Motory na Amerykę i Europę pewnie niczym się nie różniły, tylko tam są znacznie surowsze reguły prawne. Jak ci się spali motor i udowodnisz, że to wina producenta bo coś spartolił, to sądzisz się z nim o cholerną kasę i masz dużą szansę na wygraną (podobny przykład to procesy ze szpitalami, lekarzami, firmami farmaceutycznymi...). Właśnie tego wystraszył się dystrybutor na Stany i dlatego tam zrobiono recall. A na starym lądzie - cóż... Jest jak jest...
_________________ Pesymista, to dawny optymista, który po prostu zaczął myśleć realnie...
Wracając do tematu wcześniej zaprezentowanych złączek okazało się że jedna z nich a dokładniej DY-N614V ma gwint BSP a nie NPT który jest zastosowany przy złączce wkręcanej w pompe paliwa. Niby mała różnica a jednak.
Poszperałem trochę i znalazłem złączki firmy Rectus:
gwint się zgadza 1/4 NPT
uszczelnienie viton
ciśnienie robocze 0-35 atm
współczynnik bezpieczeństwa 4:1
http://www.rectus.pl/21KB.html
Jeszcze nie zamontowane ale mam nadzieję już niedługo jak zwykle za mało czasu
Modyfikacja układu paliwowego już jest wykonana i opisana pod adresem http://caponord.cba.pl/?page_id=69 więc jeśli jest ktoś zainteresowany to zapraszam.
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2009-05-11, 16:56
Full profeska
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Wysłany: 2009-12-30, 10:40
Czy macie jakiś inny sposób na zakupienie tych złączek ?
Załoga z Rectus'a bardzo profesjonalnie olewa moje już dwa maile.
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Złączki Rectusa są inne. W linku który podesłałeś są złączki firmy CPC jest to wiernie odwzorowna kopia złączek, które teraz masz w motocyklu tylko, że nie plastikowe a metalowe. Jeśli chciałbyś takie złączki zakupić to proponuję kontakt z www.omega.co.uk całkiem szybko odpowiadają na maile.
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-01-05, 17:00
Tak tylko dolar jest tańszy od euro czy funta
Na czym polega różnica ? Jeśli tylko na producencie i kształcie to żadna.
Ważne aby wymiary gwintów i króćców były te same.
Tia tylko nie wiem jak jest z cłem i czasem oczekiwania.
Jeśli chodzi o różnice to w tych ze strony AF1Racing będziesz miał możliwość wymiany oringów uszczelniających i trochę trudniej się one łączą ze sobą niż te Rectusa.
Złączki z AF1Racing jak najbardziej się nadają więc możesz je zamawiać.
Wiek: 51 Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 459 Skąd: Warszawa/Marki
Wysłany: 2010-01-09, 13:31
Z ciekawości poszukałem i znalazłem, fakturę z AF1 Racing, którą dostałem z kompletem dokumentów motocykla
Są na niej dwie pozycje:
Aprilia Accessories Front Fairing Guards-CapoNord: 169,99$ (to chyba przednie gmole)
AF1 Capo QD Metal Fuel Disconnect Fitting Set For Caponord: 59,99$ (czyli omawiany zestaw)
+ 75$ przesyłka
Adres firmy:
AF1 Racing
699 W. San Antonio St.
New Braunfels, Tx 78130
tel. (830)626-3966
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum