Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1573 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2015-01-23, 11:41
Kupuj co sprawdzone, czyli Heidenau scout K60. Sam takie ujeżdżam i złego słowa nie powiem (poza hałasem, ale to akurat czynnik uboczny przy każdej oponie cokolwiek uterenowionej)
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3152
Wysłany: 2015-01-23, 12:15
Basin raider napisał/a:
właśnie powoli to do mnie dociera...
A tu taki dylemat K60 czy Karoo 3...
To zależy jaką i gdzie jazdę preferujesz ;)
RESPIRATOR napisał/a:
Kupuj co sprawdzone, czyli Heidenau scout K60. Sam takie ujeżdżam i złego słowa nie powiem (poza hałasem, ale to akurat czynnik uboczny przy każdej oponie cokolwiek uterenowionej)
Jaki hałas Jacku ?? Przy gwoździach w silniku opon w ogóle nie słychać ;P
Ja jeżdże jeszcze na Vitkowych Mitasach E07 i jest ok. Trochę szutru, trochę drogi, nie za dużo zapie...nia i jest ok. Ale następne to nie wiem jakie będą. Wybór jest pomiędzy: Michelin Anakee 3, Metzeler Tourance, Heidenau Scout K 60 lub Mitas E07.
A tak jeżeli chodzi o wygląd... Terenowe dają +100 do wyglądu Capo ;P
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-23, 13:56
Mitasa sobie od razu odpuść, dobrze ci radzę :)
Z tej 3ki jak dla mnie nie ma lepszej gumy od Tourance... jest droga ale i dobra
Co ty masz z tymi gwoździami w silniku ? Rotax pracuje normalnie , szczegónie podczas jazdy nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków , przecież to Vka, chcesz gwoździe to posłuchaj np. GPZ500 pędzone łańcuchami :)
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3152
Wysłany: 2015-01-23, 14:50
jagiel napisał/a:
Mitasa sobie od razu odpuść, dobrze ci radzę :)
Z tej 3ki jak dla mnie nie ma lepszej gumy od Tourance... jest droga ale i dobra
Co ty masz z tymi gwoździami w silniku ? Rotax pracuje normalnie , szczegónie podczas jazdy nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków , przecież to Vka, chcesz gwoździe to posłuchaj np. GPZ500 pędzone łańcuchami :)
No właśnie nad Tourance'ami sie zastanawiałem ale póki moje Mitasy dobre to pojeżdżę na nich.
A te gwoździe to taka przenośnia odnośnie głośności w porównaniu do np. silnika Maraudera. Zresztą ktoś użył tego sformułowania na forum onegdaj. Ale przecież bardzo ładnie brzmią ;P
co do kultury pracy silnika to trochę głośny jest i gdybym przed zakupem nie odwiedził Jagiela to też bym się zastanawiał czy coś jest nie tak w wybranym przeze mnie egzemplarzu.
Tragedii nie ma i jak sie jedzie lub zap... to nie nie słychać i nie można narzekać, wcześniej w XV 1600 silnik też brzmiał ponad przeciętnie i człowiek nie narzekał, zawsze mam pompę z użytkowników japończyków gdy wsłuchują się w prace etv 1000 i stawiają na poczekaniu diagnozy hahaha
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum