No to ja pytałem w motogumie. Nikt z Pirelli nie potrafił im podać przybliżonej chociażby daty.
A do końca sezonu Anakee nie dożyją, trzeba było coś brać.
Hi. Co Wy na tą ofertę? Zwróćcie proszę uwagę na to, że są z 2015 roku. Poczytałem o nich i zastanawiam się nad zakupem. Zjeżdżam na stałe na asfalt więc taki ewentualnie wybór 😉
http://www.allegro.pl/Sho...item=6805971556
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3152
janciovodnik, No wiem, wiem, ale to trzeba 2x tyle kasy :/
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
Ostatnio zmieniony przez mr_soze 2017-10-24, 20:57, w całości zmieniany 2 razy
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2017-10-24, 16:53
Jeździło się na starszych używkach. Jak były odpowiednio leżakowane to kolejny sezon czy dwa spokojne można na nich jeździć. A że za rok mogą coś tam słabiej trzymać, bo stwardniała guma, to trzeba się z tym liczyć.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-10-24, 19:39
Poszukaj SKYSEBA na allegro, gość z Bielska ma też duży wybór różnych opon.Najlepiej zbierać kasę i kupić początkiem roku nowy komplet. Jeżeli oczywiście masz zamiar dłużej trzymać motka.
Wspomniany Seba też ma ten zestaw w tej cenie... Będę myślał, bo myślę, że ten rocznik opon to nic strasznego a naprawdę czytałem w necie wiele pochlebnych opinii o nich. TK czy inaczej dzięki.
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
GrzeTom
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44 Dołączył: 30 Mar 2013 Posty: 1089 Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-10-24, 21:42
Mondi napisał/a:
Wspomniany Seba też ma ten zestaw w tej cenie... Będę myślał, bo myślę, że ten rocznik opon to nic strasznego a naprawdę czytałem w necie wiele pochlebnych opinii o nich. TK czy inaczej dzięki.
Generalnie DOTxx15 nie przeszkadza..
Gdzieś czytałem test (chyba MŚ 8/2017) , że do 5 lat opona jest ok, pod warunkiem, iż nie była leżakowana na słońcu.
Nawet jak była, to nie wpływa to na nieprawidłowe prowadzenie, bardziej niż złe ciśnienie, czy też niewyważenie .
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43 Dołączył: 23 Mar 2014 Posty: 787 Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-10-24, 22:20
Zamawiając nową oponę,można otrzymać nie starszą niż do 36 miesięcy- tak miałem jak braliśmy nowe do terenówki.Takie realia w renomowanym zakładzie oponiarskim i chłopaki nie mają wpływu,nie wiedzą z jakiego rocznika przyjadą.
U Seby kupiłem nowe z tego roku .
_________________ B2,V8,R5
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2017-11-05, 23:16
GrzeTom napisał/a:
Mondi napisał/a:
Wspomniany Seba też ma ten zestaw w tej cenie... Będę myślał, bo myślę, że ten rocznik opon to nic strasznego a naprawdę czytałem w necie wiele pochlebnych opinii o nich. TK czy inaczej dzięki.
Generalnie DOTxx15 nie przeszkadza..
Gdzieś czytałem test (chyba MŚ 8/2017) , że do 5 lat opona jest ok, pod warunkiem, iż nie była leżakowana na słońcu.
Nawet jak była, to nie wpływa to na nieprawidłowe prowadzenie, bardziej niż złe ciśnienie, czy też niewyważenie .
Od 2010 roku producenci deklarują się, że właściwie przechowywana opona, zdatna jest do spozycia;) przez okres 10 lat.
Co do Pirelli Angel.
Weź starsze Angele czyli ST. Model GT, jest dedykowany raczej do maszyn turystycznych od 250kg masy wzwyż. Miałem w K1200RS Angele ST. To naprawdę kawał dobrej opony pomimo tego, że nie jest dwuskladnikowa. Moim zdaniem nie warto dopłacać do GT-ków. Resztę lepiej wydać na coś innego.
Mam teraz Micheliny Pilot Road 4. Te opony nie są warte tej kasy, chyba że ktoś lubi płacić więcej, za coś co oferuje konkurencja nawet starszej generacji i nawet nie dwuskładnikowej.
Na PR4 zrobiłem 10tkm. Fakt, wytrzymują dużo, bo po 10 kawałkach zuzycie jest minimalne, a staram sie docierać w Tigerze opony solidnie, nawet z pasażerem i bagażem.
Pomimo stałej i regularnej kontroli ciśnienia w ogumieniu i raczej przy dosyć hmmm"sportowych" nastawach przedniego zawiasu przednia opona mocno ząbkuje. To nie wina zawieszenia, ani masy motocykla(228kg), tylko tych licznych nacieć poprzecznych bieznika. Opona po 5tys.km zaczęła szumieć niczym samochodowa opona terenowa na asfalcie.
Przy ostrym winklowaniu nawet na suchej nawierzchni PR4 może być zdradliwa, ale nie tak bardzo jak tylna. Tylna opona przy fabrycznym ciśnieniu i jeździe solo potrafi łapac uślizgi, a przy ostrzejszym odwijaniu w zakręcie to już w ogóle. Przy zejściu z fabrycznych 2.9bar na 2.5 bar jest nieco lepiej, ale dupy nie urywa, na mokrym nie mam w ogóle zaufania i niestety krawędzie rowków bieżnika potrafią sie ząbkować/schodkować, co potrafi wkurzać przy jeździe w zakręcie.
Dwóch znajomych tez lata na tych gumach i mają podobne odczucia(tiger1050,vfr800).
Ja bym drugi raz nie kupił tych opon, nie sa warte tej kasy, ale to tylko moje zdanie.
Wicher, thx za opinię. Wspomniane przeze mnie angelki kosztują tylko 510pln za kpl. tak więc o michelinkach nawet nie myślę. Wspomniałeś o wersji ST, trochę poczytałem i podobno GT są naprawdę lepsze / opinie użytkowników /. Niestety muszę się jednak wstrzymać trochę bo dosięgła mnie ręką sprawiedliwości i poczta polska weszła mi na konto za abonament / prawie 2000 / . Póki nie wyjaśnię tego dupa z zakupów
_________________ Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum