Witam i cieszę się, że powstało forum poświęcone jednemu z najlepszych motocykli w klasie turystyczne-enduro. Mam nadzieję, że z czasem liczba użytkowników istotnie wzrośnie, bo wbrew pozorom, tych motocykli jest trochę w Polsce. Ja swojego przywiozłem w grudniu 2007 z Frankfurtu/Oder i od tamtego czasu zrobiłem kilka tyś. km bez większych niespodzianek (jedna guma i poluzowane klemy z aku, to wszystko co mnie spotkało). Motocykl jest w wersji stock oprócz modyfikacji układu paliwowego, którą zrobiłem podobnie do tego: http://caporider.com/FuelLine.shtml Radzę zwrócić na to uwagę, bo inaczej wasze Aprilki mogą wyglądać tak: http://www.apriliaforum.c...l+line+caponord (problem dotyczy zarówno Futury jak i Capo).
witam serdecznie :)
Kiedyś miałem zamiar dokonać tej modyfikacji którą opisuje caporider ale niestety nie udało mi się w Polsce dostać tych konektorów.
Powiedz mi gdzie swoje kupiłeś?
Gość
Wysłany: 2008-08-17, 14:52
Capo napisał/a:
witam serdecznie :)
Kiedyś miałem zamiar dkonać tej modyfikacji którą opisuje caporider ale niestety nie udało mi się w Polsce dostać tych konektorów.
Powiedz mi gdzie swoje kupiłeś?
Konektory kupiłem w AF1 Racing http://www.af1racing.com/...idproduct=3007. Do tego potrzebny jest jeszcze przewód paliwowy odporny na wysokie ciśnienie, najlepiej zgodny z normą SAE J30R9 lub lepszy. Oczywiście jak to zwykle bywa, przewody takie są nie do dostanie, przynajmniej w okolicach Katowic, dlatego kupiłem przewód GoodYear na eBay w cenie 5 usd za 1 stopę.
a jak długo czekałeś na przesyłkę ze stanów i ile Cię ona kosztowała?
Poczekam do zimy na modyfikacje może ktoś jeszcze będzie chętny to się wtedy hurtowe zamówienie zrobi :)
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 22 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-08-17, 18:47
Przesyłka idzie 7-10 dni. Ja za nią zapłaciłem 237,67 (dolar był po 2,25). Niestety, jeżeli będziesz miał pecha tu Urząd Celny dodatkowo naliczy cło 7% i vat 22%, które będziesz musiał zapłacić listonoszowi przy odbiorze.
Dodatkowo konektory myslę że będzie można zakupić tu:
http://www.colder.com/Sea...oth&xsq=LC22006
z tego co widzę mają przedstawicielstwo w Niemczech więc i przesyłka będzie tańsza :)
Witam kolejnego miłośnika Caponorda :) No i bardzo fajnie, że ze śląska ;)
Co do tej modyfikacji, to trzeba będzie zastanowić się nad tym zimą :)
O dziwo te szybkozłączki wyglądają zaskakująco podobnie do tych stosowanych w układach pneumatycznych w maszynach przemysłowych.
Używam u siebie czegoś takiego w pracy.
Przewody odporne na wysokie ciśnienia i do tego zbrojone również mam o różnych srednicach. Czy wytrzymałość 20bar wystarczy ?? :)
Rolka 130 zl za 10 metrów :)
Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 16 Sie 2008 Posty: 22 Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-08-18, 08:06
Wicher napisał/a:
Witam kolejnego miłośnika Caponorda :) No i bardzo fajnie, że ze śląska ;)
Co do tej modyfikacji, to trzeba będzie zastanowić się nad tym zimą :)
O dziwo te szybkozłączki wyglądają zaskakująco podobnie do tych stosowanych w układach pneumatycznych w maszynach przemysłowych.
Używam u siebie czegoś takiego w pracy.
Przewody odporne na wysokie ciśnienia i do tego zbrojone również mam o różnych srednicach. Czy wytrzymałość 20bar wystarczy ?? :)
Rolka 130 zl za 10 metrów :)
Jeżeli tylko te przewody nadają się do benzyny z domieszką alkoholu to z pewnością wytrzymają. Norma SAE J30R9 zakłada robocze ciśnienie 100PSI. Zgodnie z instrukcją, w naszych Aprilkach ciśnienie wynosi 65,2 PSI (jakieś 4,8bar) więc Twoje przewody mają "trochę" zapasu.
Wicher [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-18, 16:33
Są to przewody paliwowe EDIS, zbrojone. Różne średnice wewnętrze. Ścianka dosyć gruba, nie mierzyłem, ale na oko coś około 2-3mm na bank :)
Takie szybkozłączki i krućce można kupić w sklepie z akcesoriami pneumatycznymi, albo w firmie która zaciska przewody na krućce, np. do wózkow widłowych.
Sklep z pneumatyką jest w Katowicach na ulicy Porcelanowej 10, w kompleksie ATAL.
Witam .
Tak ta modernizacja jest konieczna ! Moje CAPO zaczęło płonąć na skrzyżowaniu , kierowcy się zatrzymywali i pomagali gasić ( 6 gaśnic ), tylko te gaśnice samochodowe to tylko nabijają kabzę jakiemuś producentowi , do gaszenia pożaru się nie nadają . Zdjęcia po spaleniu i po remoncie mojego „pędzącego ognika” .
Cześć .
Tak , miałem fart i znalazłem coś na części . Tak się zastanawiałem , dlaczego na wyświetlaczu pojawił mi się napis EFI35 - po przeczytaniu strony już wiem .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum