Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulator napięcia - zamiennik
Autor Wiadomość
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-01, 20:54   Regulator napięcia - zamiennik

Proponuję zapoznać się z poniższą modyfikacją bo może się okazać bardzo przydatna dla tych co mają problemy z napięciem.

http://www.apriliaforum.c...ad.php?t=207174
 
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-03-09, 21:59   

Właśnie będę testował regulator z Kawasaki ZX6R (rocznik 07 i młodszy) o oznaczeniu FH016AA. Jest to podobno alternatywa do regulatora CBR600RR - FH008AA.

Mam w związku z tym pytanie. Czy jest sens trzymać złączki przewodów?
Czy może lepiej zlutować kable razem, zaizolować i spokój. Nie rozumiem po co łączyć przewody kostką której się nie rozpina (jeśli wszystko działa). Styki śniedzieją, coraz trudniej przewodzą i stąd dochodzi do ich przegrzania.

Jakie wady i zalety ma lutowanie przewodów w jeden?
_________________
 
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-03-10, 16:19   

Raczej same zalety będą z tego rozwiązania.

Jedyny minus to tylko przy wymianie na nowy regulator.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-03-10, 20:36   ...

do mojej starej xtezety kupiłem regulator na od tego kolesia,
http://www.republika.pl/reg_mot/
dzielnie służył dwa lata, nie wiem co dalej bo potem motocykl sprzedałem.

Z tego co wiem regulatory służą od dwóch do czterech lat bez awaryjnie.
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-03-14, 22:54   

No i regulator wymieniony.

Efekt?

http://www.youtube.com/watch?v=eNWPMAhAxrY

Generalnie jestem wreszcie zadowolony z ładowania. Szału nie ma ale przynajmniej wiem że nie przegotuję akumulatora jak przy poprzednim regulatorze (podawał prąd 15,5).

Gdyby ktoś miał pytania odnośnie podłączenia regulatora lub techniki lutowania to służę swoją świeżo zdobytą wiedzą. ;-)
_________________
 
 
   
KoDy 

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 140
Skąd: EMEA
Wysłany: 2011-04-22, 22:44   

Regulator z goldwinga już w kapciu :)

Przed wymianą ładowanie na poziomie 13.2 v, po wymianie 14,3 v.

Jeżeli ktoś będzie się podejmował wymiany służę pomocą :)

Jeszcze tylko cewki ... :P
 
   
pumex 

Wiek: 51
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-04-23, 10:28   

No cóż , mi również padł regulator , zamówiłem taki - Regulator napięcia Suzuki GS GSX GSF Bandit SV VS za 139,99 zł z allegro . Sprzedawca zapewnia - GWARANCJA na zakupiony towar 2 LATA nawet jeśli sam montujesz - Jak przyjdzie paczka to biorę się do roboty ;-)
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-04-25, 21:15   

KoDy napisał/a:
Regulator z goldwinga już w kapciu :)

Przed wymianą ładowanie na poziomie 13.2 v, po wymianie 14,3 v.

Jeżeli ktoś będzie się podejmował wymiany służę pomocą :)

Jeszcze tylko cewki ... :P


Kody wpadam co Ciebie na wgranie map, regulator oblookam.
 
   
KoDy 

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 140
Skąd: EMEA
Wysłany: 2011-04-25, 23:19   

Zapraszam :)
Tak pokochalem to moto, ze poprawie wszystkie wady produkcyjne i bede nim jezdzil do smierci :) : P
 
   
jaras 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 63
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 359
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2011-04-26, 07:35   

u mnie siedzi (od pół roku) regler od Afryki- napięcie w granicach 14.6- w starym było 13 z hakiem- teraz jest ok- zero problemów z niedoładowanym aku:)
-Kody- też się wybieram na wgranie map- zadzwonię:)
pzdr
_________________
N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-04-26, 07:53   

KoDy napisał/a:
Zapraszam :)
Tak pokochalem to moto, ze poprawie wszystkie wady produkcyjne i bede nim jezdzil do smierci :) : P


Gadasz jak Franc z Psach - " ... do końca mojego lub jej ... "
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-04-26, 15:04   

larry napisał/a:
KoDy napisał/a:
Zapraszam :)
Tak pokochalem to moto, ze poprawie wszystkie wady produkcyjne i bede nim jezdzil do smierci :) : P


Gadasz jak Franc z Psach - " ... do końca mojego lub jej ... "



Balem się zapytać :shock:
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
KoDy 

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 140
Skąd: EMEA
Wysłany: 2011-04-26, 19:38   

... A jak wezme inna to tylko dlatego, ze to zla kobieta byla ... :) :P
 
   
pumex 

Wiek: 51
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2011-05-01, 13:32   

Regulator który kupiłem ,Suzuki GS GSX GSF Bandit SV VS , to totalny badziew , przewody stopiły się ze sobą po 5 min. pracy !!! :evil: Teraz mam z CBR 1000RR o nr SH678FB , grzeje się ale działa :roll:
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-05-23, 23:05   

Mam takie pytanie:

Co może być przyczyną spadającego napięcia?

Sytuacja: W capo podłączone są halogeny. Po odpaleniu i włączeniu świateł + haloegny na 4K obrotów mam 14.1 V. Po ok 5 minutach pracy(jazdy) napięcie spada do 13V (przy włączonych światłach i halogenach).

Z samą lampą (bez halogenów) ładowanie spada na jałowym do 12,5 V aby wzrosnąć do 14.3 V przy 4 K obrotów.

Generalnie elektrozagadka.
Celuje w alternator (sprawdzałem i na jałowym ma 25V a przy 4K powyżej 60V) ale zastanawiam się czy długość i grubość kabli (ok. 2,5 mm) do halogenów nie ma tutaj znaczenia.
_________________
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11