Pozdrowienia dla forumowiczów. Zakupilem Capo i zastosowalem sie do kilku porad z forum, nie wszystkie trafione sugestie co do usterek ale w wiekszosci przypadkow pomogly. Cewka z renowki dziala bez przerobek jakby co sluze porada. Pozdrawiam Wszystkich ;)
Ze wzgledu na szprychowane koła ;) Motorek ma kilka wad ale tak sie sklada ze strasznie podobaja mi sie wloskie motocykle i po trampku padlo na zachciewajke - Capcia;)
zbynioll a które cewki podmieniłeś z renówki? Chodzi mi czy te z przodu motocykla czy te pod siedzeniem? Opisz w kilku zdaniach co i jak musiałeś zrobić, żeby je zamontować.
_________________ Nie ten jest motocyklistą kto o motorach dużo mówi a ten, który wsiada na motocykl i jedzie przed siebie.
Ja również pozdrawiam ! jestem tez na etapie szykowania swojego capcia do sezonu..na razie sen z powiek spędza regulator napiecia. czytam wszystko na naszym forumo tej przypadłości. Cos wymyslę. SZEROKOŚCI.
Ja planuje zalozyc z Hondy CBR 600 RR 2007, mam juz taki tylko troche za zimno na przekladanie. Ma pasowac z rozstawem srób i z ładowniem. ;) Pozdrawiam
Wymiana regulatora to prosta i szybka robota.. Po wymianie na regulator Mosfet (Honda, Kawasaki) będziesz miał na długo spokój z ładowaniem. Do tego można jeszcze puścić by-pass prosto z regulatora do akumulatora i prądu będzie co nie miara..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum