Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
oponki
Autor Wiadomość
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-30, 22:39   

Kamil jeśli szukasz kostek do Capo to w tym rozmiarze zbytnio nie masz wyboru. Karoo moim zdaniem będzie najlepsze ale miej na uwadze że nie ma opon kostkowych które wytrzymają 20tysi, biorąc pod uwagę moc i wagę Caponorda.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-10-01, 07:14   

Potrzebuję takie oponki przebieg będzie do 20 tyś. nie będzie to sam szuter i błotne tereny tak z 5-7 tyś. będzie offroad. Może pół kostki by dały radę, pomyślę.

[ Dodano: |7 Lis 2012|, o 19:58 ]
Wicher napisał/a:
Conti Trail Attack 23200km i mają się dobrze 8-)
90% jazd to full załadunek i pasażerka na tyle.

[ Dodano: |25 Cze 2012|, o 22:07 ]
aprilia napisał/a:
Założyłem dzisiaj na tył conti trail attack,pierwsze wrażenia to super zobaczymy jak szybko poleci przy mojej jeździe :lol:

[ Dodano: |11 Maj 2012|, o 20:29 ]
To coś już mogę powiedzieć o oponce Conti Trail Attack,hmm... zużycia to nie ma dużego ale za to jest słaba przyczepność (coś za coś),jeżeli zawieszenie tylne mam ustawione bardziej sportowo to startuję ostro i jak minie 7 tyś. obrotów to jest od razu odcięcie i z tyłu czarny pas z opony po prostu nie trzyma przyczepności :lol: ,jeżeli zawieszenie mam normalnie ustawione to tył siadnie przy przyspieszaniu i efekt taki że przód ogląda niebo,natomiast na bokach ma miekką gumę i trzyma się bdb.Teraz tylko zobaczymy ile wytrzyma :lol:
Pasowała by kontrola trakcji teraz,bo przy pierwszym razie myślę co się stało sprzęgło siada i się ślizga czy jak,jednego razu wyprzedzałem kolegę i mi powiedział żę został sznit na drodze po mnie i smród, od teraz już nie myślę że coś się dzieje bo to opona się ślizga :mrgreen:

Chyba jakieś chińskie podróbki masz założone, albo trochę koloryzujesz ;-)
Zerknij no tam u siebie, czy masz produkcję Taiwan czy Germany.
Dziwnie zachowują się te twoje opony, bo przyznam szczerze, że nigdy nie obserwowałem takich zjawisk u siebie, nawet przy takim traktowaniu jak opisujesz powyżej.
Wręcz przeciwnie. Do 10000km opony wykazywały się rewelacyjną przyczepnością.
Na mokrym było bardzo dobrze i granica przyczepności jest bardzo wysoko, co wielokrotnie testowałem do momentu, aż wysadziło mnie z motocykla na pewnym drewnianym mostku i dałem dupie spokój :mrgreen:
Powyżej 10000km opony nie są już tak przewidywalne na mokrym, a powyżej 20000km wręcz niebezpieczne.
Na suchym bez zmian, a "rajdowy" start nie sprawia najmniejszych problemów :mrgreen:


Co do conti to tył ma teraz 10 tyś. km jest kwadratowa i ma jeszcze niecałe 3 mm bieżnika więc zaskoczony nie jestem tym bardziej że są uślizgi i szybko leci :-? Jak wytrzyma 13 tyś. to będzie malina.

Chyba Szwagier ma założone Trailmaxy TR91, jak się zachowują,jak trzymają i ogólna opinia? bo przód muszę na gwałt zmienić bo zostało 0,3mm bieżnika :lol:
 
   
rocks129

Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 13
Wysłany: 2012-12-04, 21:40   

wczoraj wyleczylem sie z prob oszczedzania na oponach.od kilku miesiecy jezdze z tym dziadowskim SCHINKO na tyle , wczoraj na zakrecie ,na szczescie przy niewielkiej predkosci opona zsunela sie z rantu. po napompowaniu opona jest cala ,nie traci powietrza ale idzie do smietnika ,nie chcial bym tego przejsc przy wiekszej predkosci. przed zdarzeniem cisnienie w oponie bylo ok.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-05, 08:12   

Coś musiało być nie tak, żeby opona się zsunęła z felgi :-/
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-12-05, 10:12   

Jak to co , prawdopodobnie przy montażu nie wskoczyła na swoje miejsce. Shinko jest słabą firmą ale nie na tyle aby guma sama spadała z rantu felgi, ja obstawiam niefachowy montaż.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-05, 13:28   

Jak nie siadła na swoje miejsce i ktoś wypuścił klienta z tak założoną oponą to prawdziwy fachowiec tylko do niego jeździć :shock:
Nie wyobrażam sobie nie popatrzeć czy siedzi dobrze na feldze i wypuścić klienta.

[ Dodano: 2012-12-05, 13:28 ]
Można mu nieźle narobić jak faktycznie nie siedziała na miejscu.
 
   
rocks129

Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 13
Wysłany: 2012-12-05, 14:32   

zly montaz raczej odpada, kolo bylo wywazane i zrobilem na tej oponie okolo 8 tys kilometrow. dzisiaj pojezdzilem troche i wszystko jest ok, czekam na dostawe nowej opony bo teraz raczej sie kulam niz jezdze myslac czy nic sie nie stanie.jedyne co zauwazylem przed napompowaniem to to ze opona jest troche za luzna na feldze ,na wewnetrzne ranty wchodzi bez zadnego oporu..
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-05, 19:56   

Czyli zły montaż na 100% odpada, po prostu dziadowska opona i tyle wymieniaj ją jak najszybciej na markową ;-)
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-12-18, 04:16   

Polecam Metzlery Tourance, do tej pory nie mialem z nimi zadnych problemow.
A mam juz na kapciu czwarty komplet.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
tempest 
Tempest


Wiek: 44
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 86
Skąd: Bielsko- Biała
Wysłany: 2012-12-18, 09:54   

Witam

również polecam Metzelery Tourance. Na suchym i na mokrym spisują się dobrze.

Na suchym można się złożyć tak aby szurać obuwiem po ziemi.
Jestem zadowolony także z żywotności- już około 12 kkm a nadal mam trochę bieżnika na oponach.

W suchym terenie (ziemia, kamienie) również bez zarzutu - sprawdzone w Bieszczadach.

Cena również nie powala wiec jest to chyba dobra opona do Capo.


Pozdrawiam
Tempest
_________________
Tyle zakrętów, tak niewiele czasu.
-----------------------------------------------
Husaberg 501 '98
Kawasaki Versys 650 '09
Caponord '01
Triumph Speed Four
Buell Lightning
XT 660
KTM Duke
Kwasaki ZZR 1100
BMW 1100R
KLE 500
MZ Baghira
 
   
Bravo Jasiu 
Capo 2002


Wiek: 48
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 140
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2012-12-19, 19:47   

polecam Dunlopy trailmaxy TR91 - namówiłem na te oponki Szwagra ( fakt że za dużo na nich nie zrobił - z 3 tys km) ale bardzo je chwalił , bardzo dobre prowadzenie i można kłaść motocykl w zakrętach - idzie jak po sznurku, mieszanki dunlopa też się dobrze sprawdzają w deszczu

ja mam z tyłu założonego metzelera tourance i jak dla mnie super opona , przód continental trail attack i po 4 tys km dziwne drgania przenosi na kierownicę - założona nówka opona , żaden leżak, u Maćka przy identycznym przebiegu tez trzepie kierownica przy ok 60 km/h na anakee tego efektu nie było także za conti dziękuję

wydaje mi się Kamil że możesz śmialo założyc te Trailmaxy ,tym bardziej że to jest nowy model w sprzedaży od dwóch sezonów

do Wujowego kapcia założyłem Dunlopy Roadsmarty dwuskładnikowe - opona szosowa ale chłopisko jest zadowolone - wymiata na zakrętach, dobrze trzyma w deszczu a jak trzeba było to po szutrach w Rumuni też pojechał
_________________
Aprilia Caponord 2002
Aprilia Caponord 2006
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-12-19, 19:52   

Właśnie założyłem na przód i zobaczymy, tył jeszcze par km zrobi ale niedużo więc też chyba pójdzie trailmax.

Za conti dziekuję nie mają dobrej przyczepności, z tyłu zostają czarne paski na asfalcie podczas przyspieszania :lol:
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-12-21, 21:04   



Ciekawe gumy na horyzoncie...



A new concept of Adventure and Enduro On/Off tyres dedicated to off-road expeditions, featuring both off-road traction and on-road stability with an excellent mileage.
- Improved Off -Road traction and handling
- 30% more mileage than its predecessor
- Cutting edge tread design lends to improved performance
- Suitable for both light and heavy Enduro bikes (versatile)




Strona producenta
_________________
Caponord 2003
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2012-12-22, 22:50   

Ciekawe, trzeba będzie wypróbować :mrgreen:
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Krzysiek 
Jazda,jazda,jazda...


Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 459
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2012-12-27, 11:43   

Jest też nowa wersja asfaltowa tourensów od stycznia:



http://www.metzeler.com/s...e/Tourance-next
_________________
Minio
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 10