Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wymiana napędu
Autor Wiadomość
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2012-11-27, 12:45   

Wilk stepowy napisał/a:
Wiadomo, że to zależy od tego jak lubisz jeździć. .. Nie jest to przesadnie dużo ale mogło by być mniej.. A czy mapę zapłonową mu zmieniałeś może, czy jeździsz na fabrycznej?

Ja odnotowałem spadek spalania o ok 0.5l lub troszke więcej jak zmieniłem 16 na 17 zębów i około 1.5l jak zmieniłem mapę.


Jeśli nikt nic nie grzebał przede mną to jeżdzę z oryginalną mapą.
Z tego co piszesz widze ze warto zainteresowac sie tematem zmiany map.
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-11-27, 13:27   

Pewnie że warto :-)
 
   
vtec 


Wiek: 38
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 364
Wysłany: 2012-11-27, 14:18   

Karpik, jak zgłębisz temat to podjadę z moim capo :) Temat o wgrywanu map przeczytałem , jednak brzmi on jak czarna magia :)
 
   
Wilk stepowy 

Wiek: 41
Dołączył: 25 Wrz 2009
Posty: 1229
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-11-27, 15:09   

Ja opisałem akurat mój przypadek, nie koniecznie inny Capo zareaguje równie pomyślnie.
Ja po prostu miałem złe ustawienia i nieprawidłową mapę... Motocykl nigdy nie spalił mniej jak 6.6.

Teraz nie pamiętam żebym przekroczył 6...
_________________
Caponord 2003
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2012-11-27, 19:14   

Jaka tam czarna magia, kupujesz kabelek ściągasz tuneecu i już wgrywasz mapę i jak nie masz sondy to ustawiasz na analizatorze spalin.
 
   
Karpik 
Capofan


Wiek: 39
Dołączył: 05 Gru 2011
Posty: 673
Skąd: Bydgoszcz/Poznań
Wysłany: 2013-01-12, 11:19   

Wymieniam napęd i przy okazji chciałem wymienić slizgacze bo są juz trochę wyjechane...
Wymieniał ktoś?
Gdzie można to ustrojstwo kupić albo od czego pasuje?
Czy ślizgacz który jest na wahaczu - nr 18

da się wymienić przy zdjetym napędzie, ale bez zdejmowania całego whacza? Jeszcze nie próbowałem wyjąć starego,ale po oględzinach mam pewne wątpliwości czy da się to zrobic.
_________________
Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
 
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-01-12, 12:09   

Powinno się dać wymienić, ile masz przebiegu że ci ślizgacze się wytarły?
Nigdzie nie dostaniesz raczej tylko oryginał.

Ja bym sobie dupy nie zawracał tymi ślizgaczami one się tak szybko nie zużywaja ;-) :lol:
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 12:32   

Ślizg tak jak Kami napisał tylko z oryginału dostaniesz, najprawdopodobniej do wymiany musisz zdjąć wahacz a jest to trochę upierdliwe :-) Pamiętaj o dolnym ślizgaczu, jego też warto sprawdzić i ewentualnie wymienić.
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-01-12, 13:30   

Akurat w capo jest ot jeden ślizgacz połączony z drugim dolnym, czyli kupujesz całość.
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 13:44   

Kamil, w Capo masz górny ślizg na wahaczu o numerze AP8144168 oraz w zależności od rocznika dolny ślizg AP8144610 lub rolka której obecnie się nie kupi ponieważ zastąpili ją normalnym ślizgiem. U ciebie jest rolka za pewne z uwagi na rocznik. ;-)
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-01-12, 19:08   

Chyba się nie zgodzę, na wahaczu masz ślizg z góry i od dołu przy wahaczu w każdym capo i jeszcze rolkę.Tobie chodziło pewnie o to czy na dole zamiast rolki był ślizg ale w capo nigdy tak nie było.

Przy małym obciążeniu łańcuch chodzi po górnym ślizgu i na dole ślizga się po rolce natomiast przy pełnym obciążeniu łąńcuch na dole nie ślizga się po rolce tyko po ślizgu bo łańcuch idzie wyżej i tak ślizgałby się po wahaczu.

Jedynie w raidzie nie ma chyba dolnej rolki tylko jest ślizg przy zębatce tylnej zamocowany do wahacza.
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 20:02   

Capo jak każdy inny motocykl ma normalny ślizg wahacza który chroni górę i dół wahacza ale jeszcze jest dolna rolka którą zastąpili ślizgiem , zobacz na linku nr. 23

http://www.ultimateparts....ine-OEM&i=18537

o to mi chodzi :-)
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-01-12, 20:29   

Ale gwoździa mi dałeś, piszą że w 2001,2002 i 2003 to wytłumacz jak to jest, ja jeszcze nie widziałem capo z czymś takim na dole :-/
 
   
jagiel 
Rally Raid 2003


Wiek: 39
Dołączył: 21 Sie 2011
Posty: 1155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 20:32   

bo się nie przyglądałeś nowszym kapciom aż tak wnikliwie , na cholerę gapić się na dolny ślizg tak bez powodu :-D

[ Dodano: 2013-01-12, 20:33 ]
do 2004 roku jest rolka
 
   
aprilia 
Kamil


Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1241
Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-01-12, 20:38   

Sprawdzę to przy najbliższej okazji, ale faktycznie ta rolka szybko się wyrabia więc ma to swoje wytłumaczenie, zastosuję też ślizgacz :lol:
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11