Wiosna ponoc idzie, więc wziołem się dzis za kapcia, wymiana oleju i takie tam, ale najważniejsza rzeczą było zdjęcie zbiornika paliwa i sprawdzenie przewodów paliwowych, jak wiadomo kapcia kupiłem w grudniu moto sprowadzone z włoch i jak przeczytałem o koniecznosci modyfikacji układu paliwowego bo moto może się spalic to mi włosy dęba staneły zamieszcze poniżej foty i prosze Was o komentaż czy tak powinny wygladac po przerobieniu te przewody, ten zasilający jest w stalowym oplocie a powrót z plastikową złączką.
Widzę że ktoś już przerabiał złączki i zamontował oryginalne metalowe CPC. Zasilający przewód jest dobry - pewnie teflonowy przewód w stalowym oplocie zakończony metalową złączką tylko pytanie czy mocowana jest do zbiornika także do metalowej złączki czy do plastikowej???
Przewód powrotny jest oryginalny nie wymieniany od nowości niestety z plastikową złączką która pewnie wchodzi także w plastikowe złącze - myślę ze warto by tu także zastosować metalowe szybkozłączki bądź zastosować się do porad Wichra http://caponordforum.cba....er=asc&start=15
Problem polega na tym że złączki plastikowe po latach użytkowania po prostu pękają. Wymieniane są przeważnie wszystkie na przewodach powrotnych również. Zamówić złaczki możesz poprzez AF1racing lub www.omega.co.uk bądż kupić w firmir Tubes złaczki Dyros (DY LK614, DY N626 te to chyba gdzieś mam jakbyś chciał) bądź zastosować się do pomysłu Wichra http://caponordforum.cba....er=asc&start=15 tak więc masz duży wybór :)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum