Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
oponki
Autor Wiadomość
radekch 
radekch

Wiek: 49
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 96
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-10-28, 21:47   

ja kupiłem w opony123 wysyłka szła z niemiec3 dni i faktura była z niemieckiej firmy
_________________

 
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2014-10-30, 00:15   

spoko, z google umiem korzystać. Natomiast myślałem o bezpośrednim importerze a nie pośredniku pośrednika :)
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-30, 00:25   

nie ma bezpośredniego importera w PL tej marki , więc ... :-) marka zbyt niszowa w naszym kraju
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-01-21, 22:39   

Pany!

Kto lata na Karoo 3 ? Jakie macie zdanie? Ponoć bardziej off road'wa niż K60 Scout.
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
tosiek 
sympatyk

Wiek: 49
Dołączył: 06 Maj 2013
Posty: 510
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 2015-01-22, 08:02   

O właśnie, opony! radekch jak tam Full Bore na deszczu?
_________________
jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-01-22, 20:57   

tosiek napisał/a:
O właśnie, opony! radekch jak tam Full Bore na deszczu?


podbijam podbijam.
Jak FullBore na mokrym jeżdzą..:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-01-22, 22:40   

jasne, zasypcie moje pytanie o karoo jakimiś borami :(

:D
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2015-01-22, 23:45   

Basin raider napisał/a:
jasne, zasypcie moje pytanie o karoo jakimiś borami :(

:D


Trza mieć siłe przebicia..;)
Jak tam FUll BORE :)))))))
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-01-23, 10:11   

Nie czujecie sie z lekka olani ?? ;P
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2015-01-23, 10:54   

właśnie powoli to do mnie dociera...
A tu taki dylemat K60 czy Karoo 3...
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-01-23, 11:41   

Kupuj co sprawdzone, czyli Heidenau scout K60. Sam takie ujeżdżam i złego słowa nie powiem (poza hałasem, ale to akurat czynnik uboczny przy każdej oponie cokolwiek uterenowionej)
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-01-23, 12:15   

Basin raider napisał/a:
właśnie powoli to do mnie dociera...
A tu taki dylemat K60 czy Karoo 3...


To zależy jaką i gdzie jazdę preferujesz ;)

RESPIRATOR napisał/a:
Kupuj co sprawdzone, czyli Heidenau scout K60. Sam takie ujeżdżam i złego słowa nie powiem (poza hałasem, ale to akurat czynnik uboczny przy każdej oponie cokolwiek uterenowionej)


Jaki hałas Jacku ?? Przy gwoździach w silniku opon w ogóle nie słychać ;P

Ja jeżdże jeszcze na Vitkowych Mitasach E07 i jest ok. Trochę szutru, trochę drogi, nie za dużo zapie...nia i jest ok. Ale następne to nie wiem jakie będą. Wybór jest pomiędzy: Michelin Anakee 3, Metzeler Tourance, Heidenau Scout K 60 lub Mitas E07.

A tak jeżeli chodzi o wygląd... Terenowe dają +100 do wyglądu Capo ;P
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-23, 13:56   

Mitasa sobie od razu odpuść, dobrze ci radzę :)

Z tej 3ki jak dla mnie nie ma lepszej gumy od Tourance... jest droga ale i dobra

Co ty masz z tymi gwoździami w silniku ? Rotax pracuje normalnie , szczegónie podczas jazdy nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków , przecież to Vka, chcesz gwoździe to posłuchaj np. GPZ500 pędzone łańcuchami :)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2015-01-23, 14:50   

jagiel napisał/a:
Mitasa sobie od razu odpuść, dobrze ci radzę :)

Z tej 3ki jak dla mnie nie ma lepszej gumy od Tourance... jest droga ale i dobra

Co ty masz z tymi gwoździami w silniku ? Rotax pracuje normalnie , szczegónie podczas jazdy nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków , przecież to Vka, chcesz gwoździe to posłuchaj np. GPZ500 pędzone łańcuchami :)


No właśnie nad Tourance'ami sie zastanawiałem ale póki moje Mitasy dobre to pojeżdżę na nich.
A te gwoździe to taka przenośnia odnośnie głośności w porównaniu do np. silnika Maraudera. Zresztą ktoś użył tego sformułowania na forum onegdaj. Ale przecież bardzo ładnie brzmią ;P
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-01-23, 15:37   

Hejka,

co do kultury pracy silnika to trochę głośny jest i gdybym przed zakupem nie odwiedził Jagiela to też bym się zastanawiał czy coś jest nie tak w wybranym przeze mnie egzemplarzu.

Tragedii nie ma i jak sie jedzie lub zap... to nie nie słychać i nie można narzekać, wcześniej w XV 1600 silnik też brzmiał ponad przeciętnie i człowiek nie narzekał, zawsze mam pompę z użytkowników japończyków gdy wsłuchują się w prace etv 1000 i stawiają na poczekaniu diagnozy hahaha
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 11