Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Mod napedu
Autor Wiadomość
S1lesiu 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 14
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-07-25, 21:28   Mod napedu

Jak w temacie, troszkę pojeździłem i wydaje mi się że 4 tysi obrotów przy 120 km/h to trochę za wysoko jak na.latanie po trasie . Ja wiem że to adwenture no ale myślę o wymianie wydechu by moment obniżyć i wtedy 1 lub 2 żeby mniej na kole dać ... Ktoś coś robił w tym temacie ? Ile zębów na kole w oryginale jest bo może jakiś magik coś kombinował ??
 
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-07-25, 22:38   

https://www.gearingcommander.com/ tu możesz "kombinować" z zębami na zębatkach przy okazji kombinacji polecam zaznajomić się przebiegiem krzywej momentu dla naszego silnika. Rozumiem że dysponujesz hamownią lub dostępem że chcesz "modzić" wydech dla osiągnięcia celów innych niż dB
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 43
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2018-07-26, 11:30   

Gra nie warta zdrowia ,jak chcesz mieć moment od dołu to przesiadka na gejesa albo armaturę i wtedy będziesz jechać 130 przy 2000 obr/min.
Nikt nie zabroni Tobie próbować ale to jak upalac Caponordem po torze crossowym w pełnym błocie . Na chwile da się tylko po co skoro to kloc. Tak jak napisałem kombinować możesz z zębatkami ale przy pełnym załadunku i w momencie wyprzedzana odczujesz moc czarodziejstwa zębatek .
_________________
B2,V8,R5
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2018-07-26, 11:34   

KKK napisał/a:
ale przy pełnym załadunku i w momencie wyprzedzana odczujesz moc czarodziejstwa zębatek .

Zmień na 14-tke lub 15-tke. Troche lepsze odejscie ale spadek predkosci.
Z 15-tką jest fajnie :)
 
   
Stiopa 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 57
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 313
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-07-26, 13:46   

janciovodnik napisał/a:

Z 15-tką jest fajnie :)


Janku , Janku . Może i fajnie ale 15-tka to jeszcze nielata :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nie myślałeś żeby do seminarium wstąpić ? :mrgreen: :mrgreen:
_________________
"Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
Ostatnio zmieniony przez mr_soze 2018-07-26, 20:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2018-07-26, 15:25   

Stiopa napisał/a:
Nie myślałeś żeby do seminarium wstąpić ? :mrgreen: :mrgreen:

Ale ja jestem hetero ;)
 
   
Stiopa 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 57
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 313
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-07-26, 15:50   

Aaa... to się nie nadajesz :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
"Zawsze warto być człowiekiem choć tak łatwo zejść na psy..."
 
   
S1lesiu 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 14
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-07-26, 16:06   

Myślałem że ma ktoś już jakiś sprawdzony mod napedu , czyli pozostaje zmienić wydech bo kosiarki mam Już dosyć , filtr na k&n i po zabawie . Ogólnie fajnie się lata i łuki robi tylko prędkość do obrotów za niska :lol:
 
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-07-26, 16:42   

Nie wiem czym jeździłeś wcześniej ale 4000-4500 przy 120 km/h to raczej mało niż dużo.

[ Dodano: 2018-07-26, 16:45 ]
janciovodnik napisał/a:

Zmień na 14-tke lub 15-tke. Troche lepsze odejscie ale spadek predkosci.
Z 15-tką jest fajnie :)

Janek, po pierwsze skąd wiesz jak Ty masz 16-stke, a po drugie kolega chce większej prędkości przy niskich obrotach a nie odwrotnie.
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
S1lesiu 

Wiek: 45
Dołączył: 17 Kwi 2018
Posty: 14
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-07-26, 19:02   

Moim ostatnim motocyklem było rsv z 2002 roku , wydech kr, k&n, mod napędu nie wiem jaki bo niedociekałem ale przy prędkości około 200/220 km/h miałem około 4,5 tysi obrotów/min . Wiem kapeć to nie ścigacz ale po ostatnim tripie na Atomówkę 90% trasa przydało by się przy tych 130-140 km/h tysiak albo półtora niżej lub 7 bieg ;) poniżej tej prędkości to zamulanie . Nie wiem może tak ma być bo przy tych 140 silnik cichnie nie wiem może prędkość naddźwiękową osiągam 😜
 
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-07-26, 22:35   

janciovodnik napisał/a:
Zmień na 14-tke lub 15-tke. Troche lepsze odejscie ale spadek predkosci.
Z 15-tką jest fajnie :)
i zwiększysz spalanie i zmniejszysz prędkość max
S1lesiu napisał/a:
ale przy prędkości około 200/220 km/h
Kolego nie ten typ motocykla.... niestety
S1lesiu napisał/a:
bo przy tych 140 silnik cichnie
dostaje "dobrych wibracji" :) 140-160 dla mnie najlepsze prędkości "przelotowe"
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2018-07-26, 23:47   

RESPIRATOR napisał/a:

Janek, po pierwsze skąd wiesz jak Ty masz 16-stke, a po drugie kolega chce większej prędkości przy niskich obrotach a nie odwrotnie.

Jacek bo widze różnicę pomiędzy 16-tką a 17-tką.
Przyznaję się... z ta 14-tką to odleciałem trochę... bo jest 15,16 i 17 :P
A co do prędkości... Więcej anizeli 160 nie jest potrzebne do normalnej jazdy Kapciem.
No ale moze mi juz trociny z wydechu lecą :P
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-07-27, 08:49   

S1lesiu napisał/a:
Moim ostatnim motocyklem było rsv z 2002 roku
uruchomiłem proces myślowy w robocie ( tak zdarza mi się) i tak se pomyślałem że RSV-ka ma przecież zupełnie inne przełożenia skrzyni niż Kapeć( pomijając inne różnice w V990) to są zupełnie inne moto.... w Kapciu możesz iść bardziej w "moment" niż prędkość zresztą sama konstrukcja moto nie zachęca do prędkości pow 180 choć nie powiem że się nie da...po prostu jest to mało komfortowe
janciovodnik napisał/a:
Więcej anizeli 160 nie jest potrzebne do normalnej jazdy Kapciem

jedno zdanie ....uwierz mi jest :mrgreen:
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2018-07-27, 09:45   

robert1973 napisał/a:
uwierz mi jest[/b] :mrgreen:

Mi wystarczy zakres 100-120 i jest ok :)
 
   
robert1973 
Zapierdalam:)powoli


Wiek: 50
Dołączył: 02 Lis 2013
Posty: 1834
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2018-07-27, 10:02   

janciovodnik napisał/a:
Mi wystarczy zakres 100-120 i jest ok :)
Janku co kto lubi...i na którą ma być u celu...i o której mógł ruszyć...... to kanony których nie da się ruszyć prędkość przejazdu jest uzależniona od odległości do przebycia *(razy) chęć wypicia, w kwadracie do chęci byciu " na miejscu" i tyle w temacie :D
_________________
Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11