Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
oponki
Autor Wiadomość
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-02-22, 09:42   

Jeździł ktoś na michelin anakee 3?
Jak to się spisuje?
 
   
Maciek 
Maciek

Wiek: 48
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 784
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2013-02-22, 22:10   

heheh - jak mógł jeździć jak dopiero teraz wchodzą te oponki do sprzedaży :-D ?????
Ponoć są zachwalane :mrgreen: Jeszcze lepsze jeżeli chodzi o trwałość i przyczepność - innowacyjny ciekawy i inny nowy bieżnik - w ostatnim MOTOCYKLU o nich napisali 2 zdania
_________________
Pozdrawiam
Maciek
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-02-23, 19:31   

Widziałem chyba gdzieś jesienią taką oponkę, tylko teraz piszą że to nowość na 2013.
 
   
Bravo Jasiu 
Capo 2002


Wiek: 48
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 140
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2014-09-16, 14:20   

jeżeli ktoś jeździ na Continental Trail Attack sprawdźcie sobie opony, założony był nowy komplet w 2012 roku , dot opon 2012 , przebieg ok 10 tys km, bieżnika ponad 3 mm, kupione w Inter Motors, tylna opona zaczyna pękać po całym obwodzie idealnie jak by ktoś od cyrkla odrysował na prawym boku z 2 cm od krawędzi bieżnika, prawdopodobnie wada fabryczna, nie wiem czy po przeniesieniu produkcji do Korei i Tajwanu taki badziew zaczęli robić ? Metzelery zjeżdżone do końca bieżnika i nic się nie działo, Micheliny to samo
_________________
Aprilia Caponord 2002
Aprilia Caponord 2006
 
 
   
erem 

Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-10-12, 15:26   

Kupiłem przed wyprawą Mitasa e07, miałem jeździć szutrami i po suchym... a po powrocie je wyrzucić ...

Opona jest tragiczna hehe powyżej 110 buja... ale to pół biedy...śliska kosmicznie....

Raz musiałem strumyczek przejechać płynący przez asfalt... przy niskiej prędkości postawiło mnie w poprzek drogi hehe także polecam unikać wody na tych oponach... a moto z trzema kuframi i damą na siodle...

Najlepsze jakie dotychczas ujeżdżałem oponki to Metzelery Tourance (bez dodatków exp, next itd) dobre turystyczne gumy :)
_________________
"breakdowns are part of adventure"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-12, 16:42   

no Mitasy niestety, szit panie szit , ale ludzie je łykają bo cena cena ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
erem 

Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-10-12, 18:25   

Nom... jedyny powód zakupu.. cena hehe ale na szutrach radę dają... gorzej na czarnym...
_________________
"breakdowns are part of adventure"
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-10-13, 15:42   

A ja kupiłem teraz taki wynalazek jak full bore adventure przód i tył. Niby jakas amerykańska firma ale made in Korea i bieżnik identyczny jak shinko tylko inne napisy na bokach opony (indeks predkosci, firma itp). Cena za komplet 480zł rewelacja !!!, wygląd tez uważam ze super, w terenie bardzo dobrze !, na suchym aswalcie przy wiekszych predkosciach moto trosze myszkuje podczas wchodzenia w zakręty i przy ostrym hamowaniu. Na białych pasach ok. zresztą dość miękka guma i wysoki bieżnik wiec musi sie poddawac i węzykowac podczas wiekszych obciązeń. Nie miałem okazji pojezdzic podczas deszczu. Do tej pory miałem merzeler tourance i po pięciu latach (dot opony) boki dość mocno popękane szczególnie przednia opona. Zobaczymy ile FULL BORE :) wytrzymaja i czy jakiegoś szlifa nie zalicze :)
_________________

 
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-13, 16:05   

radekch napisał/a:
. Zobaczymy ile FULL BORE :) wytrzymaja i czy jakiegoś szlifa nie zalicze :)

Daj znać koniecznie jak na mokrym!! Czeka mnie wymiana na wiosnę.. i warto mieć alternatywe do Metzów.. ;-)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-10-13, 16:16   




[ Dodano: 2014-10-13, 16:19 ]
Wyglądają mniej wiecej tak. Nawet jak by wytrzymały 2 sezony to uważam, ze za tą cenę było by i tak dobrze. Może lepiej zmieniać sobie co 2 sezony na nowe oponki niz jezdzic 5 lat na firmowych
_________________

 
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-13, 19:06   

Tył bardzo podchodzi pod heidenau'a k60 scout... Jak dla mnie na przodzie za duże klocki. Oby się spisywały! Ja jednak pozostanę przy w/w oponkach. Dla mnie są rewelka :)
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2014-10-13, 20:27   

GrzeTom napisał/a:
.. i warto mieć alternatywe do Metzów.. ;-)

A co Grzesiu, Metzy słabe ??
Bo juz mi po głowie z lekka zaczęły jeździć ;)
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2014-10-13, 22:00   

janciovodnik napisał/a:
GrzeTom napisał/a:
.. i warto mieć alternatywe do Metzów.. ;-)

A co Grzesiu, Metzy słabe ??
Bo juz mi po głowie z lekka zaczęły jeździć ;)

Metzy sa super... ale bieżnika brakować zaczyna...( ja zrobiłem 8kkm, a miałem je założone.. wiec szacowany przebieg pewnie 10-12kkm)...
Dlatego niestety gdzies w głowie pojawia sie potrzeba zakupu, o której jeszcze mój portfel nie wie...., a będzie na pewno protestować na Metzy..:)
tak w ogóle, mam problem ideologiczny z alternatywa dla Metzów.. bo K60 sa zbyt off road.. a Attacc 3 sa zbyt on-road( choć mówia ze dają rade, ale IMO "pedziowato" by na kapciu wyglądały..:)

Wiec .. skoro ta "full bore" wygląda dobrze.. jest IMO jakies 70 on, 30 Off.. to mi pasi...

Problem w tym ze Metsy sa zajebiste na mokrym... i obawiam sie ze nie maja specjalnie alternatywy, ktora wytrzyma "cieżar" kapcia dłuzej niż 10 kkm..( oby)..
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2014-10-14, 09:43   

Tu są jakieś testy, tylko pytanie co to za model konkretnie jest?

http://www.testopon.com/o..._usa/index.html
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-19, 19:39   

mi k60 w ogóle nie przeszkadza w jeździe na co dzień. Powiem więcej, do asfaltu klei się zajebiście i do zamknięcia opony brakuje mi 10 mm. Chociaż ostatnio zmieniłem styl jazdy na supermoto i na dniach spodziewam się zamknięcia :)

A tak na serio... Ja byłem bardzo zaskoczony możliwościami k60. Jedyny problem to "turbulencje" przy 180 ale mi to bardzo nie przeszkadza. Najbardziej jednak zaskoczyła mnie sytuacja kiedy założyłem sobie na próbę typowe szosowe opony Metzelera. Wbijam 1, gaz wyjazd z bramy i... gleba :shock: moto tak mi bokiem wyjechało że nawet nie zdążyłem zareagować-a bokami latać uwielbiam :) Wyjeżdżałem tak samo jak na k60. Różnica w tym że Heidenau ma fajną miękką gumę która w niskich temp nie twardnieje a przy wyższych nie trzeba jej grzać.

Podsumowując:
1. Wygląda bajecznie na kapciu
2. W terenie daje radę
3. Dobrze się trzyma
4. Przy wyższych prędkościach zaczyna trzepać
5. Na jedną oponę przednią przypadają dwie tylnie
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 10