Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Pompka układu wysprzęglania
Autor Wiadomość
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2017-08-31, 14:51   

Panowie a jakie wymiary mają te małe uszczelniacze na tłoczku przy klamce, są chyba dwa takie same?
I gdzie ewntualnie mozna dostac?
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-08-31, 17:40   

FPESeals

Master Cylinder Seal - Lever End: SU12-6.9-4DE-EP-S-DK101 - £2.50
Master Cylinder Seal - Spring End: SU12-5.2-3.8-EP-S-DK106 - £2.50
Clutch Slave Cylinder Seal: SU112078-018DE-EP-S-DK101 - £2.79
Clutch Slave Cylinder Rear Seal: SS8-16-7-SC - £0.60

Carriage charge approx. £15.00 2-3 days

Kontakt:
Derek Langley
d.langley@fpeseals.co.uk


Zapłaciłem 24 funty za komplet na pompkę i wysprzęglik z wysyłką. Jeżdżę z nimi od 13tys.km. Wszystko działa, nic nie cieknie. To są uszczelniacze robione na wzór fabrycznych.
Jeszcze kupowałem kapturek pzeciwpyłowy, ale nie pamiętam gdzie, później znajdę.
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-31, 18:24   

No i to jest rzetelna informacja, dobrze wiedzieć o tym zamienniku.
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2017-08-31, 22:20   

junior napisał/a:
Wicher, mam rozumieć, że to są rozmiary uszczelniaczy na popychaczu?

To uszczelniacz cylinderka i popychacza. Takie zastosowałem, jak miałem caponorda i działało bez zarzutu.
Wtedy koszt 9zł.
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2017-09-11, 19:52   

skvrnsk napisał/a:
FPESeals

Master Cylinder Seal - Lever End: SU12-6.9-4DE-EP-S-DK101 - £2.50
Master Cylinder Seal - Spring End: SU12-5.2-3.8-EP-S-DK106 - £2.50
Clutch Slave Cylinder Seal: SU112078-018DE-EP-S-DK101 - £2.79
Clutch Slave Cylinder Rear Seal: SS8-16-7-SC - £0.60

Carriage charge approx. £15.00 2-3 days

Kontakt:
Derek Langley
d.langley@fpeseals.co.uk


Zapłaciłem 24 funty za komplet na pompkę i wysprzęglik z wysyłką. Jeżdżę z nimi od 13tys.km. Wszystko działa, nic nie cieknie. To są uszczelniacze robione na wzór fabrycznych.
Jeszcze kupowałem kapturek pzeciwpyłowy, ale nie pamiętam gdzie, później znajdę.

OK, dzieki za podpowiedz. Zakupiłem te małe uszczelniacze w firmie Neron z Piły.
Koszt żaden, szybka w miarę wysyłka, ale niestety są z takiej gumy że ni jak je naciągnąć na tłoczek, grzane we wrzątku i rozciągane na stożku i nich....uja. Pękają niestety.
Ten na wysprzęglik załozył sie bez problemu ale te małe nie........ręce już opadają.
Jak poskładam to włoszka idzie do sprzedazy....:(((( decyzja juz zapadła, troche szkoda bo zrobine zawiasy, napedy , elektryka, oleje filtry itp, ale dosyc juz mam zastanawiania sie czy wyjade w trase i czy wróce......za mała dostepność części i ceny z kosmosu przesądziły.
Panowie znalazłem na allegro ogłoszenie pompy do Aprilki
a w zasadzie dwa , jedno do Pegaso :
http://allegro.pl/aprilia...6480064162.html
tylko czy bedzie pasować ????
i drugie do ETV:
http://allegro.pl/aprilia...6892440703.html
Czy to ktoś z forum może ? Bo zastanawiam się czy nie bedzie to samo ?
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
gigas 
Tomek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 46
Dołączył: 19 Cze 2015
Posty: 457
Skąd: dolnoslas-opols
Wysłany: 2017-09-11, 20:26   

Krzycho43 napisał/a:
.....
Jak poskładam to włoszka idzie do sprzedazy....:(((( decyzja juz zapadła, troche szkoda bo zrobine zawiasy, napedy , elektryka, oleje filtry itp, ale dosyc juz mam zastanawiania sie czy wyjade w trase i czy wróce......za mała dostepność części i ceny z kosmosu przesądziły.

Krzychu szkoda ale to Twoja decyzja...


Krzycho43 napisał/a:

Panowie znalazłem na allegro ogłoszenie pompy do Aprilki
......
i drugie do ETV:
http://allegro.pl/aprilia...6892440703.html
Czy to ktoś z forum może ? Bo zastanawiam się czy nie bedzie to samo ?


Krzysiek - koleś jest .....- poczytaj dobrze jak to się handluje - gdzieś jest to opisane....
o proszę :
http://caponordforum.cba.pl/viewtopic.php?t=2507
_________________
Yamaha XT1200Z Super Tenere :))
BYŁA: Aprilia Caponord ETV 1000 2001r.
wcześniej : SUZUKI BANDIT 2000r.
i jeszcze pare innych...
szajba na punkcie cafe racer-ów
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2017-09-11, 21:05   

OOOOOO dzięki wielkie za info.
Będę się wystrzegał tego sprzedawcy.
Czyli muszę spróbować z tą drugą , ale widzę że jest to samo chyba.
Mam nadzieje że sprzedawca rzetelniejszy.......
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2017-09-12, 16:03   

Krzycho43 a ile zrobiłeś kilometrów na kapciu ?
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-12, 17:14   

Uszczelniacze na tłoczek pompki zakłada się z użyciem końcówki do silikonu.
Naciągasz uszczelniacz na końcówkę jak najdalej, przytrzymujesz żeby się nie zsunął, ucinasz końcówkę przy samym uszczelniaczu i w tym momencie otwór w końcówce ma być na tyle duży żebyś mógł włożyć tam tłoczek i zsunąć uszczelniacz. Tyle.
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2017-09-13, 12:23   

skvrnsk napisał/a:
Uszczelniacze na tłoczek pompki zakłada się z użyciem końcówki do silikonu.
Naciągasz uszczelniacz na końcówkę jak najdalej, przytrzymujesz żeby się nie zsunął, ucinasz końcówkę przy samym uszczelniaczu i w tym momencie otwór w końcówce ma być na tyle duży żebyś mógł włożyć tam tłoczek i zsunąć uszczelniacz. Tyle.

Tak , wszystko pięknie ładnie tylko te uszczelniacze rozciągają sie tylko do pewnego momentu a potem pękają niestety i nie moge ich rozciągnąć do tych 12mm żeby przeciągnąć przez tłoczek.... one są z jakiejś mocno twardej gumy , nawet nie reagują na wrzątek.

[ Dodano: 2017-09-13, 12:29 ]
Tomek91 napisał/a:
Krzycho43 a ile zrobiłeś kilometrów na kapciu ?

A no przez dwa lata około 9 tys.
W tym roku pełny serwis i wymiany a przez wypadek w pracy zrobiłem tylko 1,5tys niestety :)
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-13, 13:23   

Ja właśnie tak robiłem. Końcówkę do silikonu posmarowałem tylko smarem silikonowym i naciągnąłem uszczelniacz do samego końca. Jeśli jest z dobrego materiału to nie ma mowy, żeby pękł. Nie robiłem żadnych dodatkowych zabiegów.
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2017-09-13, 15:35   

qrna choćby na części mojego rozebrać i przełożyć.........daliście do myślenia tylko ta robota znów....
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Krzycho43 


Dołączył: 21 Cze 2015
Posty: 80
Skąd: Lidzbark Warm.
Wysłany: 2017-09-13, 15:37   

skvrnsk napisał/a:
Ja właśnie tak robiłem. Końcówkę do silikonu posmarowałem tylko smarem silikonowym i naciągnąłem uszczelniacz do samego końca. Jeśli jest z dobrego materiału to nie ma mowy, żeby pękł. Nie robiłem żadnych dodatkowych zabiegów.


Noo właśnie, jakby był bardziej miękki....
Człowiek z tej firmy zapewniał mnie że jest odporny na wszystkie agresywne płyny ale nie powiedział że jest taki twardy...

[ Dodano: 2017-09-18, 20:03 ]
Zakupiłem pompę sprzęgła z klamką od Pegaso, pasuje i wszystko chodzi jak ta lala :)))
Dzieki Panowie za rady, porady i podpowiedzi :)
Jakby ktoś potrzebował to mam oryginalną klamkę z pompą od Kapcia, niestety bez uszczelniaczy na tłoczku.
_________________
Wczesniej - Vstrom DL 650
Teraz - Caponord 2002
 
   
rzeżucha 

Wiek: 38
Dołączył: 17 Mar 2015
Posty: 371
Skąd: Giżycko/Kraków
Wysłany: 2018-06-23, 13:17   

U mnie w pompie siedział chochlik i odbił swoje zęby na uszczelniaczu :D



Efekt był taki, że przy delikatnym i powolnym wciskaniu klamki było zero oporu , przy dynamicznym wciskaniu klamki sprzęgło działało. Koszt 1 uszczelniacza to 3pln :)
 
   
Tomek91 


Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 484
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-06-23, 13:45   

Tomasz a kupiłes tą osłonę gumową na bolca ?
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10