U mnie scouty robią dobrą robotę - koleiny w błocku i szuter nie wywołuje już Hertzklekotów. Zależy kto gdzie jeździ. Wiadomo, że to nie typowa kostka.
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 09 Mar 2015 Posty: 420 Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-10-31, 10:02
Z racji ostatniego zakupu zdarza mi się zajrzeć na forum KTM-a. Tam te oponki uznawane są za samo zło, za to Pirelli Skorpion MT90 są miodzio :) Ludzie narzekają, że w terenie Scouty nie robią a na asfalcie tracą przyczepność i zachowują się nieprzewidywalnie po zejściu 1/3 bieżnika. Sam w kapciu je miałem i poza ząbkowaniem nie miałem się do czego przyczepić. Tak się złożyło, że w LC8 mam też Scouty, ale przy okazji też stracha przy zjeżdżaniu z czarnego. Piach i szutry ok, ale trzymania bocznego żadnego. Wydaje mi się jednak, że duży KTM, to trochę innego przeznaczenia motocykl niż kapeć (nawet RR) i więcej nim można zrobić w terenie, więc trochę inaczej należy patrzeć na ogumienie.
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3152
Wysłany: 2018-10-31, 11:10
Arek wiadomym jest, ze są to opony dualowe.
I wszystko zależy jak kto jeździ. Jak teren to tylko kochy i nie ma gadania.
Poza tym KTM był budowany z myślą o większym offie anizeli Kapeć, z tego co czytam.
A poczytać można o jednych i drugich gumach, ze sa dobre:
http://www.opony.com.pl/t...-t/?p=1,45,3539 http://www.opony.com.pl/t...140,4743&page=2
Poza tym tak naprawdę chodzi tez o umiejętnosci kierownika.
Ja to np. jestem dupa ale Czarny jak dzik poza czarnym lata :P
a według mnie najlepsze opony dualowe to TKC80 na czarnym się mega kleją no i spokojnie można zjechać z drogi :) a co do wyglądu to wiadomo kostka na turystycznym enduro +10 do lansu :D
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3152
Wysłany: 2018-10-31, 11:48
Tomek podobno w błocie się zaklejają ;)
A jak z nimi na mokrym ??
powiem tak jak sa nowe to w błocie naprawdę dają radę ale jak już bieżnika zniknie to nie ma tej zabawy, na mokrym całkiem dobrze wiadomo trzeba mieć z tyłu głowy że jest mokro i że opona może się uślizgnąc ale w tamtym tygodniu bieszczady zjechałem całe po mokrym i super się sprawdziły , zrobiłem na nich 9 tyś i niestety tył do wymiany ale jak ktoś ma lżejszą rękę to zrobi więcej ja prawie wszędzie jeżdżę z druga połową obciążony motor to i opona szybciej zleci
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum