Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Capo
2008-09-04, 16:28
Pękające szybkozłaczki.
Autor Wiadomość
alexbill 
alexbill

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-08-16, 15:05   Pękające szybkozłaczki.

Witam i cieszę się, że powstało forum poświęcone jednemu z najlepszych motocykli w klasie turystyczne-enduro. Mam nadzieję, że z czasem liczba użytkowników istotnie wzrośnie, bo wbrew pozorom, tych motocykli jest trochę w Polsce. Ja swojego przywiozłem w grudniu 2007 z Frankfurtu/Oder i od tamtego czasu zrobiłem kilka tyś. km bez większych niespodzianek (jedna guma i poluzowane klemy z aku, to wszystko co mnie spotkało). Motocykl jest w wersji stock oprócz modyfikacji układu paliwowego, którą zrobiłem podobnie do tego: http://caporider.com/FuelLine.shtml Radzę zwrócić na to uwagę, bo inaczej wasze Aprilki mogą wyglądać tak: http://www.apriliaforum.c...l+line+caponord (problem dotyczy zarówno Futury jak i Capo).

Oto kilka zdjęć mojej Capo:

Tak wyglądałe w komisie, zanim ją kupiłem:







A tak podczas wycieczki przez Wysokie Tatry



 
   
Gregum

Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-08-16, 18:33   

Witam, witam...
szkoda, coś się zdjątka nie pokazują...
Dzięki za zwrócenie uwagi na konektor
układu paliwowego - muszę sprawdzić:)

pzdr
/znad morza - czemu większość z Was
mieszka na południu kraju.../
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-16, 20:54   

witam serdecznie :)
Kiedyś miałem zamiar dokonać tej modyfikacji którą opisuje caporider ale niestety nie udało mi się w Polsce dostać tych konektorów.
Powiedz mi gdzie swoje kupiłeś?
 
 
   
Gość

Wysłany: 2008-08-17, 15:52   

Capo napisał/a:
witam serdecznie :)
Kiedyś miałem zamiar dkonać tej modyfikacji którą opisuje caporider ale niestety nie udało mi się w Polsce dostać tych konektorów.
Powiedz mi gdzie swoje kupiłeś?


Konektory kupiłem w AF1 Racing http://www.af1racing.com/...idproduct=3007. Do tego potrzebny jest jeszcze przewód paliwowy odporny na wysokie ciśnienie, najlepiej zgodny z normą SAE J30R9 lub lepszy. Oczywiście jak to zwykle bywa, przewody takie są nie do dostanie, przynajmniej w okolicach Katowic, dlatego kupiłem przewód GoodYear na eBay w cenie 5 usd za 1 stopę.
 
   
alexbill 
alexbill

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-08-17, 15:54   

Ups..., zapomniałem się zalogować :oops:
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-17, 17:46   

a jak długo czekałeś na przesyłkę ze stanów i ile Cię ona kosztowała?
Poczekam do zimy na modyfikacje może ktoś jeszcze będzie chętny to się wtedy hurtowe zamówienie zrobi :)
 
 
   
alexbill 
alexbill

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-08-17, 19:47   

Przesyłka idzie 7-10 dni. Ja za nią zapłaciłem 237,67 (dolar był po 2,25). Niestety, jeżeli będziesz miał pecha tu Urząd Celny dodatkowo naliczy cło 7% i vat 22%, które będziesz musiał zapłacić listonoszowi przy odbiorze.
 
   
Capo 
Administrator
Capo 2002, FJR 1300


Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 818
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-08-17, 21:28   

Znalazłem na ar1racing cały przewód paliwowy.
http://www.af1racing.com/...?idproduct=6113

Dodatkowo konektory myslę że będzie można zakupić tu:
http://www.colder.com/Sea...oth&xsq=LC22006
z tego co widzę mają przedstawicielstwo w Niemczech więc i przesyłka będzie tańsza :)

Znalazłem jeszcze na forum adres pewnej firmy która wykonuje przewody:
http://www.apriliaforum.c...light=FUEL+LINE

Konektory które można nabyć w UK:
http://www.apriliaforum.c...light=FUEL+LINE

dobra na razie tyle :)
 
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-17, 22:01   

Witam kolejnego miłośnika Caponorda :) No i bardzo fajnie, że ze śląska ;)

Co do tej modyfikacji, to trzeba będzie zastanowić się nad tym zimą :)

O dziwo te szybkozłączki wyglądają zaskakująco podobnie do tych stosowanych w układach pneumatycznych w maszynach przemysłowych.
Używam u siebie czegoś takiego w pracy.
Przewody odporne na wysokie ciśnienia i do tego zbrojone również mam o różnych srednicach. Czy wytrzymałość 20bar wystarczy ?? :)
Rolka 130 zl za 10 metrów :)
 
   
alexbill 
alexbill

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 16 Sie 2008
Posty: 22
Skąd: Katowice
Wysłany: 2008-08-18, 09:06   

Wicher napisał/a:
Witam kolejnego miłośnika Caponorda :) No i bardzo fajnie, że ze śląska ;)

Co do tej modyfikacji, to trzeba będzie zastanowić się nad tym zimą :)

O dziwo te szybkozłączki wyglądają zaskakująco podobnie do tych stosowanych w układach pneumatycznych w maszynach przemysłowych.
Używam u siebie czegoś takiego w pracy.
Przewody odporne na wysokie ciśnienia i do tego zbrojone również mam o różnych srednicach. Czy wytrzymałość 20bar wystarczy ?? :)
Rolka 130 zl za 10 metrów :)


Jeżeli tylko te przewody nadają się do benzyny z domieszką alkoholu to z pewnością wytrzymają. Norma SAE J30R9 zakłada robocze ciśnienie 100PSI. Zgodnie z instrukcją, w naszych Aprilkach ciśnienie wynosi 65,2 PSI (jakieś 4,8bar) więc Twoje przewody mają "trochę" zapasu.
 
   
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-18, 17:33   

Są to przewody paliwowe EDIS, zbrojone. Różne średnice wewnętrze. Ścianka dosyć gruba, nie mierzyłem, ale na oko coś około 2-3mm na bank :)
Takie szybkozłączki i krućce można kupić w sklepie z akcesoriami pneumatycznymi, albo w firmie która zaciska przewody na krućce, np. do wózkow widłowych.

Sklep z pneumatyką jest w Katowicach na ulicy Porcelanowej 10, w kompleksie ATAL.
 
   
Gregum

Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-08-21, 18:38   

Super...
proponuję przenieść wątek do technicznego...

dzięki
 
   
pumex 

Wiek: 51
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-10-12, 19:37   

Witam .
Tak ta modernizacja jest konieczna ! Moje CAPO zaczęło płonąć na skrzyżowaniu , kierowcy się zatrzymywali i pomagali gasić ( 6 gaśnic ), tylko te gaśnice samochodowe to tylko nabijają kabzę jakiemuś producentowi , do gaszenia pożaru się nie nadają . Zdjęcia po spaleniu i po remoncie mojego „pędzącego ognika” . :mrgreen:

100_2093.jpg
pędzący ognik
Plik ściągnięto 53 raz(y) 37,24 KB

11.jpg
nie jest tak źle
Plik ściągnięto 52 raz(y) 53,69 KB

 
   
Gregum

Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 66
  Wysłany: 2008-10-12, 22:08   

Witaj
dobrze rozumiem że po spaleniu masz teraz "drugie życie" Capki???

Miło słyszeć, choć jeden Capomaniak nie jest "też" z południowej Polski...
Do Gdyni niedaleko, na wiosnę pewnie spotkanie w trasie nieuniknione 8-)

zdrówka!
_________________

 
   
pumex 

Wiek: 51
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2008-10-13, 09:09   

Cześć .
Tak , miałem fart i znalazłem coś na części :-D . Tak się zastanawiałem , dlaczego na wyświetlaczu pojawił mi się napis EFI35 :roll: - po przeczytaniu strony już wiem . 8-)
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 14