Wiadomo, że to zależy od tego jak lubisz jeździć. .. Nie jest to przesadnie dużo ale mogło by być mniej.. A czy mapę zapłonową mu zmieniałeś może, czy jeździsz na fabrycznej?
Ja odnotowałem spadek spalania o ok 0.5l lub troszke więcej jak zmieniłem 16 na 17 zębów i około 1.5l jak zmieniłem mapę.
Jeśli nikt nic nie grzebał przede mną to jeżdzę z oryginalną mapą.
Z tego co piszesz widze ze warto zainteresowac sie tematem zmiany map.
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Ja opisałem akurat mój przypadek, nie koniecznie inny Capo zareaguje równie pomyślnie.
Ja po prostu miałem złe ustawienia i nieprawidłową mapę... Motocykl nigdy nie spalił mniej jak 6.6.
Wymieniam napęd i przy okazji chciałem wymienić slizgacze bo są juz trochę wyjechane...
Wymieniał ktoś?
Gdzie można to ustrojstwo kupić albo od czego pasuje?
Czy ślizgacz który jest na wahaczu - nr 18
da się wymienić przy zdjetym napędzie, ale bez zdejmowania całego whacza? Jeszcze nie próbowałem wyjąć starego,ale po oględzinach mam pewne wątpliwości czy da się to zrobic.
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 12:32
Ślizg tak jak Kami napisał tylko z oryginału dostaniesz, najprawdopodobniej do wymiany musisz zdjąć wahacz a jest to trochę upierdliwe Pamiętaj o dolnym ślizgaczu, jego też warto sprawdzić i ewentualnie wymienić.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 13:44
Kamil, w Capo masz górny ślizg na wahaczu o numerze AP8144168 oraz w zależności od rocznika dolny ślizg AP8144610 lub rolka której obecnie się nie kupi ponieważ zastąpili ją normalnym ślizgiem. U ciebie jest rolka za pewne z uwagi na rocznik.
Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-01-12, 19:08
Chyba się nie zgodzę, na wahaczu masz ślizg z góry i od dołu przy wahaczu w każdym capo i jeszcze rolkę.Tobie chodziło pewnie o to czy na dole zamiast rolki był ślizg ale w capo nigdy tak nie było.
Przy małym obciążeniu łańcuch chodzi po górnym ślizgu i na dole ślizga się po rolce natomiast przy pełnym obciążeniu łąńcuch na dole nie ślizga się po rolce tyko po ślizgu bo łańcuch idzie wyżej i tak ślizgałby się po wahaczu.
Jedynie w raidzie nie ma chyba dolnej rolki tylko jest ślizg przy zębatce tylnej zamocowany do wahacza.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-12, 20:02
Capo jak każdy inny motocykl ma normalny ślizg wahacza który chroni górę i dół wahacza ale jeszcze jest dolna rolka którą zastąpili ślizgiem , zobacz na linku nr. 23
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum