Strona główna
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •   Statystyki  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

Poprzedni temat :: Następny temat
Stopione złączki
Autor Wiadomość
Wicher
[Usunięty]

Wysłany: 2017-05-16, 22:58   

No gruba sprawa, widać finezję w wykonaniu :)
Mam nadzieję, ze coś dolutujesz do tych krótkich przewodów, bo inaczej tak jak pisał elefant, ten patent może szybko dać o sobie znać.
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-05-16, 23:39   

Mondi mam nadzieję że masz duże kufry, bo ewidentnie potrzebujesz duuuuuużo miejsca na kilka gaśnic
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
mr_soze 
Tiger 1200


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2014
Posty: 296
Wysłany: 2017-05-16, 23:51   

RESPIRATOR napisał/a:
Mondi mam nadzieję że masz duże kufry, bo ewidentnie potrzebujesz duuuuuużo miejsca na kilka gaśnic

Dokładnie ten sam scenariusz mi się zaświecił w głowie po zobaczeniu tych zdjęć:D
 
   
janciovodnik 

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 3152
Wysłany: 2017-05-17, 00:03   

Mondi napisał/a:
Rozkopałem czyjeś wypociny i zauważyłem, że kabelek wyskoczył z kostki.

Panie, kto Panu to tak ładnie spier...lił :P
Mondi ogarniaj sprawę bo OSP nie zdąży przyjechać ;)
 
   
KKK 
Krzysiek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 44
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 787
Skąd: Ustroń
Wysłany: 2017-05-17, 02:24   

Nic nie kombinować ,wypier.....ić regler do kosza ew.zostawić dla potomnych że takie partyzantki nie mogą mieć miejsca.
Nowy regler należy najlepiej zlutować.
_________________
B2,V8,R5
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-05-17, 06:36   

Pany, fajnie jedziecie z tą strażą ;-) . Dziś się za to biorę. Będzie lutowanie, tylko nie rozumiem dlaczego mam regler wyrzucać jeśli wszystko będzie dobrze polutowane?
Tak nawiasem mówiąc nie wygląda na to żeby tam się cokolwiek grzało choć nie podlega dyskusji, że patent wołający o pomstę do nieba. :shock:
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
elefant 
trąba zawsze do góry


Wiek: 48
Dołączył: 26 Kwi 2015
Posty: 559
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2017-05-17, 07:10   

Mondi napisał/a:
Będzie lutowanie, tylko nie rozumiem dlaczego mam regler wyrzucać jeśli wszystko będzie dobrze polutowane?


Mondi - pytasz to jest odpowiedź (nawet kilka), a zrobisz jak chcesz.Powodzenia
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-05-17, 07:11   

Grzać się nie będzie, bo przez kostkę jest dobre połączenie.
Gdybyś jeszcze miał zarobione końcówki i dobrą kostkę to ja nie widzę problemu.
Jedyny problem może powstać przy kontakcie z wodą.
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-05-17, 07:41   

skvrnsk napisał/a:
Jedyny problem może powstać przy kontakcie z wodą.

Postaram się to dobrze zabezpieczyć.

... A jeśli chodzi o porady, to jestem wdzięczny za nie. Dzięki
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 68
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 583
Skąd: Piła
Wysłany: 2017-05-17, 07:41   

Kostka nie jest dobrym środkiem na połączenia, a szczególnie poddawana ciągłym wstrząsom i wibracjom! O wiele lepsze są w przypadku przewodu z wieloma pojedynczymi drucikami (linka) połączenia zaciskane specjalnymi szczypcami. Lutowanie także wymaga znajomości tematu, gdyż skuteczne jest wówczas, gdy wszystkie żyły przewodu są dokładnie pobielone i spojone nieprzegrzanym lutowiem. Wbrew potocznym opiniom, zwykłe miękkie lutowanie jest sztuką. Niejednorodność obwodów elektrycznych zawsze rodzi szkodliwą rezystancję i jest źródłem zagrożeń termicznych, o skuteczności połączenia nie mówiąc.

Znam się na tym, bo mam tytuł Jego Fluorescencji Mistrza Stosowanych Nauk Technicznych! Ktoś podskoczy? :mrgreen:
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
skvrnsk
[Usunięty]

Wysłany: 2017-05-17, 08:03   

Nie widzę problemu, jesli byłoby to profesjonalnie zrobione na dobrej kostce. Nadal jednak pozostaje problem odporności na wilgoć. Ja polutowałem, bo szkoda mi było kasy na Metripacka.
 
   
RESPIRATOR 
Jacek


Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 51
Dołączył: 03 Paź 2013
Posty: 1573
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-05-17, 08:49   

Wojtaq napisał/a:


Znam się na tym, bo mam tytuł Jego Fluorescencji Mistrza Stosowanych Nauk Technicznych! Ktoś podskoczy? :mrgreen:

Ja mam doktorat z Niepowszechnej Mniemanologi Stosowanej i takich jak Ty wciągam lewom dziurkom nosowom :-P :mrgreen:
_________________
chodzi o to żeby wpadać w błoto / morda w błocie .... świat w kolorach
 
 
   
Mondi 
Krzysztof


Wiek: 53
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 570
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2017-05-17, 09:46   

Ja pierdziele, może ja to oddam w jakieś mądrzejsze ręce? Jak tak czytam Wasze doktoranckie wywody to mam stracha podchodzić z lutownicą do mojego Capo :shock:
_________________
Aprilia caponord etv 1000 - teraz i na zawsze... ;p
Yamaha dragstar xvs 125 - ale to już przeszłość ;)
 
   
Wojtaq 
*


Wiek: 68
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 583
Skąd: Piła
Wysłany: 2017-05-17, 10:52   

Mondi napisał/a:
Ja pierdziele, może ja to oddam w jakieś mądrzejsze ręce? (...)

Dobra decyzja! Czasami korzystam z lotniska w Pyrzowicach, więc po drodze wpadnę do TG i ustalimy co i jak :mrgreen: Tymczasem mam w prezencie wyśmienity tinol dla Ciebie do odebrania na Kaszubach!
_________________
Być narodowi użytecznym - jak Staszic!
 
   
fakir 
Sławek

Ile cylindrów ma Caponord: 2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 724
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 2017-05-17, 10:55   

Wojtaq napisał/a:
Mondi napisał/a:
Ja pierdziele, może ja to oddam w jakieś mądrzejsze ręce? (...)

Tymczasem mam w prezencie wyśmienity tinol dla Ciebie do odebrania na Kaszubach!


Wojtek a cóż wspaniałego w tej cynie ?
_________________
APRILIA CAPONORD 1200 RALLY 2016
APRILIA ETV 1000 CAPONORD 2006 niedawno zmienił właściciela
KTM LC4 620 1994 (nie) dawno zmienił właściciela
MZ ES250 1960
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FiSubIce v 0.5 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10