jaras
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 63 Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 359 Skąd: Garwolin
Wysłany: 2013-08-10, 14:34
jestem właśnie świeżo po wymianie napędu- jak najbardziej polecam Motołańcuchy- tym bardziej ,że to mój kumpel (też motonita-podróżnik)- możecie się powoływać na znajomość (!) ze mną- jest szansa na rabacik:)
a tak poza tym- przy wymianie mojego napędu okazało się, ze miałem założone zębatki 17/47- a założyłem 16/47...w przypadku przedniej, to wiem że taka ma być w RR, ale nic nie wiem jaka powinna być tylna w RR?-w jeździe (zrobiłem 1500km) nie widzę specjalnie różnicy więc?
pzdr
[ Dodano: 2013-08-10, 14:35 ]
wow!- mała poprawaka- teraz mam tylną 45 zębów, a nie jak napisałem 47...taka mała aszibka:):)
_________________ N 51*52'57,12"
E 21*41'15,90"
KTM 1190 Adventure
Volvo XC70 CrossCountry
Wiek: 33 Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 1241 Skąd: Lubaczów/Rzeszów
Wysłany: 2013-08-10, 15:53
Słuchaj jak nie masz kasy to bierz najtańsze co jest.A jak masz to wydaj tą kasę i kup najlepszy.
Nie kupuj pośrednich bo to nic nie da, tak jak mówię najtańszy albo najlepszy
Jaras oryginalnie powinna być w rr 16/45 ty miałeś 17/47 więc prawie to samo, w zwykłym capo 17/45.
Może i można, ale firma naprawdę sprawdzona przez wielu i godna polecenia!
Ceny na stronie są wyjściowe, po negocjacjach kupiłem u nich napęd taniej niż na alledrogo lub innych nibysklepach
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 49 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 96 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-23, 15:15
jagiel napisał/a:
1 fota to RSV, Falco itd, druga Capo czyli montujesz zawsze wypustką do zewnątrz
Witam. nadszedł czas i u mnie na wymiane napedu. przednią zębatke miałem założoną właśnie tak jak pisze Jagiej i jak pokazano na zdjeciach. Po zdjęciu tej zębatki jest wytarta właśnie od strony silnika a tylna od zewnątrz. Wygląda na to, ze łańcuch nie szedł w jednej lini i zastanawiam sie jak ową zębatke założyć (wypustką na zewnątrz , tak jak była czy wypustką do silnika, teorytycznie łańcuch wtedy powinien isc w jednej lini) poniżej zdjęcia zębatki.
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-23, 19:49
wypustką do zewnątrz, najlepiej to sprawdzisz jak założysz zębatkę i spojrzysz od tyłu ( od wahacza w stronę zębatki ) czy ślizg na wahaczu pokrywa się z zębatką, wówczas rozwieje to twoje wątpliwości
a to że łańcuch nierówno się przycierał to znaczy że i koło miałeś tak ustawione.. , z resztą to nie szwajcarski zegarek tutaj jest inna tolerancja
Wiek: 49 Dołączył: 31 Mar 2012 Posty: 96 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2014-03-23, 19:58
OK, we wtorek ma przyjsc nowy napęd, jutro postaram sie też znalesc nowe simeringi które sie znajduje na osi tylnej (moje sa do niczego) i co dziwne miałem os założoną odwrotnie czyli nakrętke miałem od strony tarczy hamulcowej
Mam takie pytanie.
Ile km robicie na napędzie?
Najlepiej informacje na temat DID ZVM-X
Czytałem forum i ŚP. Kamil pisał, że przejechał 30tkm i napęd był jeszcze ok.
Mi wydaje się to nierealne...
Dzisiaj sprawdziłem i mój napęd ma przejechane 17tkm i choć naciągu jeszcze jest całe multum to jest na tyle nierówno wyciągnięty, że nadaje się tylko do śmietnika...
Raz jest naciągnięty jak struna a za chwilę lata jak guma od gaci...
Zaznaczę przy tym, że nie pałuję mojego Capotka...
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
Wiek: 39 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 1155 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-08, 23:02
w motocyklach z silnikiem w układzie V tak jak kapiszon, na napędzie wzmocnionym czyli VX2 zrobisz ok 25tys , pod warunkiem że dbasz tj. czyścisz i smarujesz itd ...
Natomiast, rzecz istotna to zębatki, powszechnie wszyscy kupują zębatki firmy Sunstar bo znajomi takie mają, znajomi znajomych też i ogólnie każdy ma telefon Iphone bo jest zajebisty z najzajebistrzych prawda jest taka ,że aktualnie Sunstar to kupa produkowana w chinach. Często montuje to na serwisie bo klienci chcą, bo jest szybciej i taniej... on co najmniej dwóch lat zaobserwowałem ,że zestawy na tych zębatkach są nierównomiernie rozciągnięte od nowości i to jest główny powód przedwczesnego zużywania się napędu w motocyklu. Pasowanie zębatek jest po prostu inne , zrobione niechlujnie i od efekt taki a nie inny.
Witam odgrzewam kotleta jako że chyba trzeba będzie mi zmienić napęd
przez ostatnie 1,5k km podciągałem 2x( jakieś 500km w deszczu z czego 200 bez smarowania bo skończył się olej w olejarce)teraz jakoś tak mi się wydaje że jest nierówno wyciągnięty w jednym miejscu trochę większy luz w związku z zał foto Panowie czy już wymieniać czy mogę jeszcze parę ( 1,5-2k km) nawinąć, tak naprawdę tylko łańcuch wie ile przejechał... historię(przynajmniej to co przedstawił mi poprzedni właściciel) znam od przebiegu 42k km a teraz ma jakieś 66k kmi łańcuch był niewymieniany firma EK 525 MVXZ.
Pytanie : zębatki nie od sunstar-a to jakie?? oprócz "sławetnego" DID-a czy warto się pchać w inne firmy? co polecacie??? nadmienię że moto nie będzie dłużej u mnie jak 10-15k km....niestety będzie szykować zmiana ale z drugiej strony nie chce się ładować w jakieś plastelinowe łańcuszki, skąd ta dziwne pytania...a bo to moje pierwsze i ostatnie moto z łańcuchem i nie mam "obycia" z tym napędem. Dodam że zębatki całkiem "zdrowo wyglądają" ale jak trza wymienić to ok
Pozdrawiam
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Myślę że po takim przebiegu pora wymienić napęd, ale nic się nie stanie jak jeszcze parę km zrobisz.
U mnie łańcuch był nierówno wyciągnięty i szarpał konkretnie (to się czuje) a jeszcze i tak z konieczności chyba z 1,5tkm zrobiłem przed wymianą.
Ważne żeby nie był tak luźny że może spaść, albo tak napięty że rozwali łożysko na wale lub coś innego. Trzeba ustawić naciąg w jakimś tam średnim położeniu i tyle.
Na Twoim miejscu mimo wszystko kupiłbym DID ZVMX + jakieś zębatki (nawet i sunstury).
Za 550zł spokojnie kupisz komplet i z całą pewnością przelecisz na tym te zakładane 15 tysięcy km.
_________________ Odważni nie żyją wiecznie, lecz ostrożni nie żyją wcale...
Życie liczy się w kilometrach
>>> www.MOTOmostowcy.pl <<<
>>> www.motokm.pl <<<
sylworado, hejka spróbuj to jakoś inaczej udostępnić bo można zlookać tylko będąc zalogowanym w GuGle.... nie miałem doświadczeniaz tym napędem ale z tego co czytałem/słyszałem ludzie którzy mieli w/w napędy doświadczenia mieli krótkie
PS a te grzane manetki to jakiej f-my bo powiem że mnie zaintrygowały
_________________ Chińskie przysłowie mówi:
"Jeśli chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się. Jeśli chcesz przez całe życie być szczęśliwy - załóż sobie ogród." dodam... żeby mieć gdzie pić
Mój Kapeć ma od maja taki łańcuch ( złoty, ponoć najmocniejszy) . Pierwsze naciąganie było po 8 tyś km , teraz ma 14 tyś i chyba znowu delikatnie naciągnę. Od początku smarowaniem zajmuje się scootoiler + hipol w środku. Jazda z gatunku turystycznych ale po czarnym, załadowany ale bez plecaka i raczej spokojnie, 100-140 kmh, żeby jeszcze w czasie jazdy kawałek świata zobaczyć :)
Tak więc na dzień dzisiejszy złego słowa nie mogę powiedzieć o tym łańcuchu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum