Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulator NAPIĘCIA ---- ponownie
Autor Wiadomość
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-08, 16:23   

RESPIRATOR napisał/a:
To ja Cię tylko konkretnie wku......., znaczy się zdenerwuję. Mój regulator lata już trzeci sezon u mnie a kupiłem już z nim motocykl więc może służył już wcześniej, ale nie powiem Ci o nim nic bo ni cholery nie ma na nim żadnych oznaczeń :)) am sorry

stary dziękuję strasznie Tobie że mnie pocieszyłeś :P:):>..ale tak na serio to dzięki za chęci...znaczy się że nie jest to do końca przypadłość CAPO... no nic jeszcze raz big THX

[ Dodano: 2016-03-08, 16:29 ]
robert1973 napisał/a:

jeśli regularnie padają regulatory to może by należało by znaleźć przyczynę zaistniałej sytuacji a nie kolejnego regulatora?? kup z CałkowityBrakRozumu600-1000 na MOSFET-ach ( chyba wszystkie wtryskowce) i będziesz zadowolony

i taki właśnie mam zamiar kupie i pozyjemy zobaczymy...
robert dla Ciebie również BIG THX za pomysł i podpowiedz...
a czy to jest to ?:
http://allegro.pl/show_item.php?item=6013451784
ktoś może podpowie czy takie cuś ?? :))
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-03-08, 16:33   

A może masz po prostu zwarcie na fazach w uzwojeniu, albo po drodze, jakaś wtyczka czy cuś. Co sie u Ciebie dokładnie dzieje?
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-08, 16:45   

Basin raider napisał/a:
A może masz po prostu zwarcie na fazach w uzwojeniu, albo po drodze, jakaś wtyczka czy cuś. Co sie u Ciebie dokładnie dzieje?

ano nic się właśnie nie dzieje...moto chodzi normalnie ( chodziło) do czasu regla.
teraz jest tak że jak opisałem wszystko zostało przerobione regiel jest pod lampami z przodu, puszczona instalacja wykonana bez zastrzeżeń i doprowadzona w miejsce starego. tam złączka (kostka) ale tylko do cewek wszystkie + i - zalutowane zgrzane w koszulkach termo + izolacja. po drodze nie ma innych wtyczek dzisiaj przegrzebałem wszystko. Objaw taki że nie mam ładowania niestety a to co opisałem to nie ładowanie przy obrotach itd.. ewidentnie reg. Capo jeździło, zapierda.....ło aż miło aż do pewnego pięknego dnia kiedy to stojąc pod pracą mojej lubej po prostu już nie chciało odpalić dopiero po doładowaniu aku z auta przez kable odpaliłem dojechałem do garażu i Capcio poszło na sen...długi. No i teraz że już mam na niego czas to zajmuję się tematem. Jeżeli chodziło tobie o zachowanie to normalnie nic nie zauważyłem aby sie cos działo wcześniej. dopiero sprawdzając kolejno stwierdziłem że regulator....
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-08, 17:19   

Kiedyś trafiłem na wpis jednego z naszych że założył coś takiego ale nie mogę tego namierzyć mam taki regulator jako zapasowy wrzuciłem go w tamtym sezonie na próbę i jak powłączam wszystko nawet grzane manetki nie spada po niżej 14v zaryzykuj masz blisko sklep http://allegro.pl/regulat...5290901049.html
 
   
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-08, 18:03   

milośnik cap699 napisał/a:
Kiedyś trafiłem na wpis jednego z naszych że założył coś takiego ale nie mogę tego namierzyć mam taki regulator jako zapasowy wrzuciłem go w tamtym sezonie na próbę i jak powłączam wszystko nawet grzane manetki nie spada po niżej 14v zaryzykuj masz blisko sklep http://allegro.pl/regulat...5290901049.html

dzięki za info
Panowie a mam jeszcze takie jedno pyt. czy reg. do naszych maszyn muszą mieć 7 przew. może być 5-cio i "rozbić + i - " na 2 osobne ( pytam bo nie wiem, a kto pyta ten nie błądzi ;))
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-03-08, 18:19   

czyli nie koniecznie padł regler. Sprawdź napięcie międzyfazowe i czy nie ma zwarcia na cewkach.
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-03-08, 18:24   

nie wiem co to zwarcie na cewkach, ale ja bym sprawdził czy nie ma przejścia na masę z któregoś z żółtych kabli
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-03-08, 18:40   

Respirator to jest właśnie zwarcie. Złota zasada alternatora:
przejscie powinno być pomiędzy każdą z faz albo pomiędzy każdą fazą a masą-nigdy równocześnie. Jeżeli jest inaczej tzn mamy np. 2 przejscia z 3 albo przejście na masie i fazie to jest zwarcie. Poza tym jeżeli będzie coś nie halo to zaraz wyjdzie to na pomiarze napięcia międzyfazowego.
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-03-08, 18:51   

a widzisz :))
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-03-08, 21:36   

milośnik cap699 napisał/a:
http://allegro.pl/regulat...5290901049.html

W sprawie regulatorów.. to powiem tyle... ze chińczyk za 100-130 zł.. IMO nie posłuży długo.. Ja miałem takiego przez.. 3kkm.. i padł..;( Teraz mam jakiegoś "jagielowego" tourmaxa, ale szału ni ma.... może z powodu tymczasowego braku "bypass"... ale ... ale przynajmniej już rok z okładem.. i działa:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-08, 21:41   

Basin raider napisał/a:
Respirator to jest właśnie zwarcie. Złota zasada alternatora:
przejscie powinno być pomiędzy każdą z faz albo pomiędzy każdą fazą a masą-nigdy równocześnie. Jeżeli jest inaczej tzn mamy np. 2 przejscia z 3 albo przejście na masie i fazie to jest zwarcie. Poza tym jeżeli będzie coś nie halo to zaraz wyjdzie to na pomiarze napięcia międzyfazowego.

Jak czas pozwoli to może uda mi się posprawdzać coś niecoś do końca tyg. to na pewno się podzielę info z Wami. Co kilka głów to nie jedna;)
elefant thx za info jestesmy w kontakcie
pozdrawiam wszystkich ....

[ Dodano: 2016-03-08, 21:56 ]
GrzeTom napisał/a:
milośnik cap699 napisał/a:
http://allegro.pl/regulat...5290901049.html

W sprawie regulatorów.. to powiem tyle... ze chińczyk za 100-130 zł.. IMO nie posłuży długo.. Ja miałem takiego przez.. 3kkm.. i padł..;( Teraz mam jakiegoś "jagielowego" tourmaxa, ale szału ni ma.... może z powodu tymczasowego braku "bypass"... ale ... ale przynajmniej już rok z okładem.. i działa:)

GrzeTom heh... moje to nic jak właśnie lookam na twoje foto z podróży ....ja to miałem tylko kilka kilosków nawet na piechote bym zapchał byka do domu ...a u ciebie ..hm...ważne że dałeś rade ;)
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
GrzeTom 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 30 Mar 2013
Posty: 1089
Skąd: Wawa
Wysłany: 2016-03-08, 22:17   

gigas napisał/a:


GrzeTom heh... moje to nic jak właśnie lookam na twoje foto z podróży ....ja to miałem tylko kilka kilosków nawet na piechote bym zapchał byka do domu ...a u ciebie ..hm...ważne że dałeś rade ;)

a zaite ... wrzucałem..:)
ale co nas nie zabije to nas wzmocni:)
_________________
--
Jest: TT900RP
Był: Caponord RR

"Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi zapier..ala donikąd"
 
   
lukaszT 
Łukasz

Wiek: 46
Dołączył: 07 Sie 2015
Posty: 21
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2016-03-13, 13:10   

Może się wygłupię, ale jak chcesz zmierzyć napięcie międzyfazowe alternatora (czyli między żółtymi) miernik na V'olty AC (napięcie zmienne) i powinno oscylować w granicach 70V.

Poniżej link gdzie krok po kroku gościu wyjaśnia jak sprawdzić impedancję uzwojeń, oraz napięcie międzyfazowe alternatora:

http://moto-abruzzo.com/a...harging-system/
 
   
Basin raider 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34
Dołączył: 28 Lis 2013
Posty: 388
Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-03-13, 16:44   

wysokośc napięcia między fazowego nie do końca jest ważna. Najważniejsze w napięciu między fazowym jest aby różnica pomiędzy fazami nie przekraczała 10%. Przy 3-4 tys. obr. wynik powinien być w okolicach 50-70V. Wiadomo że im więcej tym lepiej, z nadwyżką V poradzi sobie regler. Przy niskich obrotach powinno wynosić ok. 15 V AC
_________________
Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
 
   
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2016-03-29, 20:26   

Basin raider napisał/a:
wysokośc napięcia między fazowego nie do końca jest ważna. Najważniejsze w napięciu między fazowym jest aby różnica pomiędzy fazami nie przekraczała 10%. Przy 3-4 tys. obr. wynik powinien być w okolicach 50-70V. Wiadomo że im więcej tym lepiej, z nadwyżką V poradzi sobie regler. Przy niskich obrotach powinno wynosić ok. 15 V AC


no powinno być...ale nie umie niestety wiec zaczęły się schody.. q.... mać i alternator do wymiany dzięki elefantowi wiem już więcej a człowiek uczy się całe życie....natomiast za wszystko inne jak mawiają zapłacisz kartą maestro...
sezon pięknie się zaczyna a ja bez moto, Dominik jak żałuję że mieszkam od ciebie kawałek...tak rozmyślam jak się motocyklem dostać do ciebie bo koszta lawety zabijają niestety...może jakieś aku na moto dodatkowe i tak dojechać... a asekuracyjnie za mną auto z kolejnym aku na pokładzie i jakoś się dokulać, już raczej nic mi się nie spier....li więcej?
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10