Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Gumy do tylnej zebatki
Autor Wiadomość
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-24, 09:50   

Jaki tam wstyd kolego.
Mój dobry przyjaciel, jeździ od lat motocyklami, zjeździł pół świata, a nie umie wymienić oleju silnkowego.
Odkręcenie korka spustowego, to prostsza czynność niż demontaż koła, ale co z tego.
Nie każdy musi to umieć, nie każdy chce i takie tam inne tere fere ;-)
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2010-10-24, 16:18   

Ja to bym i chcial, ale nie bardzo mam ku temu warunki.

a z zawodu to jestem mechanik lotniczy :mrgreen:
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-08-21, 15:48   

Wicher napisał/a:
maciejwu71 napisał/a:
Nie wiem jak to sprawdzja w Polandi i nie mam pojecia jak w Swifie i w ogole nie mam pojecia czy takie rzeczy sie sprawdza......

Podchodzi facet do tylnej zębatki, gasi peta, spluwa, chwyta oburącz zębatkę i kręci zębatką prawo-lewo :)
Jak jest wyczuwalny luz, to mówi, że jest fe, ale zazwyczaj luzu nie ma, bo nikt tego nie sprawdza, chyba że jakiś nadgorliwy właściciel, np. ja :mrgreen:
Ale cena za te gumy jest śmieszna, więc sobie je sam naprawiłem :mrgreen:


Wicher jak naprawiłeś gumy ?? wymiana na nowe ?
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-08-21, 22:46   

cos mi sie zdaje, ze jak cena jest smieszna, to Wicher sam je wymienil na nowe :mrgreen:
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-22, 10:09   

Gum nie wymieniałem ze względu na cenę. Dorobienie w zaprzyjaźnionej firmie też niewiele mniej by kosztowało.
Gumy były "wygniecione" jednostronnie. Wyrównałem zużyte powierzchnie, zaopatrzyłem się w klej do gumy i kawałki materiału o podobnych właściwościach-przynajmniej na oko ;-)
Dokleiłem brakujące kawałki.Po przyklejeniu wpasowałem gumy w piastę. Była potrzebna delikatna obróbka.Wpasowałem je tak, że po montażu zębatki nie było żadnego luzu.
Do dnia dzisiejszego nie ma z tym najmniejszego problemu.
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-08-22, 14:47   

Ty to chyba masz w rodzinie Adama Słodowego :mrgreen:
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2011-08-23, 13:53   

Nie potrzeba Adama Słodowego w rodzinie, tylko trochę chęci i odrobina umiejętności posługiwania się podstawowymi narzędziami :mrgreen: Można wiele rzeczy zrobić samemu, a publikacje Słodowego mogą tylko w tym pomóc :mrgreen:
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-09-11, 19:39   

Wicher napisał/a:
... Wyrównałem zużyte powierzchnie, zaopatrzyłem się w klej do gumy i kawałki materiału o podobnych właściwościach-przynajmniej na oko ;-)
Dokleiłem brakujące kawałki....


Kolego może zdradzić jakiego użyłeś materiału, lub kto lub co było dawcą ???
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-11, 20:47   

larry napisał/a:
Wicher napisał/a:
... Wyrównałem zużyte powierzchnie, zaopatrzyłem się w klej do gumy i kawałki materiału o podobnych właściwościach-przynajmniej na oko ;-)
Dokleiłem brakujące kawałki....


Kolego może zdradzić jakiego użyłeś materiału, lub kto lub co było dawcą ???


Niestety nie pamiętam z czego pobrałem materiał.
Człowiek zbiera czasami różne pierdoły, walają się 10 lat w warsztacie i później się przydają.

Te gumy zabieraka nie są jakoś specjalnie twarde.Wydaje mi się, że jakiś gumowy odbój np. z poczciwego kaszlaka będzie dobrym dawcą ;-)
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-09-13, 21:39   ...

Właściciele kaszlaków mówili na to BAŁWANEK :)
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-13, 22:53   

A bałwanki to z tyłu, ale z przodu były nieco inne odboje ;-)
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2011-09-14, 09:12   

A u nas mówili na to "bycze jaja" :lol:
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-09-14, 14:29   ....

Czyli co kupić ???

http://allegro.pl/odbojni...1816749562.html

http://allegro.pl/odboj-g...1807643129.html

http://allegro.pl/odboj-r...1791214530.html

nr 1,2 czy 3 ???
 
   
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 52
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-09-15, 05:52   

A moze poszukaj jakis kawalek grubej gumy.

Czasem do trasportu pod rozne maszyny podkladaja.
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2011-09-15, 21:48   

Dziubek napisał/a:
A moze poszukaj jakis kawalek grubej gumy.

Czasem do trasportu pod rozne maszyny podkladaja.

Dokładnie. Nie musi to być konkretnie odbojnik(to był tylko przykład). Popytaj znajomych, może mają tego typu rzeczy ;-)
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10