Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Capo
2008-09-04, 16:28
Pękające szybkozłaczki.
Autor Wiadomość
Gregum

Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-11-19, 18:55   

Więc zapalały się tylko te z USA :-/
"a taki piekny był, amerykancki..." :lol:

Sprawdzę to, kontaktując się z poprzednim właścicielem
na wyspach...
_________________

 
   
Gregum

Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-11-30, 17:46   

No i odpowiedział mi...niezbyt wylewnie, jak to angol...

"I have come across the fault but think your bike is not affected."

Trochę mnie pocieszył, ale nadal nie wiem czy taka akcja miała miejsce u dealerów na zachodzie Europy, czy nie...
_________________

 
   
Marcin 
Aprilia Atlantic 500

Wiek: 53
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 358
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-03-18, 17:03   

Motory na Amerykę i Europę pewnie niczym się nie różniły, tylko tam są znacznie surowsze reguły prawne. Jak ci się spali motor i udowodnisz, że to wina producenta bo coś spartolił, to sądzisz się z nim o cholerną kasę i masz dużą szansę na wygraną (podobny przykład to procesy ze szpitalami, lekarzami, firmami farmaceutycznymi...). Właśnie tego wystraszył się dystrybutor na Stany i dlatego tam zrobiono recall. A na starym lądzie - cóż... Jest jak jest...
_________________
Pesymista, to dawny optymista, który po prostu zaczął myśleć realnie...
 
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-22, 22:40   

Wracając do tematu wcześniej zaprezentowanych złączek okazało się że jedna z nich a dokładniej DY-N614V ma gwint BSP a nie NPT który jest zastosowany przy złączce wkręcanej w pompe paliwa. Niby mała różnica a jednak.
Poszperałem trochę i znalazłem złączki firmy Rectus:
gwint się zgadza 1/4 NPT
uszczelnienie viton
ciśnienie robocze 0-35 atm
współczynnik bezpieczeństwa 4:1
http://www.rectus.pl/21KB.html

Jeszcze nie zamontowane ale mam nadzieję już niedługo :-) jak zwykle za mało czasu :-)

3.JPG
Plik ściągnięto 3183 raz(y) 34,74 KB

2.JPG
Plik ściągnięto 35 raz(y) 36,91 KB

1.JPG
Plik ściągnięto 24 raz(y) 33,34 KB

 
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-05-11, 08:50   

Modyfikacja układu paliwowego już jest wykonana i opisana pod adresem http://caponord.cba.pl/?page_id=69 więc jeśli jest ktoś zainteresowany to zapraszam.
 
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-11, 16:56   

Full profeska 8-)
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2009-12-30, 10:40   

Czy macie jakiś inny sposób na zakupienie tych złączek ?
Załoga z Rectus'a bardzo profesjonalnie olewa moje już dwa maile.
 
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-01-05, 14:39   

Ok nie ma chętnych to może mi powiecie czy złączki rectus'a są identyczne z tymi ze strony AF1 ?
http://www.af1racing.com/...idproduct=3007.
 
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-05, 16:30   

Złączki Rectusa są inne. W linku który podesłałeś są złączki firmy CPC jest to wiernie odwzorowna kopia złączek, które teraz masz w motocyklu tylko, że nie plastikowe a metalowe. Jeśli chciałbyś takie złączki zakupić to proponuję kontakt z www.omega.co.uk całkiem szybko odpowiadają na maile.
 
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-01-05, 17:00   

Tak tylko dolar jest tańszy od euro czy funta ;-)
Na czym polega różnica ? Jeśli tylko na producencie i kształcie to żadna.
Ważne aby wymiary gwintów i króćców były te same.
 
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-05, 18:06   

Tia tylko nie wiem jak jest z cłem i czasem oczekiwania.
Jeśli chodzi o różnice to w tych ze strony AF1Racing będziesz miał możliwość wymiany oringów uszczelniających i trochę trudniej się one łączą ze sobą niż te Rectusa.
Złączki z AF1Racing jak najbardziej się nadają więc możesz je zamawiać.

Może kup sobie złączkę z przewodem tylko będziesz do tego rozwiązania potrzebował 3 złączki z tych które zamieściłeś w linku
http://www.af1racing.com/...?idproduct=6113
 
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-01-05, 20:25   

hehe to juz jest lekko przesadzona cena :mrgreen:
 
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-01-08, 08:59   

Poprawka , dzwoniłem do firmy tubes.com.pl i oni dopiero wyjechali z ceną :mrgreen: 365 pln za złączki firmy rectus :lol:
 
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-01-08, 09:47   

B3stia napisał/a:
Poprawka , dzwoniłem do firmy tubes.com.pl i oni dopiero wyjechali z ceną :mrgreen: 365 pln za złączki firmy rectus :lol:


za te 4 sztuki krzyczą już 365 pln?????
Może by tak napisać bezpośrednio do Niemiec do Rectusa ciekawe czy będzie różnica w cenie info@rectus.de
 
 
   
Krzysiek 
Jazda,jazda,jazda...


Wiek: 51
Dołączył: 17 Sie 2009
Posty: 459
Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2010-01-09, 13:31   

Z ciekawości poszukałem i znalazłem, fakturę z AF1 Racing, którą dostałem z kompletem dokumentów motocykla
Są na niej dwie pozycje:
Aprilia Accessories Front Fairing Guards-CapoNord: 169,99$ (to chyba przednie gmole)
AF1 Capo QD Metal Fuel Disconnect Fitting Set For Caponord: 59,99$ (czyli omawiany zestaw)
+ 75$ przesyłka :roll:
Adres firmy:
AF1 Racing
699 W. San Antonio St.
New Braunfels, Tx 78130
tel. (830)626-3966

z tym że faktura z 2008 roku...
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 14