Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
akcesoryjne mocowanie szyby
Autor Wiadomość
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2017-09-06, 10:11   

GrzeTom napisał/a:
No fajnie.. ale jak oni za 2 blaszki i 4 śrubki ( poszerzenie stopki bocznej ) liczą 85 zł

Haha... a ja mam kawał porządnej blachy i wszędzie zaparkuje Kapcia. A jak rozpirzę od dołu to ponowna wymiana. Te "cudo" średnio np. na piachu da radę.
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-09-06, 10:24   

janciovodnik napisał/a:

Haha... a ja mam kawał porządnej blachy i wszędzie zaparkuje Kapcia. A jak rozpirzę od dołu to ponowna wymiana. Te "cudo" średnio np. na piachu da radę.

Dokładnie.. ja też kiedyś wziąłem kawałek amelinum wiertarkę , 2 śrubki .. i w 10 min pracy + 3 zł w częściach, mam ;-)
Ale też rozumiem chęć posiadania przysłowiowego " Touratecha" co pieści ego właściciela :)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-09-06, 10:31   

Panowie, ja sobie podspawałem mega podkładkę, ale chłop robi to dla korzyści finansowych, jest to wyciete prawdopodobnie laserowo i takie usługi kosztują.

A wy za ile chcielibyście to zrobić wiedząc że się utrzymujecie z tego i w tym jeszcze podatek? Mozna samemu wyrzeźbić pilnikiem lub kupic nie każdy ma czas, i jacys klienci się znajda na to.
Podejrzewam ze jest to kwasiak a sami wiecie ze to tez tania stal nie jest.
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2017-09-06, 10:45   

GrzeTom napisał/a:
chęć posiadania przysłowiowego " Touratecha" co pieści ego właściciela :)

Grzesiu no ja właśnie tego nie rozumiem... ale niestety brak dobrych ślusarzy powoduje takie ceny na rynku. Pamiętam jak dorabiałem db killery. Sklepowe cena jak z baśni.
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-06, 10:52   

Apropos podkładki pod stopkę. Wygrzebałem kiedyś w necie bardzo fajną modyfikację podstawki w Capo na końcówce drążka kierowniczego, tylko nie mogę tego znaleźć teraz. Kojarzy to ktoś?
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-09-06, 14:53   

sosnos napisał/a:
Panowie, ja sobie podspawałem mega podkładkę, ale chłop robi to dla korzyści finansowych, jest to wyciete prawdopodobnie laserowo i takie usługi kosztują.

A wy za ile chcielibyście to zrobić wiedząc że się utrzymujecie z tego i w tym jeszcze podatek? Mozna samemu wyrzeźbić pilnikiem lub kupic nie każdy ma czas, i jacys klienci się znajda na to.
Podejrzewam ze jest to kwasiak a sami wiecie ze to tez tania stal nie jest.

SONOS.
Wiem ze firma sie musi z tego utrzymać , wiec marże etc swoje ma i mieć będzie.
Za darmo to nawet w ryja dobrze nie dostaniesz :)

Ale.. Mój komentarz był do tego iż " 85 zł za ten element to czysta strata kasy. bo można to opędzić kawałkiem blaszki aluminiowej za 5 zł.. i 2 śrubkami , lub kawałkiem blaszki i spawarką..- zatem koszty żadne.
Co innego z takim "mocowaniem szyby" bo tam już i finezji i części sporo , wiec i koszta mogą/muszą być większe.
Jednakże Podstawka była tylko Off Topic.. ( WOJTAQ już uruchomił nowy ) wiec proponuje go zamknąć.

Jedyne co mogę zrobić, to zadeklarować iż jakby ktoś zrobił rysunki tegoż cudaka , to mogę swego znajomego zapytać o produkcje w PL by ciąć koszty. ;-)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2017-09-06, 15:00   

hejka,

no tak ale nie każdy ma dostęp do spawarki itd. Ja zamówiłem kości od gościa za 80 zł, i to niby dwie blaszki 6 mm, i oczka po 10mm, ale ja tego nie mam gdzie zrobić sam nie będę dymał pilnikiem.

[ Dodano: 2017-09-06, 15:01 ]
Kolejna, sporawa z naszymi zarobkami do zachodnich cen wszytsko wydaje sie drogie.
Pewnie taki stelaż w UK mozna kupić za jeden dzień pracy :-( ..............
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-10, 15:14   

No i polatane, ponad 500km w różnych warunkach drogowych więc coś mogę dodać.

Generalnie gościa , który to wymyślił powinni ozłocić :D

1. Regulacja umożliwia dopasowanie do własnego upodabnia i komfortu;
2. Na motocyklu zrobiło się znacznie ciszej z uwagi na brak wiatru, słyszę teraz pracę silnika i wycie opon :))
2. Jazda z prędkością 150km/h w otwartym kasku ( szczękowcu ) nie stanowi problemu ,a tak uwielbiam jeździć... wiem to mało bezpieczne ale.. cóż ;)
3. Podczas wyprzedania tirów zniknął efekt fali powietrza , która uderzała do tej pory po kasku
4. Cały impet wiatru kierowany wysoko ponad kask, po ponad siedmiu godzinach jazdy wreszcie nie odczuwam bólu w okolicach karku, po prostu nie ma potrzeby napinać mięśni, motocykl lepi gładko i nie czuj się oporów.
5. Nie ma efektu turbulencji, nie ma znaczenia jak wysoko i daleko odchyla się szybę, wpadające powietrze nie powoduje żadnych przeciążeń, turbulencji, dźwięków itd... nie odczułem żadnych efektów ubocznych;

Oczywiście do szyby trzeba się przyzwyczaić bo teraz jest ona mocno z przodu, kolejna sprawa to dopasowanie pod konkretnego kierownika. Dla mnie istotne jest to aby nie kończyła się na wysokości wzroku. Moja konfiguracja to wysokość na drugim ząbku, odchylenie maksymalne do pionu, i jest miodzio.

Z wad, lub też nie... kwestia przyzwyczajenia myślę, to jazda nocą , szczególnie poza oświetlonymi drogami. Ponieważ szyba jest wypchnięta do przodu , nocą światło reflektora podświetla ja , efekt takiej łuny macie przed sobą. Ogranicza to trochę postrzeganie tego co przed przednim kołem... trzeba się mocniej koncentrować co by czegoś lub kogoś nie rozjechać :)

Reasumując, nie żałuję ani jednego funta wydanego na ten zestaw, poprawa komfortu jazdy jest tak znaczna ,że za nic nie chcę tego zdejmować :))

Jeszcze pozostają testy nawigacji, ale muszę pokombinować z mocowaniem na poprzeczce.
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-09-10, 16:01   

Wstępnie mnie to przekonuje. Od przyszłego sezonu moja RR-ka tez bedzie w to ustrojstwo zaopatrzona.
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-09-11, 19:08   

jagiel, reklamę na fb widzę też zrobiłeś 😉... i dobrze, co dobre trzeba chwalić i dzielić się "szczęściem" 😎
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-11, 21:52   

a zrobiłem ,ja też czytałem opinie z USA i dlatego zdecydowałem się na zakup :)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-13, 16:32   

Panowie a temat ze zrobieniem tańszej wersji takiej regulacji umarł ?
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2017-09-13, 16:36   

Tomek91 napisał/a:
Panowie a temat ze zrobieniem tańszej wersji takiej regulacji umarł ?


Ja podtrzymuję , "dostęp do warsztatu" po kosztach... ale musiałby to ktoś namalować w 3D z wymiarami
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-13, 16:38   

taki pomysł mi przyszedł do głowy złóżmy się na jeden taki egzemplarz jako wzór i heja z tematem co o tym myślicie ?
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-09-13, 16:45   

wezmę się za temat w zimie bo już go trochę odkładam - ale mam kilka wątpliwości odnośnie używania tych adapterów
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10