Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 34 Dołączył: 28 Lis 2013 Posty: 388 Skąd: Będzin
Wysłany: 2016-04-04, 23:03
w instrukcji do sprężyn masz podane jaki olej zaleca producent. Często przy zmianie sprężyn zmienia się poziom oleju. Wszytko pisze w manualu załączonym do spręzyn. W Hyperpro olej jest w zestawie.
_________________ Suzuki LS 650 Savage->Honda Gl 1500 Goldwing->Yamaha Wildstar 1600->Yamaha Bt 1100 Bulldog->Honda VFR 800 V-Tec-> Aprilia ETV 1000 Caponord(dożywocie) -> BMW r1100s Boxer Cup Replica -> CBF 1000 Fa -> Kawasaki ZX6R 636 Ninja
lukaszT, Ja to robiłem rękami Basin raider, w zestawie nie było oleju a w katalogu chyba podają jaki olej ma być. Zmiana na lepsze +50 :D
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Ja na akcesoryjnych sprężynach wlałem 15W, i było bardzo twardo, dopiero pod pełnym obciążeniem jechało się fajnie, stabilnie w zakrętach.
Ale później zmieszałem do 7,5W i do jazdy samemu jest dużo lepiej. Więc jeśli stawiasz na komfort to na pewno nic gęstszego niż 10W nie polecam z własnego doświadczenia.
Wiek: 54 Dołączył: 04 Maj 2015 Posty: 81 Skąd: Małomice
Wysłany: 2016-06-03, 15:39
Ja zalałem w tym roku 10W , sprężyny progresy i jest trochę za twardo (chyba że ktoś jeździ dużo po wertepach). Dla kogoś kto chce mieć komfort to tylko 5W . Następnym razem tak zrobię.
_________________ Caponord 2001
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-05, 14:46
Nie wiem, jaki olej jest u mnie, ale ze sprężynami Hyperpro przód jest zdecydowanie zbyt twardy. Zamiast wybierać nierówności, podskakuje mi na każdej fałdzie. Bardzo nerwowo się prowadzi po dziurach. Będę musiał pochylić się nad tematem i zalać coś innego.
A przy okazji, czy to normalne, że lagi tłuką się na dziurach?
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51 Dołączył: 03 Paź 2013 Posty: 1573 Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2016-06-05, 18:22
Jesteś pewny że to lagi się tłuką ?
Zazwyczaj tłuką się tarcze hamulcowe.
_________________ chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-05, 18:27
Zaciski mam pływające, tarcze na sztywno. I to nie jest dzwonienie, jak przy tarczach tylko głuche stuknięcie. Tłucze się tylko na dziurach, więc albo łożysko główki albo zawieszenie. Może tylko dociągnąć łożysko główki?
Ale z drugiej strony łożysko główki stukałoby również przy hamowaniu, a u mnie stuka tylko na dziurach.
ja też miałem "grzechotki" na lagach na OEM springach i progresach YSS.... ale nie szukałem dziury w d... dobrze wybierało i trzymało moto na pustym i pod obciążeniem na prostym i winklach, więc po co sobie utrudniać życie
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Wiek: 54 Dołączył: 02 Paź 2012 Posty: 323 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-05, 20:42
Ja jak zakupiłem swoje moto było strasznie twarde a że lubię miękko to zalałem go w15 i jest super teraz muszę wymienić olej bo trochę za długo też wleje 15
U siebie zmieniłem w zeszłym sezonie na 10w i jest w sam raz na nierówności i asfalt.
skvrnsk [Usunięty]
Wysłany: 2016-06-05, 21:11
A jaki olej jest w komplecie ze sprężynami Hyperpro, bo jednak chciałbym nieco zmiękczyć przód. Za niedługo i tak będę wymieniał tarcze i klocki, więc nadarza się idealna okazja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum