Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulator napięcia - zamiennik
Autor Wiadomość
Dziubek 
Capo 2005


Wiek: 51
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 1329
Skąd: Zürich / Warszawa
Wysłany: 2011-05-24, 06:17   

eterum napisał/a:
czy długość i grubość kabli (ok. 2,5 mm) do halogenów nie ma tutaj znaczenia.


po co Ci takie grube kable ? 1mm do max 1,5 mm jest ok
_________________
Aprilia Caponord ETV 1000
Mercedes E 270 CDI


www.podrozewkasku.pl
podrozewkasku@op.pl
...............
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-05-30, 15:56   

Sprawdź napięcie alternatora na brązowej wtyczce między cylindrami, chyba że już nie masz brązowych wtyczek.
 
 
   
eterum 
myśli o Capo


Wiek: 42
Dołączył: 22 Gru 2008
Posty: 820
Skąd: Łodygowice
Wysłany: 2011-05-31, 06:56   

Cytat:
Sprawdź napięcie alternatora na brązowej wtyczce między cylindrami, chyba że już nie masz brązowych wtyczek.


Generalnie sprawdzałem i wynosi od 25V na jałowym do powyżej 60V na 4K obrotów. Czyli tak jak podaje serwisówka - prawidłowo.

Ale poddałeś mi dobry pomysł. Sprawdzę raz jeszcze ale już po rozgrzaniu motocykla i kiedy napięcie w obiegu spada. :-)
Dzięki
_________________
 
 
   
B3stia 

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 270
Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-05-31, 21:02   

Generalnie chodziło mi o sprawdzenie jak najblizej alternatora.
 
 
   
Jerzyk 


Wiek: 50
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 201
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-05-31, 23:52   

Jeśli po rozgrzaniu motocykla na alternatorze będziesz miał podobne napięcia co pierwotnie to przyczyna leży w regulatorze, on też się nagrzewa podczas pracy i może tak fiksować. Jeśli napięcie na którejś z cewek spadnie będzie to świadczyło o uszkodzeniu izolacji na przewodach cewki, przebiciu do masy, to też jest możliwe.
 
   
larry 


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 126
Wysłany: 2011-08-11, 17:28   ...

Założyłem regulator z RN-07
https://picasaweb.google.com/leszekb/DropBox?authkey=Gv1sRgCOLF7Kbp7sLJRA#5639616623380747986




troche trzeba było piłować, ale z owiewką się nie styka, regulator jest przymocowany dużą plastikową opaską.

Plusy
- wróciło ładowanie na poziomie 13.5 - 14.5 V
- atrakcyjna cena zakupu
- ewentualne wsparcie telefoniczne przy montażu
- możliwośc zwrotu, jeżeli towar nie pasuje do naszego motocykla, lub jeżeli okaże się że to wina prądnicy, pod warunkiem że nie zniszczyny regulatora mechanicznie i nie utniemy kabelków
- gwarancja na rok
- większa powierzchnia wymiany cieplnej, przez co teoretycznie regulator powinien starczyć na dłużej niż fabryczny.
- produkt polski

Minusy
- trzeba piłować i dopasować, co w warunkach parkingowych jest dość kłopotliwe.
- kiedyś producent dołączał konektory do podłącznia teraz nie.

PS. Zamontowałem dodatkowe kabelki do ładowania poprowadzone bezpośrednio z regulatora, po badaniu ładowania miernikiem nie stwierdziłem żadnej poprawy, reasumując czy przeróbka jest czy jej nie ma nadal mam ładowanie 13.5 - 14.5 V.
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2011-08-20, 21:44   

Kody gdzie można dostać regler od GoldWinga? Tzn gdzie kupiłeś? Czy możesz mi podać do tego co zamontowałeś u siebie?
Wymiana jest skomplikowana?
_________________
Caponord 2003
 
   
KoDy 

Dołączył: 30 Lis 2009
Posty: 140
Skąd: EMEA
Wysłany: 2011-08-21, 23:08   

kupilem w larssonie. Wymiana nie jest zbyt skomplkowana, ale wymaga uwagi, ponieważ regler z GW posiada jeden kabelek wiecej.
 
   
Jacek 
Ciechocinek Jacek

Wiek: 39
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 69
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2013-05-03, 08:11   

Panowie ma ktoś nr katalogowy reg. napięcia od Hondy GoldWing czyli zamiennik do Caponord :mrgreen: :-P
_________________
Caponord 2004
 
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-05-04, 20:51   

masz już na mailu

ps: dobrą masz wachę w Ciechocinku, tankowałem u ciebie i zrobiłem 310km po czym dopiero rezerwuar się zapalił :-)
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Jacek 
Ciechocinek Jacek

Wiek: 39
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 69
Skąd: Ciechocinek
Wysłany: 2013-05-05, 08:01   

jagiel, zapraszam częściej kolego :mrgreen: następnym razem koniecznie musisz zostać na obiedzie !!! Bo musiałem zjeść za Ciebie i siebie :-P
_________________
Caponord 2004
 
 
   
edyta 
edyta

Wiek: 49
Dołączyła: 12 Cze 2013
Posty: 3
Wysłany: 2013-09-30, 14:00   regulator

witam,potrzebuje wymienić regulator napięcia w capo,jaki zamiennik mogę zastosować?
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-09-30, 15:41   

Podobno pasuje od któregoś Goldwinga, ale konkretnie nie powiem.
Sprawdź w pierwszej kolejnosci ładowanie bezpośrednio na wyjściu z regulatora , bo może wystarczy zrobić "baypass" za kilka złotych, zamiast wymieniać regulator
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-09-30, 18:37   

Witamy cię Edyto,
napisz coś więcej jakim capo jeździsz od kiedy?

Regulator kup używkę oryginał jak ci padł.
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-09-30, 19:23   

Osobiście nie polecam oryginału w żadnej postaci, jeśli nie kontrolujesz często ładowania to kup zamiennik. W przypadku oryginału wszystko fajnie jeśli będziesz miała niedoładowany aku ale gorzej jeśli prąd ładowania będzie rzędu 17-18V wówczas usmażą się podzespoły a naprawa będzie kosztowna.

Kup ten:

www.larsson.pl

nr. kat. 1290246

jak jesteś z Wawy to mogę ci to podłączyć.
_________________
Indywidualny Serwis Motocykli, Roty 62, Warszawa, tel: 510-749-768, www.ismserwis.pl / www.czesciaprilia.pl / www.czescikymco.pl / www.czescipiaggio.pl
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11