janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3152
Wysłany: 2016-08-23, 00:24
GrzeTom napisał/a:
a ktoś wie jak to to na mokrym asfalcie?
Na Mitasach trzeba uważać na uslizgi (wersja "kwadratowa") gdy ruszasz np. skęcając.
Jeśli zbyt mocno się nie pochylisz i nie dodasz mocno gazu to jest spoko.
Swego czasu gdy z Adasiem jechaliśmy do Firleja to na jakieś eSce nawet 160 leciałem w deszczu i nie zauważyłem tego.
Co do K60 jest ok. Po wyjeździe do Zielińca i podróży w niezłej pompie nie zauważyłem żadnych mankamentów. Prawie jak na suchym. No ale uważać zawsze trzeba :)
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1089 Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-08-24, 19:37
Dobra podjąłem diecezje :)
Ide w Michałki, się zobaczy , się sprawdzi zobaczymy jakie wrażenia będą po Metzach :)
PS
Drogi CAPO, a może by tak ANKIETA, kto na jakich oponach jeździ?
Wiem, że trzeba by co roku listę "lekko" modyfikować, ale co to dla naszego CAPO :)
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1089 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-01-18, 12:58
robert1973 napisał/a:
GrzeTom, ankietę możesz zrobić sam :)
Komentarz o Anake WILD i po pierwszych jazdach:
Pierwsze wrażenia z ANAKEE Wild vs Tourance.. - na twardym jest głośniej, co było do przewidzenia. Od 10 do 110 km/h w zasadzie poza "hałasem" nie ma wibracji. Niestety powyżej 130 km/h robi się przód niestabilny i zaczyna wężykować. Ok , ok wiem.. opona w teren a nie na twarde, ale jednak ma być 50/50 . W terenie trzyma, na szuterkach i trawach bardzo fajnie. W piachu, cóż CAPO za dużo waży i ma za małe przednie koło, by w piachy się wbijać :) Ale w lekkim OFF oponka świetnie sobie radzi. Zobaczymy jak długo wytrwa, na razie po pierwszych 600km na przodzie nie ma śladu zużycia, a tył lekko środkiem jest ruszony :)
Ale punkty do respektu.... +100 :)
największym znakiem zapytania dla tej opony jest jej żywotność i własnie to mnie martwi ile wytrzyma skoro piszesz że po 600km widać ślady zużycia bieżnika no i czy na asfalt jest równie dobra jak tkc80 która możemy kupić już w podobnej cenie co anakee
Ale chyba nie bardzo jest wybór przy tak ciężkim sprzęcie, czy Wild czy TKC są to miękkie mieszanki więc siłą rzeczy będą się zdzierać. Może jeszcze Metzeler Enduro 3 Sahara jest opcją ale nie używałem więc tylko gdybam na podstawie rzeźby bieżnika.
Zresztą lepiej oponki wymieniać co 3-4 sezony :)
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
to chyba zależy od stylu jazdy kierującego ktoś lubi jeździć drogami bocznymi czasem szutrowymi to kupi kostkę a ktoś inny woli autostrady i drogi szybkiego ruchu i jeździ głównie po asfalcie a szutry go mało interesują to wybierze oponę szosową ale od biedy po tej autostradzie można przelecieć na kostce to przecież żaden wyczyn wiadomo opona niknie w oczach ale cóż zrobić
i masz racje na tourancach się da jak najbardziej ale teraz dla porównania załóż takie tkc czy anakee wild i przejedz taką trase jeszcze raz na czym będziesz się pewniej czuł ?
Będę czuł się tak samo zesrany, wierz mi :D Teraz latam XTkiem na kostce i przez to pakuje się w teren o wiele cięższy niż gdy latałem Kapciem co nie zmienia faktu, że nie raz przeceniam swoje umiejętności a opona nie uratuje mnie, gdy wyłączę myślenie - potwierdzone kilka srogimi glebami na XTku w terenie
_________________ jest: Yamaha XT 660 R '04, Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic '01, była: Aprilia Caponord ETV 1000 '03
Mam Anakee 2 - i muszę się z tym pogodzić... tym bardziej że jestem całkiem zadowolony z tej gumy.
I zgadzam się - jaka trasa taka opona - to najlepsze rozwiązanie, a bezmyślność i tak boli. Niestety więcej jednak mam okazji do jazdy po asfalcie - i nie wiem co będzie jak mnie złapie deszcz jak polecę jakimiś skrótami?
Wszystkiego mieć nie można - może kiedyś 2 komplety będę miał?
A może uda się zrobić jakiś przelot dalszy i kostka to będzie jedyna rozsądna opcja?
Ale! Jak śmigam czasem z plecaczkiem to głównie asfalt - no i wtedy jednak bezpieczniej na Anakee niż na kostce - jak sądzę.
Ważne że banan i jechane
_________________ Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994)
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1089 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-01-18, 21:35
Martinezz napisał/a:
na kostce latac po autostradzie?
Musi być ciekawe doznanie Ale ja bym sie bał szybciej jak 120km/h... Ale ja to się nie znam
Ja właśnie z tych co powyżej 120-130 nie jeżdżą wiec mi nie przeszkadza póki co Wild:)
ale realnie sezon przed nami.. w zeszłym w zasadzie założyłem i tyle:(
Więc dopiero po tym będę mógł powiedzieć czy było warto :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum