Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Capo
2008-09-04, 16:28
Pękające szybkozłaczki.
Autor Wiadomość
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2014-07-01, 10:23   

GrzeTom napisał/a:
I to z tego co pamiętam częściej ci od 1200 niż 1100/1150… 

Bo 1100/1150 to lepsze maszyny anizeli 1200 ;)

Ostatnio ogladfałem nowego Capo 1200. Ja rozumiem, ze teraz pakują mnóstwo elektroniki, dupereli. Koleś zachwalał jak to fajnie, że jest automatycze przystosowanie zawieszenia do różnych rodzajów jazdy i terenu. A jak tak sobie pomyślałem... Wszystko pięknie ale to powoduje, ze zmniejsza się czujność motórzysty, umiejętnosci etc. etc.
Jednak dalej zostaję przy tym, ze czym mniej bajerów tym lepsza frajda uczenia się jazdy na moto :)
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2014-07-07, 23:17   

Kardan to dziadostwo! :-P
Wynalazek dla motocyklistów w białych rękawiczkach którzy nie chcą wybrudzić sobie rączek smarem do łańcucha :-P
Ciężkie ustrojstwo i do tego jeszcze bywa awaryjne, a naprawa nie taka prosta.
Łańcuch dużo lżejszy i zawsze jak coś to zepniesz na nowo nawet na drut i jedziesz :mrgreen:
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2014-07-07, 23:50   

Kontynuując OT kardan jest Ok miałem w Devi i byłem mega zadowolony i żałuje że nie ma go kapeć.
Ps w hądzinie jakoś się nie urywały
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
sosnos 


Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 615
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2014-07-08, 08:35   

Hejka, z tym kardanem to może kwestia zastosowanego materiału, wiadomo że każdy oszczędza, i BMW pewnie leci teraz bardziej na swojej opinii niż na jakości. Wydaje mi się że żaden producent czy aut czy motocykli lub nawet łopat nie jest w stanie zapewnić takiej jakości materiałów mechanicznych jak np. 10 czy 20 lat temu. Zobaczcie jakie motocykle stoją w salonach, stal zastapiona plastikiem i mówią to ze ze względu na wagę i na bezpieczeństwo. Wydaje mi się ze na niektórych detalach nie ma co oszczędzac, wiadomo że pierwszy właściciel nie odczuje niskiej jakości ale rynek wtórny to odczuwa. Pytanie czy ile te moto miało najechane i czy kardan juz wcześniej w dupę nie dostał. Honda stosuje Kardan w wielu motocyklach i latają, Niemcy stosowali karda w bmw za wojny i tez jakos to działało, nie spieram się który napęd jest najlepsz i nie bronię kardana - wydaje mi się ze jest wiele czynników które mogły się przyczynić ze sie skończył. Ja wczesniej jeździłem na yamaha xv 1600 (nadal mam do sprzedaży) i napęd ma na pas - i bardziej wolę pas niz łańcuch, zero roboty przy nim, nawet nie musiałem naciągać po 14 tysiacach, pas ani koła nie brudzą się tak jak łańcuch, niczym nie smarujesz :-)
_________________
pozdrówka Michał
https://www.youtube.com/watch?v=IYJYA0P5ls8
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-08, 09:16   

proponuję założyć nowy wątek o kardanach :-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2014-07-08, 22:13   

a ja mam pasek - lallaa, złoty środek?
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-08, 23:13   

no nie wiem czy taki złoty , nowy kosztuje z 1200zł :-P a wymienia się jak napęd w moto po ok 20tys o ile dobrze pamiętam :-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2014-07-09, 01:28   

ja jeździłem na kardanie w Maruderze i zero problemów :)
żadnego smarowania, naciagania etc., etc. Tylko co jakiś czas wymiana oleju.
No i bardzo łatwy demontaż koła.
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2014-07-09, 11:17   

no , cena jest kosmiczna :D wymiany rzadziej...
 
   
erem 

Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-10-12, 09:46   

Witam,

Wymieniłem szybkozłączki na początek sezonu, spisują się ekstra... czego nie mogę powiedzieć o wężach... Bardzo długo szukałem węży odpornych na wysokie temperatury aż w końcu jakaś firma zechciała mi przysłać 1mb węża na 125*C ...

Niestety szlag je trafił... zrobiły się twarde.. całe spękały... Wytrzymały raptem 8 tys km ehhh

Ma ktoś może namiary na jakieś "super duper" kosmiczne wężyki co wytrzymują temperaturę pieca hutniczego...? Będę wdzięczny za podpowiedź...




Pozdrawiam,
Rafał
_________________
"breakdowns are part of adventure"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-12, 09:57   

ja montuje węże Fagumit, zbrojone, tanie , dają radę.... u siebie mam je od 3 lat i są jak nowe ;-) kiedyś użyłem Stomil'a i faktycznie po półv roku był do wymiany... taka mieszanka gumy
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
erem 

Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 37
Skąd: Opole
Wysłany: 2014-10-12, 10:08   

Jeden z wężyków to właśnie fugamit... różnica w spękaniu to nie w poprzek tylko wzdłuż ...

Wydaje mi się że temperatura powietrza 34*C i silnik na wiatrakach przez pare kilometrów przyspieszyły proces starzenia... a w maroko nie byłem hehe

Ciężko coś u nas znaleźć... tylko teflon jest odporniejszy....

Fagumity ze zbrojeniem szmacianym dodatkowo na zewnątrz? bo i tak wiedziałem... te mam bez zbrojenia szmacianego na zewnątrz...
_________________
"breakdowns are part of adventure"
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-10-12, 10:26   

zwykłe używam , może trafiłeś po prostu jakąś słabą partię i tyle ;-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2014-10-19, 22:06   

Nie pamiętam producenta, ale kupowałem w Tubes węże do benzyny w dodatkowym oplocie, które wytrzymują temperaturę bodajże 250 stopni
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
Yukon 

Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2015
Posty: 73
Skąd: kraków
Wysłany: 2015-11-14, 19:42   

Nowy moto i sprawdzałem co tam z szybkozlaczkami ...ktos oceni ???
Link do zdjęć

https://onedrive.live.com/?cid=3d44ae06a334577e&id=3D44AE06A334577E%2123411&authkey=%21ACtkFxsSe6Mfjmc
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 11