Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Zgasł na luzie po szybkiej jeździe
Autor Wiadomość
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-03-28, 19:27   Zgasł na luzie po szybkiej jeździe

Dzisiaj wykręcone 280km z kumplami w słonecznej, ciepłej pogodzie. Bana na twarzy ale pod koniec zonk.
Na prostym odcinku poleciałem około 160km/h tak przez 1km. Doleciałem do ronda i wrzucając na luz , motek mi zgasł. Odpaliłem , ale puszczając manetkę znowu zgasł. Jadąc dalej , testowałem i znowu to samo. Przejechałem moze około 5km i zjechałem na pobocze.
Otworzyłem bak, paliwo jest, sprawdziliśmy połączenie aku. Jest ok. Bak zostawiłem otwarty( moze zatkało się odpowietrzanie. Po chwili na postoju wszystko wrociło do normy. Jedziemy dalej. Przejechałem tak około 30km i było ok. Po drodze zamknąłem wlew paliwa i dalej ok.
Jadać dalej odkreciłem manetke pod 180km/km na odcinku 400m, doleciałem do świateł i na wolnych obrotach szaleństwo. Nie gasł ale obroty mu falowały. Po chwili wolnej jazdy wszystko wróciło do normy.


- filtr paliwa ?
- pompa paliwa?
- odpowietrzenia baku przytkane?

Chyba ze jakas bolączka fabryczna?

2 dni temu jak go odpaliłem to nie chodził na jeden gar. Zagrzał sie trochę i wszystko ok. Nastepne dni z pracą silnika bez problemu...
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-29, 00:19   

Cewka
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-03-29, 09:26   

jagiel napisał/a:
Cewka

No właśnie, nie zdążyłem poczytać objawów tej cewki. Co zaraz uczynię.
Nie miałem V2 wcześniej. Ale wjeżdżając się w motek czuję np na 3/4 biegu idąc od 3 tys/obr w górę że ma wibracje na silniku jakby nie paliła jedna świeca. Przy 4 tys juz jest ok. Wkreca się płynie bez wibracji..
Cewka? Bo do świec jeszcze nie zaglądałem :/
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-03-29, 11:52   

Jak masz tune ecu to podłącz dobie i zobacz jakie masz napięcia na cewkach, jak nie masz a błąd ci się nie wyświetla to wykręcaj po kolei świeczki i sprawdzaj jaka jest iskra.
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-03-29, 15:09   

Miałem podobne objawy i pomogło wyczyszczenie silnika krokowego
 
   
RoBi 
Robert


Wiek: 47
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 141
Skąd: Katowice
Wysłany: 2016-03-30, 16:22   

Nie mam możliwości podpiecia sie kompem w motek..

Dzisiaj wyczyściłem krokowy. Na początku obroty były wysokie, zagrzał się, spadły do 1300 i ładnie trzymały bez falowania. Po kilku testach obroty podniosły się pod 2 tys :/ ... Chyba czas na nowy krokowiec.
_________________
Bmw f 650
Aprilia Pegaso 650
Aprilia Caponord ETV 1000
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-03, 15:05   

Niestety u mnie pojawiło się coś podobnego.
Po przejechaniu 350km wolne obroty zaczęły wariować, znikać, aż w końcu zgasł. Odpalił ponownie bez problemu ale wolne obroty nadal szalały. Wczoraj zmieniałem węże podciśnienia, dałem tymczasowo takie zwykłe igielity, jakie miałem pod ręką ale wyglądają normalnie(są i tak do zmiany). Spaliny natomiast zaczęły śmierdzieć i działać jak gaz łzawiący, a przez jakiś czas było w miarę normalnie.
Cewki w Tuneecu sprawdzone. Krokowca jeszcze nie ruszałem. Na filmie grzebię przy wężach podciśnienia, bo to je winiłem początkowo.



YOUTUBE

[ Dodano: 2016-06-03, 17:38 ]
Niby wyczyściłem silnik krokowy, a dalej to samo - obroty skaczą.
Dziwnym przypadkiem obroty zaczynają szaleć, kiedy ruszam wiązką kabli z odejściem do czujnika przepustnicy, pompy i czegoś tam jeszcze. Chyba, że to jakiś felerny wąż rusza się przy okazji.

[ Dodano: 2016-06-03, 18:32 ]
Przejechałem się, obroty niby trzyma równe, ale coś osłabł.
Ale skoro obroty trzyma równe to krokowiec działa.
 
   
Martinezz 
...czyli Marcin


Wiek: 50
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 380
Skąd: Śląsk / Żory
Wysłany: 2016-06-19, 15:09   

Dziś leciałem 160-170 - kilka kilometrów autostradą.
Po zjechaniu ja łapałem na sprzegle po 2-3 sekundach moto gaśnie...
Mówićcie cewka?
A i jeszcze am zwarcie na kontrolce rozłożenia stopki bocznej...

Koniec zabawy - trzeba się wziąć za robotę :)

zacznę od dogłębnej analizy forum :)

Chyba ze już jesjakieś proste rozwiązanie - wystarczy link do wątku- nie trzeba mi pisać "specjalnie". A jak nie ma - to spoko- poszukam w tym co jest :) nie rugajta mnie :D
_________________
Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994) ;-)
 
   
milośnik cap699 
milośnik cap699

Wiek: 54
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 323
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-19, 20:52   

Sprawdź przewody od podciśnienia i krok owca
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2016-06-19, 21:25   

Martinezz napisał/a:
Chyba ze już jesjakieś proste rozwiązanie - wystarczy link do wątku- nie trzeba mi pisać "specjalnie". A jak nie ma - to spoko- poszukam w tym co jest :) nie rugajta mnie :D
chopie wyluzuj :) sam żodyn bez powodu Cie opierdalać niy bydzie :) a ty synek mosz ROTAXA to musisz sie przyibadać do fochóf..... a fto ci kozoł na klamka naduszać???? pierona żeś mioł gnać :D:D
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Martinezz 
...czyli Marcin


Wiek: 50
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 380
Skąd: Śląsk / Żory
Wysłany: 2016-06-19, 22:22   

robert1973, bo jakech juz s autobany sjechoł, to jak ech mioł STOP na skrziżowaniu to cza było jakos stować ;)

krokowca łopucuja, przewody obadom, barzij mie te cewko bolom, som niy pomierza chyba...
_________________
Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994) ;-)
 
   
wnuczek

Wiek: 54
Dołączył: 24 Lut 2016
Posty: 49
Skąd: Polkowice
Wysłany: 2016-06-19, 22:40   

to może coś przy kablach od stopki bocznej , skoro coś mryga to może gasi silnik?
 
   
Martinezz 
...czyli Marcin


Wiek: 50
Dołączył: 16 Sty 2016
Posty: 380
Skąd: Śląsk / Żory
Wysłany: 2016-06-19, 23:41   

wnuczek, to nie ma wpływu... tylko na luzie gasnie inna bajka... czyli mam 2 bajki :)
_________________
Live Free Or Die...
------------------------------------------------------
Aprilia ETV1000 Caponord 2003 (2016- ...)
Yamaha XVS 1100 Drag Star 2005 (2014-2016)
Romet Pony - Motorynka (1986-1994) ;-)
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2016-06-20, 09:13   

Marcin pytanie z innej bajki ruszałeś mapy?? gdzieś w czeluściach forum w temacie o mapach (skukcez bez tunbeboya) zdaje się poruszano temat niestabilnych obrotów i gaśnięcia ja bym jednak rozpoczął od podstaw czyli skład mieszanki, synchro i sprawdzić nieszczelności ewentualnie spróbować lekko dżwignąć obroty biegu jałowego
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2016-06-20, 09:38   

Marcin jak możesz to zdejmij oba siedzenia i odpal moto.Jak odpalisz już to zwróć uwagę na cewki pod siedzeniem czy iskry nie skaczą .Możesz mieć tak że cewka będzie miała przebicie ale EFI nie pokaże błędu.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11