Szybki temat. Pewnie nie jeden z nas chciałby mieć inne puszki w moto, ale przerażają go koszta... Same wydechy można czasami wyrawać za parę stówek ale co potem...
Biorę się teraz za kolektory do swojego kapcia, bo póki co mam rzeźbę z orginalnych kolektorów, a chce mieć ładny monolit z nierdzewki. Na dole zdjęcie mojej realizacji w moim byłym sprzęcie. Rury łączące nowe wydechy z kolektorami wydechowymi i fotka obecnych kolektorów w Apce
Kąty mam pomierzone, jutro będę zamawiał materiał. I teraz moje pytanie:
Czy ktoś jest chętny na takie rury?
Bo chciałem zrobić tego więcej, ale jak się ostatnio okazuje nie wszyscy tak jak ja mają parcie na akcesoryjny wydech...
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Fajnie Sławku że Tu wróciłeś masz "wolne" od "firmy"???
żeby nie było że piszę OT .... nieźle Ci to wyszło w buldoku ale tymczasowo z powodu braku Apki/Kapcia nie jestem zainteresowany choć ciekaw jestem ceny takiego moda hmmm a dało by wyrzeźbić 2w1??
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-01-16, 01:25
co do kosztów to muszę to wszystko przeliczyć. Jutro myślę że będę miał wstępny koszt materiału.
Robert dzięki. Bulldog był moim oczkiem w głowie. A co do firmy i powrotu na forum... temat na dobre 0,7...
ps. Idę na etat ale dalej moto mechanik-nigdy i tak w niczym innym nie pracowałem. Jestem na etapie domykania tematów, jak wszystko wyjdzie to będę się chwalił, a myślę że będzie czym :)
Ale... ruszam z budową garażu pod domem, a firma cały czas zostaje :)
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
o! teraz się jorgłem warsztat wyoutowałeś.... no 2-e roboty trudno ogarnąć
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
janciovodnik
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014 Posty: 3153
Wysłany: 2016-01-18, 06:34
Popoludniami i wieczorami na lajcie mozesz se grzebac :)
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-01-18, 21:30
Temat do ogarnięcia w jedną dniówki, tylko trzeba czas i chęci znaleźć...
Wstępny koszt pary kolektorów ze stali nierdzewnej wyjdzie ok. 400-450zł.
U mnie będzie to rura 48mm z końcową redukcją 55mm na puszki gpr. Zobaczymy jak to wyjdzie u mnie na moto, potem możemy się zastanawiać nad wykonaniem dla innych-jeżeli cena nie jest zabójcza.
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum