Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-09-12, 19:54
A dlaczego tak ma być czym się różni rsv o capo ten sam silnik.
Ja miałem oryginalny zestaw i tak było założone czyli tak jak w rsv i nawet tak mam ślizgacze wyślizgane,próbowałem założyć odwrotnie czyli tak jak powinno być to łańcuch nie siadał w ten wyślizgany ślizgacz.
Ciekawe co teraz czy kupić ślizgacze nowe i wtedy założyć tak jak ma być czy na tych starych odwrócić?
B3stia
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 270 Skąd: Leszno
Wysłany: 2012-09-12, 21:54
Jest to zależne od szerokości tylnej opony , Capo ma najwęższą ze wszystkich.
Wiem że temat już był ale wymieniam napęd i już gubię się w tych łańcuchach...
W grę wchodzi DID.
Pytanie tylko czy kupić O-ringowy, X-ringowy czy zainwestować w ten X-ringowy hiper wzmocniony (ZVMX)??
Rozumiem że z montażem zębatki 16 zębów z przodu nie ma problemu?
Czy ktoś wie jakie łańcuchy były montowane fabrycznie?? Nie czasem RK??
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Ostatnio zmieniony przez Capo 2012-11-25, 22:09, w całości zmieniany 1 raz
Wróć... Pomyłka... 17z przód i 45z tył
Chetnie zamontowałbym nawet coś szybszego żeby kapo mniej paliło,ale chyba innej opcji nie ma...
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-11-25, 11:49
W przypadku łańcucha DID do Caponorda zalecany jest ZVMX ( zastąpił on ZVM2 którego prawdopodobnie Kamil miał na myśli ) czyli wzmocniony x ringowy. DID wycofał rok temu z oferty łańcuchy o ringowe, w przypadku motocykli enduro i cross wprowadzili serię ER bez o ringową, uszczelnienie zastąpiono na zasadzie specjalnego stopu metali. Powstała powłoka odporna na ścieranie. I to tyle w temacie łańcuchowa
Nie pali jakos przesadnie - 6,5l -7,0l w normalnych warunkach w Polsce przy wyprzedzaniu i zejdzie nawet do 5,5l przy równomiernej jeździe
Dzięki Panowie, zawsze można tutaj liczyć na fachową pomoc
aprilia napisał/a:
standard to 17/45z, ale ja jak następnym razem będę zmieniał napęd to założę z tyłu 44z
Kamil a masz jakąs propozycję na ta zębatkę 44z?? Długośc łańcucha pozostanie bez zmien przy 17+44z??
Jestem troche zielony w temacie napędów bo przez kilka poprzednich lat jeździłem Hondzią z kardanem (kardan to poprostu rewelka w turystyku)...
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-11-25, 15:27
Na pewno będę dopiero szukał zębatki 44z lub jak nie znajdę to przerobię jakąś 4z 525 żeby pasowała do capo.
Długość łańcucha się skróci bo 1 ząb to 1 ogniwo mniej,więc łańcuch też skrócę.Robiłem taką modyfikację w pegaso oryginalnie ma 46 zębów ja dałem 45z i skróciłem o 1 ogniwo łańcuch.
Co do łańcucha to ja wolę łańcuch niż kardan, jest na co popatrzeć jest co wymienić co jakiś czas.
A kardan np. w bmw to porażka co chwilę łożysko siada.
Nie pali jakos przesadnie - 6,5l -7,0l w normalnych warunkach w Polsce przy wyprzedzaniu i zejdzie nawet do 5,5l przy równomiernej jeździe
Wiadomo, że to zależy od tego jak lubisz jeździć. .. Nie jest to przesadnie dużo ale mogło by być mniej.. A czy mapę zapłonową mu zmieniałeś może, czy jeździsz na fabrycznej?
Ja odnotowałem spadek spalania o ok 0.5l lub troszke więcej jak zmieniłem 16 na 17 zębów i około 1.5l jak zmieniłem mapę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum