trasce, podczas której dokonałem pewnych obserwacji odnośnie mojego Kapcia, chciałbym Was o zdanie i ewentualne porady.
Po pierwsze, przy schodzeniu z wysokich obrotów słyszę takie PYR, PYR, PYR chyba w prawym tłumiku, a więc pewnie dopala nieprzepaloną mieszankę w wydechu. Do tej pory spotykałem się z takim zachowaniem w przypadku wolnych kominów i zbyt ubogiej mieszanki, ale może to normalne w Kapciu...
Po drugie, chciałbym spytać, czy sprzęgło wyposażone jest w czujnik, zapobiegający uruchomieniu silnika na zapiętym biegu bez wysprzęglenia, bo wydaje mi się, że czasem na zapiętym biegu i wciśniętym sprzęgle kręci a czasem nie, stąd mój wniosek, że pewnie ten czujnik nie domaga. Moje pytanie: gdzie on się znajduje i czy czyszczenie pomaga?
Po trzecie, czy macie jakieś magiczne sposoby na spolerowanie szyby a właściwie deflektora, ponieważ tak się składa, że patrzę dokładnie przez to ustrojstwo a przy niesprzyjających warunkach pogodowych widzę raczej tylko deflektor a nie to co za nim z racji zarysowań występujących na jego powierzchni
Właściwie to takie drobnostki, ale może ktoś już się z nimi mierzył i coś podpowie.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2015-06-08, 17:46
Hejka ,na klamce sprzęgła jest mikrostyk-ja mam połamany i jak zgaśnie na biegu muszę wyluzować żeby odpalił.Sprawdź czy nie masz pękniętego ,poluzowanego,etc.Drugie to też przy nóżce bocznej jest czujnik też może lecieć w kulki.
Co do PYR PYR PYR,to może być jak piszesz,albo złudzenia dźwiękowe bo z tego co pamiętam to prawy komin to tylny garnek niby długość rur taka sama ale tylna ma więcej zakrętów trudno określić jak kto odbiera dźwięki.
Polerka da skutek jedynie maszynowo jeżeli nie masz głębokich rys i szybka nie jest też mocno przepalona od słońca.Jak masz jakiego znajomego lakiernika to zdemontować deflektor i podjechać powinna być chwila roboty.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 420 Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-06-08, 18:12
KKrzysiek, w sumie to polerowałem już trochę aluminium i lakier, ale nie znam technologii polerki szkła akrylowego, a chyba z tego materiału jest wykonany deflektor i nie wiem, czy np. pasta polerska do lakieru da radę.
Popierdywania z tłumika na razie olewam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum